Cemreden...
Ders biyolojiydi ve sonunda o çalmak bilemeyen zil çalmıştı. Tüm sınıfta bu anı beklercesine çıkmıştı. Öğrenciyiz ab napalm..
Kantinde tostumu kemirirken bir yandanda instagramda geziniyordum. Hayat kaynağım oldu ayol..
Tostum bittiğinde elimdeki kağıdı çöpe attım ve çantamdan dün yarenin yanında yazdığım notu çıkardım. Elime alıp üst katlara doğru çıkmaya başladım. Denizlerin sınıfı beden dersindeydi ve kimse yoktu. Fırsat bu fırsat notu bırakacaktım. Bendeki akıl bilim adamlarında yok ayol..
Sınıfta dediğim gibi kimse olmadığı için hemen denizin sırasına bırakıp kaçtım. Allahım inşallah doğru yere bıraktım amin..
Hızlıca dersin başlaması ile sınıfa indiğimde sıramda yine bir kağıt gördüm. Hayır nasıl ulaşacağımıda bilmiyorum ki.. Olsun yani birşey olmaz da diyemiyorum sıkıştım aw..
Tamam birşey yok sadece bir not cemre birşey yok.. Elime notu hızlıca alıp okumaya başladım.
"Merhaba sevgilim;
Bu sana yazdığım 2. Mektup, birinciyi okuyup okumadığını bilmiyorum. Belki bunu da okumayacaksın olsun.. Ben seni çok seviyorum be cemrem.. Dokunmaya kıyamayacak kadar çok bakmaya doyamayacak kadar çok seviyorum seni.. Keşke sende beni sevsen...""KİM OLDUĞUNU BİLMİYORUM AMA BENİM SEVDİĞİM VAR ÖZÜR DİLERİM.." diye etrafa bağırdım. Belki beni duyar hatta inşallah duymuştur çünkü ümit vermek istemiyorum..
Kafamı sıraya gömüp uyumaya başladım. Umarım beni sevmezsin de üzülmezsin.. Umarım...
Uykunun beni içine çekmesine izin verirken sırama iyice yayıldım.
'~'
Yarenden..
"Hah cemre gördü evet deniz gördü mü?" dedim kulağımdaki telefonu sabitlemeye çalışırken. Çok zaman geçmeden berkeden hemen cevap gelmişti.
"Deniz daha görmedi ya, birşey diyeceğim" ulan kalp illeti sakin ol sanki ne diyecek ya.
"De" dedim kısık çıkan sesimle.
"Ben galiba se-" ne oldu lan. Lan telefonun şarjı bitmiş. Hay ben senin gibi telefonu icat edeni senin gibi şarj olmayan telefonu bulanın yedi sülalesini ben senin gibi telefonu silkeyim ya. En heyecanlı yerde giren reklam arası gibisin telefon. Acun ılıcalı mı buldu seni telefon. Senin gibi telefonu ben silkeyim ya offff.
Hızla telefonumu şarja takıp açılmasını bekledim. Hadi ne diyecekti ki çocuk...
'~'
Slm bn gldm. Jsjgjskfks ben sinirlenince böyle yazıyorum millet utanınca. Racona ters abisi utanmak bize. Fkskgkskgs neyse çok konuştum sizi tutmim bende diğer bölümü yazim bb.
Rac10
Sizi seviyorm.
Bugün attığım 3 veya 4. Bölüm habernz olsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
RomanceDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...