Cemreden..
Yanımda oturan yarenin çekirdeğinden alıp kendi çekirdeğime koydum. Çekirdeğim az kalmıştı ve kavga bitecek gibi durmuyordu. Evet sokakta kavga vardı ve yarenle bizde çekirdek almış izliyorduk.
"Bak birazdan şu kırmızılı şu siyahlıya kafa atıcak." dedi yaren adamları işaret ederek. Dediği gibi de oldu.. Ulan yaren müneccim misin kızım ya...
"Evet müneccimim" dedi yaren gülerek. Büyük ihtimal yine sesli düşünmüştüm. Ahh kahretmesin..
Bu huyumdan vazgeçmem gerekecek yoksa duygularım kolay bir şekilde anlaşılır."LAN O BERKE İLE DENİZ DEĞİL Mİ?" dedi yaren bir yeri işaret ederek. Baktığımda gerçekten deniz ve berkeyi gördüm.
"Hadi ama onların orada ne işi var?" diye sordum gözümü ayırmayarak. Woah o kız kim lan?! Yolarım ben.. Elimdeki çekirdeği yarene attıktan sonra saçımı toplayıp hızlıca indim. Arkamdan yarenin de geldiğini ayak seslerinden anlayabiliyordum. Hızlıca indiğimde direk kızın yanıma gidip yolmaya başladım. Sen kimsin lan kimsin?!
~~~
"Siz neden karıştınız bu erkek kavgasıydı?" dedi berke.
"Niye biz kavga edemez miyiz?" diye sordu yaren üstüne.. Allahım affet ama ben çok şipliyorum yaren ile berkeyi...
"Ya kız meselesiymiş bizde abimizi yedirmeyiz" dedi deniz. Hele bak şu boya şu posa şu dövülmüş babyface'ine... Naptın be sevgilim kendine...
Bu arada bunları içimden söylüyorum çünkü tabiri caizse dışımdan söylemeye götüm yemez..
"Bizi boşverin siz niye girdiniz?" dedi berke elindeki pamuk ile yüzünü temizlerken. Hass.. Şimdi biz neden girdik..
"Biz neden girdik cemre?" dedi yaren kaşını temizlemeye çalışırken.. Sat beni hemen kalleş, bakışımı yüzüme yerleştirip yarene baktıktan sonra konuşmaya başladım.
"Benim orada bir arkadaşıma söven kız vardı, bende onu görünce dayanamadım daldım işte biraz" dedim baş parmağım ve işaret parmağım ile "biraz" işareti yaparak.
"Anladım.." dedi deniz başını sallayarak. Hadi bu seferde yırttık allah'ım sen sonumuzu hayır eyle...
Bugün ki ikinci bölümü yazdm. Gözlerim ağrıdı belki yarın devam ederim.. Hadi sizi tutmim bb.
Sizi seviyorm.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
RomanceDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...