Denizden..
(Bneden minik bir not; hay amk bir anlatımda durmadım bir cemre bir yaren bir deniz dur be yamur fskfjsj)
Yanımda oturan kahverengi saçlı pis yaratığa tiksinircesine baktım. Arkamdan işler çevirdiğini hissediyordum. Tabi o genellikle bu aralar 'yareni' ile ilgilendiği için beni falan umursamıyordu. Zaten arkamdan iş çevirmesini bana düşünderten şeyde yaren ile haddinden falza konuşmasıydı. Hayır normal kızlarla işi 1 günlük takılma olurken resmen yaren ile 1 haftadır flörtleşiyorlar. GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BALDIZIMA YÜRÜYOR BUŞT.
Sakinim ben çok sakinim..
Nah sakinsin buşt
Ama ya sen nerden çıktın..
Ebenden
Aman be sus offf..
Sinirim zaten baldızıma yürüyen berkeden tepemdeydi birde içses manyağı ile uğraşamayacağım içim gözüm okulun bahçesinde küçük boylu sarışın mavi gözlü bir meleği aramaya koyuldu. Daha okula gelmemişti galiba..
İçeri giren küçük boylu mavi gözlü sarışın bir meleği gördüğümde hafifçe gülümsedim. Allah'ım çoh güsel..
Cemre hızlıca yarenin yanına giderken ben mal gibi izlemiştim. Zaten mal olduğum için birşey değişmedi😌.
Kendimi gömdüğüme göre devam edebiliriz.
Yaren ile cemre konuşurken berke elindeki telefonu indirip bana yanaştı ve benim baktığım yere bakmaya başladı. Daha sonra konuştu.
"Deniz"
"Efendim berke?"
"Senin şu kağıtlı mektuplu notlara ne oldu?"
"Yazmıyorum işe yaramıyor nasılsa" dedim içimdeki nefesi dışa vurarak.
"Sen bir not daha yaz yaz" dedi berke eski haline dönerek. Aman yazsam da birşey değişmiyor yazalım bakalım. Çantamdan defter çıkarıp bir sayfa kopardım ve yazmaya başladım.
"sevgilim;
Bu sana yazdığım 2. Mektup, birinciyi okuyup okumadığını bilmiyorum. Belki bunu da okumayacaksın olsun.. Ben seni çok seviyorum be cemrem.. Dokunmaya kıyamayacak kadar çok bakmaya doyamayacak kadar çok seviyorum seni.. Keşke sende beni sevsen..."Yazdığım kağıdı özenle çantama yerleştirdikten sonra zilin çalması ile içeri girmiştik. Fizikçi hüseyinin dersi boştu çünkü karısı ile arası bozulmuştu. Evet bunun için yıllık iznini kullanmıştı. Kim yaptıysa helal olsun vallaha..
İçeri doluştuğumuzda ben bahçede kalmayı tercih etmiştim. Uğraşamam ayol öyle şeylerle..LAN DENİZ SEN ERKEKSİN KENDİNE GEL PLS
'~'
Selam gençler.. Tutmayayım sizi bende bölüm yazaym bb.
Eğer kararımdan vazgeçmessem bu arada 30 final
Sizi seviyorm.
Bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
Roman d'amourDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...