1 ay sonra, cemreden..
(Yamurdan not; ayh özledim cemrenin anlatımını bir bölümde olsa fjajfjasjfm)
Kantinden aldığım abur cuburlara baktıkça ağzım sulansada sınıfa bir kat kala kararımdan vazgeçip yiyemezdim. Bu son günlerde iştahım açılabildiği kadar açılmış ve neredeyse dünyayı yiyecek kıvama gelmiştim. Napayım ayol..
Sonunda sınıfa vardığımda elimdekileri sırama bırakıp sadece içlerinden kraker ve çikolatalı sütümü alıp sınıf kapısına çıktım.
Kraker biraz midemi bulandırsada sıkıntı yoktu. Zaten bu son günlerde ota boka midem bulanıyordu.
"Ooo cemre yenge naber?" kürşatın yanımda bitmesi ile ödüm pohuma karışmıştı.
"Nabıyosun be" diye cırlamam yüzünden kürşat bir iki adım gerilesede birşey olmamıştı.
"Yenge kızmada birşey söyleyecem" demesi ile ona döndüm.
"Söyle yengem" dedim sakin sesim ile. Kürşat biraz çekingen bir tavırla
"Kilo mu aldın yengem sen?" demesi ile cırladım hemen.
"BEN Mİ BEN BEN BEN VE KİLO YOK ARTIK YA" kürşat kulaklarını kapatmış bana bakarken ben sinirle ona bakıyordum. Zilin çalması ile içeri geçerken elimdeki çöpleride attım.
"Berfin şu kardeşine birşey söyle benimle uğraşmasın" dedim yarenin yanına otururken.
"Söylerim de bu sene sınav senesi.." demesi ile olmayan moralim daha da düşmüştü.
"Pfff niye hatırlattın ki şimdi.." yarenin demesi ile göz devirdi.
"Hani belki meslek sahibi olursun diye anlattım ama.."
"Valla ben denize kaçıcam gibi gözüküyor" dedim araya girerek.
"Bende berkeye kaçacam" dedi yaren. Berfin hâlâ saptı.. Tabii bize söylemediği gizli bir sevgilisi yoksa..
Hocanın sınıfa girmesi ile gözler ona dönerken sıramın üstündeki abur cuburları çantama attım ve defter çıkardım. En azından biraz ders dinleyelim değil mi?
'~'
Hİ BİTCH, RAİN İS BACK!
Nassınız iyisiniz inş.
Hava çoh sıcah yanıyorm.
Niyse sizi tutmim bne.
Sizi çok çok seviyoreee ve bol bol öpüyoreeeee
Bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
RomanceDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...