•17•

279 10 2
                                    

Yarenden...

Nocties; bu bölümde müneccim arkadaşından birşeyler saklamayı deneyen birini görücez tşk öd bb.

Cemrenin gözlerini yerden ayırmayarak okulun bahçesine girmesi ile onu incelemeye başladım. Yanıma yaklaşması ile altındaki boğazlı siyah kazağı göstererek konuştum.

"Hayırdır hava 25 derece sen boğazlı kazak giymişsin " demem ile gözlerini kaçırdı.

"Canım istedi" diye mırıldandı. Bir bok var ama çıkar ortaya elbet diyerek şuan kurcalamamayı tercih ettim. Gözüm bahçe kapısına kayarken denizi görmem ile cemreyi dürttüm.

"Aha seninki geldi" dediğime göz devirirken bahçeye baktı. Deniz ile göz göze geldiklerinde bakışlarını kaçırmıştı. Neler oldu la, niye bunlar garip garip davranıyor. Tövbe estağfurullah tövbe.

Ders zilinin çalması ile inceleyici bakışlarımı üstlerinden çekip ayağa kalktım ve derse girdim. Peşimden cemre de gelirken aklıma takılan soruların cevaplarını düşünüyordum.

›› -ileri alma şeysi-

"Kız yaren cemreye ne oldu hiç konuşmuyor" demesi ile berfine bakıp hemen cemreye baktım.

"Bilmiyorum sabahtan beri böyle" demem ile berfin ofladı. Konuyu değiştirmek için konuşmaya başladığımda berfinin bakışları bana dönmüştü.

"Eee senin cüceye n'oldu"

"Ay bugün nakilini buraya aldıracakmış" demesi ile gülümsedim. Sonunda şu ünlü cüce ile tanışacaktık.

"Ne zaman gelir?" demem ile sınıf kapısı açıldı.

"Uzaylı burda mısın?" demesi ile tüm bakışlar ona dönerken berfin koşarak sarıldı.

"Ulan cüce ulan cüce" demesi ile abla kardeş draması izliyorduk. Daha doğrusu izliyordum. Yine yanlızız anasını satayım..

"Berfin ben çocuk değilim.." demesi ile berfin göz devirdi.

"Kürşat sus çocum" diyip tekrar sarıldı. Adının kürşat olduğunu öğrendiğim çocuk göz devirip ayrıldı.

"Hadi ben sınıfımı bulayım size kolay gelsin" dedi ve çıktı. Artık cüceyi - çocuğun boyu 1.80 ama neyse- öğrendiğime göre rahat rahat hayatıma devam edebilirim..

'~'
Hİ BİTCH, RAİN İS BACK!

Cüce kükü çıktı eöhâmrnanfjwmnednaharamj
Niyse sizi tutmim, sizi seviyore bol bol öpücüklüyoreee

♪'Neden?' Diye sorduğunuz anlardan birisi nedir?






Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin