•16•

308 15 5
                                    

Cemreden..

Elimdeki son yemeği de masaya koyduktan sonra masaya baktım. Ellerime sağlık he çok güzel oldu. Ha siz olayı bilmiyonuz değil mi? Anlatayım kız dur..

Şimdi eve geldiğimde annem ile babuşumun iş için şehir dışına çıktığını bir not ile belirtmişti. Bende dedim ki deniz ile bir yemeh yiyelim başbaşa ve mesaj attım. O da şimdi yaklaşık 5 dakikaya burada olur.

Zilin çalması düşüncelerimi doğrularken üstümdeki kırmızı elbiseyi düzelttip kapıyı açtım.

"Merhaba meleğim" diyip içeri geçti deniz. Kendi evi gibi aw.

"Merhaba geç şöyle" dediğimde masanın baş köşesine bende yanına oturmuştum.

"Eee cemre hanım nasılsınız?" dediğinde gülmüştüm.

"İyiyim deniz bey siz nasılsınız?" dediğime gülerken yemek yemeye başlamıştık.

››  -ileri alma şeysi-

"Ben su alıcam birşey ister misin?" dediğimde deniz başını sallamıştı. Yemekte saçma sapan konulardan konuşmuştuk ve bayağı gülmüştük.

Mutfağa gidip su aldığımda kapıda beliren deniz ile irkilmiştim.

"Allah aşkına öcüler gibi ne orada bekliyorsun?" dediğimde gülüp yanıma gelmişti.

"Hiiç sevgilimi özledim" demesi ile eli belime giderken bende elimi ensesine yerleştirmiştim.

"Hmmm olabilir.." dediğime göz devirirken konuşmaya başladı.

"Rujun neli?" demesi ile düşündüm. Tam cevap verecekken kendi kendine "neyse ben bakarım neli olduğuna" diye mırıldanmış ve beni öpmüştü. YA RABBİM SANA GELİYORUM..

Beni tezgaha çıkartırken öpmeye devam ediyordu. Diğer eli boynuma gittiğinde beni tezgahtan indirmiş ve yan taraftaki masaya oturtmuştu. Masadaki eşyalar yavaşça yere düşerken gecenin sonunu tahmin edebiliyordum..

'~'

Hİ BİTCH,RAİN İS BACK!

NELER OLUYOR HAYATTA.. KEŞKE BİRAZ İMAN OLSA OLSA

İçim fesat ab neyse bu kadarcık fesatlık yiter yanisi olmz ben utanırım şimdi jwsjgjwsjf.

Niyse sizi tutmim bb.

Sizi seviyore bol bol öpücüklüyoree

♪ en sevdiğiniz şarkı?





Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin