1 hafta sonra,.,
Cemreden..
Haydi bismillah açılıyorum bugün ya yeter yeter.. Zaten berke ile yaren sevgili oldu grup gibi olduk. Bari bende şansımı deniyeyim.
Deniz ile bugün sahilde buluşacaktık. Üstüme ne giysem diye düşünüyordum. Siyah elbiseme baktım. Yok cenazeye gider gibi olur bu geç..
Kırmızı mini dekolteli bir elbise vardı. Ulan bu çok açık saçık ne ara ben bunu aldım ya..
Sarı mini karpuz kollu, beyaz puantiyeli tamtlı bir elbise çıkardım. Buldum bu olur ya..
Üstüme sarı elbisemi geçirdikten sonra saçıma hafif su dalgası yaptım ve nude tonlarda bir makyaj yaptım. Ay o kelimeyi kullanınca aklım çok başka yerlere gidiyor öğk..
Hasır çantamıda alıp beyaz sporlarımı giydim. Haydi bismillah allahım...
Evden hızlı adımlar ile çıktığımda kendimi sakinleştiriyordum. Daha doğrusu sakinleşmeye çalışıyorum.. Tamam cemre birşey yok alt tarafı onu sevdiğini söyleyeceksin birşey yok... Ya nasıl birşey yok ya eğüü
Tamam sakinim sakin..
Hızlıca konum attığım çardağa geldiğimde denizinde çoktan geldiğini görmüştüm. Allah'ım sen sonumuzu hayır et Ya Rabbim Ya Resüllulah
Çardağa oturduğumda denizin bakışları anlık beni bulduğunda geri çekmişti. Ben ise direk açılıp eve gidip çikolatalarımı yeme derdindeydim. En azından çikolata ile kafamı dağıtabilirdim..
"Cemre benimde sana söylemem gereken birşey var.." dedi deniz sessizliği bozarak. Ne diyecekki?
"Benimde söylemem gereken birşey var.." dedim üzüntülü çıkan sesim ile..
"Tamam aynı anda söyleyelim o zaman.." dedi deniz bana bakarak. Başım ile onay verdikten sonra derin bir nefes alıp bir anda söyledik.
"Cemre senden hoşlanıyorum"
"Deniz senden hoşlanıyorum" ilk önce algılayamadığım cümle ile gözlerimi gulyabani görmüş gibi araladım. Woah ne dedi o.. Allahım bana birşeyler oliyah..
Karanlık beni ele geçirirken tek duyduğum denizin ismimi sayıklamasıydı.
'~'
Şey demi 20'de final falan fsjfmsm. Finalin ne zaman olacağını bilmiyorum ama en fazla otuz bölüm en az yirmi bölüm olur haberiniz olsn. Tşk öd bb.
Neyse sizi tutmim bende diğer bölümü yazim bb.
Sizi seviyorm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
عاطفيةDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...