•14•

357 12 2
                                    

Cemreden...

"Evet çocuklar bu soruyu çözmek isteyen var mı?" hocaya baygın bakışlarımı yollarken zilin çalması ile berfinin yanına gittik. Yaren ile ayol kim ile olucak.

"Bana bak küçük cüce benimle düzgün konuş" berfinin telefondaki bağırışları ile kardeşiyle konuştuğunu anladım.

"Hah demek öyle ha senin anneciğime çok çok sevgili anneciğime sevgili sevdiceğin ile yediğin haltları anlatim mi lan?"

"Adam ol cüce.. Gapat arkadaşlarım geldi" demesi ile telefonu kapattı ve bize döndü.

"Ojgeldiniz" dedi trakya ağzıyla.

"Ojbulduk" diye karşılık verdi trakya ağzı ile yaren.

"Sen kardeşin ile hiç anlaşamaz mısın?" dedim berfine doğru.

"Hah o cüceyle mi? Niye anlaşayım beğ onunla" diye çıkıştı birden yaren.

"Ya senin cüce kim kim??" diye sorduğumda arkasına yaslandı.

"Boşverin kim olduğunu aman" dediğinde el mecburi boşvermiştik.

"Siz sap mısınız" diye sorduğunda yarenle başımızı sağa ve sola salladık.

"Sen?" diye sorduğunda yaren hayır anlamında yüzünü buruşturdu ve "cık" sesini çıkardı. Ne güzel betimleme yapıyorum ya fjsmf

"Bana sefgili bulsanıza" dediğinde gülmüştük.

"Şey biz kendimize sevgili zor bulduk ki" dediğinde yaren onu onaylamıştım.

"Pfffff canım sıkılıyoooooor" diye kendini yere atmıştı berfin. Kafa kızdı ya..

"Ay benim aklıma birşey geldi." dediğimde herkes bana dönmüştü. Yine işler peşindeyiz hadi bahalım ehehehehehehe

'~'

"URFALIYIM EZELDEN URFALIYIM EZELDEN GÖNLÜM GEÇMEZ GÜZELDEN GÖNLÜM GEÇMEZ GÜZELDEN" çiğköfteyi yoğururken türküde söylüyorduk. Evet evet okulda çiğköfte partisi.

"Olmadı mı ya " diye sordu berfin.

"Yok olmadı canım behle" dedim ve elimdeki parçayı tavana attım.

"Tuttu tuttu" dedim sevinçle. Hızla çiğköfteyi marula sarıp berfin ile yarene uzattım. Diğer öğrencilerde aldığında içeri fizikçi hüseyinin girmesi ile tüm sınıf olarak götümüz tutuşmuştu.

"Selam gençler" dediğinde sınıfça sıraya girmiş arkamızdaki sofra bezi ve çiğköfte tepsisini saklamaya çalışıyorduk.

"Açılın bakayım " demesi ile mecburi açılmıştık.

"Size sorum var çocuklar.." dediğinde gerilmiştim.

"Beni niye çağırmadınız ya..." dediğine tüm sınıf gülerken o sofra bezine oturmuş çiğköfte yiyordu.

"De haydi gelin sizde yiyin çocuklar" dediğinde hepimiz eşlik edip çiğköfte partisi yapmıştık.

'~'

Kafalar temizzzz

Neyse sizi tutmim ben

Sizi seviyorm bb.

Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin