19. Kyrianov plán

197 8 0
                                    

Ten list ma zarazil. Nevedel som, že má Celesthia takého bývalého. Je mi jasné, že nejakého má, veď sa na ňu pozrite, ale, že takého kokota? To by mi ani vo sne nenapadlo. Po tom, čo odišla hore som list položil na stolík pri televízore.

Nechcel som ho vyhadzovať, nie je to predsa môj majetok. Nech s ním ona naloží ako uzná za vhodné. Zarazila ma však tá časť o mne. Vraj nech si ma neberie, že jej nedokážem dať to, čo pekelník. Čo si o sebe myslí? Že my anjeli sme len jemné stvorenia a nedokážeme sa baviť?

Ah Caleb, keby si len vedel, čo jej môžem dať a čo som jej už dal, ostal by si veľmi prekvapený. Neviem či na ten list odpíše, ale ak áno, určite nič príjemné.

Vo vnútri ma však trápila jedna vec. Čo ak súhlasí? Čo ak sa k nemu bude chcieť vrátiť? Viem, že manželstvo máme prisľúbené, ale to stále neznamená, že s ním nemôže súhlasiť! Doriti čo mám robiť? Mám sa jej na to rovno spýtať? To asi nie, ak by ho chcela, klamala by mi. Čiže odpoveď poznám. Ah.

Veľmi sme si na seba zvykli a neviem si predstaviť, že by ju mal mať iný. Nie, to sa nemôže stať! Musím niečo urobiť. Niečo, čo donúti Caleba dať Celesthii pokoj. Aby si uvedomil, že ja som jej budúci manžel a vezme si mňa, nech sa deje, čo sa deje.

Aj keby som mu mal ublížiť, musím to urobiť! Musím mu vysvetliť, že je len moja, on svoju šancu premrhal. Nevie do čoho sa pustil. A hlavne do koho sa pustil. So mnou si nebude zahrávať nejaký idiot, ktorý Celesthii ublížil! Toto mu teda vytmavím.

Medzi anjelom a diablom {Prvá časť - PURGATORY} ✔Where stories live. Discover now