Denizin anlatımı ile..
"Berke kardeşim resmen birisi seninle aynı fikirde bulunmuş ve bana not yollamış ve sen buna olabilir diyorsun?" dedim oturduğum yerde el kol hareketi yaparak.
"Olabilir deniz olabilir" dedi berke en rahat tavrı ile.. Bu işte bir işler var ama hayırlısı...
Berke ile kantinde oturmuş bana gelen not hakkında konuşuyorduk. Tabii ki o bana bakmak yerine karı kız kesiyordu ama olsun.. Evet çapkın beyimiz berke online.. Hayır bu çocuğun yanında hergün başka bir kız görüyorum, olmuyor ki..
Bugün gözüne cemrenin yanında takılan best friend forever'ı olan yareni kestirmişti. Çünkü apaçık ona bakıyordu. Yaren arada bakışlarını buraya döndürdüğünde hemen bakışlarını geri çekiyor hiç bakmamış gibi yapıyordu. Hayır normaldede böyle yapmazdı bakışırdı uzun uzun da galiba yeni taktik bulmuştu kendisince.. Ne bok yerse yesin sadece onu uyarayım da günah benden gitsin diye en az 100 kere uyarmışlığım var ama berke aynı berke..Eğer birinin değişmesini isteseydim ilk isteğim berkenin çapkınlığının değişmesi olurdu.
Berke tekrardan yarene bakarken elimdeki su şişesinin kapağını açıp yüzüne su attım.
"NAPIYON LAN PUŞT"
"Milleti kesme o zaman yavşak"
"Hasbinallah" diyerek üstündeki suyu temizlemeye kalktı. Daha doğrusu üstünden suyu bir sirkeledi falan yani.. Şuan kantin kendi işinde olduğu için kimse bizi takmıyordu.
Hızlıca cemrelere döndüğümde buraya bakmadıklarını telefonları ile ilgilendiklerini gördüğümde küçük bir ohh çektim. Berke üstüme su şişesini boşaltmasaydı daha da bakacaktım ama..
"ULAN PUŞT ÜSTÜM BAŞIM MAHVOLDU?!" diye bağırmam sonrasında tüm kantin bize bakıyordu. Hay amk ben dökünce bakmayın o dökünce bakın.. Allah çarpsın okulda ayrımcılık var..
"Sende bana dökmüştün ödeştik." dedi ve rahatça sandalyesine geri oturdu. Daha da sinirlenirsem berkeye zarar vereceğimi bildiğimden kantinden çıktım ve beden dersi için getirdiğim kıyafetlerimi giyip okuldan çıktım. Zaten dersleri pek önemsemiyordum. Hocalar beni çalışkan öğrenci olarak bilselerde pek umrumda değildi.
Hızlıca okuldan çıktığımda hemen bizim tepeye gittim. Evet bizim diyorum çünkü orada kimse olmuyor ve sadece 2-3 kişi orayı biliyor ve bende o şanslı kişilerdenim.. Genellikle berke ile geliriz buraya ama bu sefer tek gelmiştim olsun..
Elimdeki kağıtı tekrardan incelemeye başladım. Yani berkenin en yakın arkadaşım olduğunu bilmesem arkamdan iş çeviriyor diyeceğim. Bir saniye, ya çeviriyorsa? Yok canım berke'm yapmaz..
Elimdeki kağıtı tekrar cebime koyduktan sonra arkamdaki çimlere uzandım. Belki de o da bir gün beni sever.. Kim bilir...
Zaaaa asi bitti sonunda jdjamdka. Neyse sizi tutmim bende diğer bölümü yazim bb.
Sizi seviyorm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
RomanceDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...