•1•

1.2K 34 13
                                    

Media; cemre (zaten tanıyorsunuz da neysee skfjwj)

Cemrenin anlatımı ile..

Sabah erkenden kalkmıştım. Halbuki gece yine saat 3'te yatmıştım. Ama son 1 yıldır uyku düzenim bok gibi olduğu için takmıyordum.

Kısa bir duşun iyi geleceğini anlayıp duşa girdim. Çıktığımda dolabımda asılı olan okul gömleğimi ve kırmızı siyah ekoseli eteğimi çıkardım. Saçımı hızlıca kurutup kapatıcı ile yine berbat olan yüzümü daha da berbat eden sivilce belasını kapattım. Formamı giydikten sonra çantamı ve cüzdanımı alıp çıktım.

Okula gitmeyide seven bir insan değilim ve aslada olmayacağım gibi duruyor. Ama sadece onun için gidiyorum. O kim mi?

Hayallerimin süsü, kalbimin sahibi, benim aklımdan çıkmayan platonik olduğum kişi.. Deniz..

Okula gördüğümde yine gözlerim onu aradı. Herzamanki yerinde oturmuş tek başına çayını içiyordu. Şimdi dersen çay olduğunu nerden biliyorsun?

Ben takıntılı bir platoniğim.. Hergün neleri tekrarladığını ezberlediğim için bunu bilmemde bir sakınca görmüyorum.

Yareni her zamanki yerimizde görmem ile gözlerimi denizden çekip yarenin yanına gittim.

"Hoşgeldin kuşum" dedi yaren bana sarılarak. Bende ona sarıldıktan sonra yanına oturdum ve hergünki aldığı kahveden banada vermişti. Biz genellikle planlı devam ederdik. Hergünki olayları yaşadıktan sonra fizikçi hüseyinin dersine girdik. Adam tam bir gıcık.

Yani banada öyle gelebilir ama olsun birşey farketmez adam gıcık oluyordum. Yine saçma sapan sorularını sorduktan sonra konuyu tekrar anlatmış ve dersi bitirmişti fizikçi hüsoş.. Ne ara hüsoş olduğunu sorarsanız bende bilmiyorum.. Some ikizler burcu problems..

Ders bittiğinde yaren ile kalkıp dedikodu merkezi olan tuvalete gittik. Kimilerinin dedikodu merkezi, kimilerinin ağlama yuvası ve kimilerinin ihtiyaç gidermek için kullandığı yer..

Tuvallette işlerimizi bitirmiş ellerimizi yıkarken kulağım yandaki kız ve onun yanındaki kızın konuştuklarına takıldı.

"Ayy şu 12/D'den deniz birisine aşıkmış ya acaba kim?"

"Bilmiyorum ama çocuk çok yakışıklı kimse çok şanslı.."

"Aynen" dedi kız ojesini dikkatle sürerken.

Elbet sevmenin ve bu sevginin platonik olmasının zararları olacağını biliyordum. Elbet onunda bir sevgilisi olacaktı öyle ortada kalmayacaktı. Elbet birini sevecekti ama ben hiç hayal etmemiştim yani hiç düşünmemiştim. Kafamda her zaman bu düşünceyi sıfırlamıştım. Ama sıfırlamam bir işe yaramamış...

Ne ara dolduğunu anlamadığım gözlerimden yaşlar süzülürken yarenin gelmesi ile tuvaletten çıktık. Benim sessiz bir şekilde sadece göz yaşlarım dökülürken yaren henüz görmemişti. Demem ile zaten telefondan başını kaldırmış ve ağlamaktan büyük ihtimal kıpkırmızı olmuş yüzümü gördü.

"Cemre... Noldu bitanem neden ağlıyorsun?" dedi elleri ile yüzümü avuçları içini alarak. Önce bir yere oturmamız gerektiğini söyleyip oturmamızı bekledim. Oturduğumuz zaman tuvalette duyduklarımın hepsini anlattım. Yaren dudak büküp konuşmaya başladı,

"Kanka üzme kendini oradaki çoğu haber yalan çıkıyor. Hem sevgilisi olsa duyarız değil mi?"

"Yani.."

"O zaman gül bakayım.." demesiyle zorlada olsa gülümsemiştim. Yaren benim kardeşim gibiydi. Bunca zaman her zor durumumuzda birbirimizin yanında olmuştuk ve olmaya devam ediyorduk. Yareni çok seviyordum..



Asi bitti.. Ama benim asiyi bitirmeden bunu yazdığım için bir alkş alabilirmiyim?

Tşk tşk.

Neyse tutmim sizi bende diğer bölümü yazim bb.



Sizi seviyorm.





Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin