Cemrenin anlatımı ile...
"Ulan yırttık gene de bir daha yırtamayız" dedim yarene. Yaren ise beni takmayarak önündeki çikolatasını yemeye devam ediyordu. Kime anlatıyorsam..
"Aynen aynen" dedi yaren ve dizisini izlemeye devam etti. Bende takmayarak telefonumu elime aldım ve instagram'da gezmeye başladım. Yaklaşık bir saat sonunda yaren dizisini bitirmiş bende instagram'da dolaşma vaktimi bitirdim.
"Canım sıkıldı " dedi yaren oflayarak. Bende oflayarak ona katıldığımı belli ettikten sonra gecenin köründe ne yapabileceğimizi düşünüyorduk.
"Birilerini mi işletsek?" dedim yarene doğru. Yaren gözlerinden ampul çıkarcasına bana baktı ve başını salladı.
"Harika fikir?!" dedi bana doğru. Gerçi başka kim varsa...
Biraz düşündükten sonra fizikçi hüseyini işletme kararı aldık. Numaramızı gizliye aldıktan sonra ses efekti ekledik ve arama tuşuna bastık. Haydi bismillah..
"Efendim"
"Ayy aşkım nasılsın ne zaman oldu görüşmeyeli" dedi yaren.
"Kimsiniz?"
"Ayol beni nasıl unutursun aşkım" dedi yaren tekrardan.
"Hanımefendi kimsiniz?"
"Ayol ben 06 pavyondan semilesan" dediğinde gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Semilesan ne ya düşündükçe gülmem geliyor.
"Lan ben öyle birini tanımıyorum"
"Ya aşk olsun ayol nasıl tanımıyorsun?"
"Yahu kimsin bacım vallahi billahi tanımıyorum"
"Ya ben semilesan ya beni nasıl unutursun sen!?"
"Bacım ben evliyim uzak dur benden"
"Aaaaa bak birde evliymiş benimle yatarken öyle demiyordun?!"
"Bacım ne diyorsun yok öyle bir şey!?" demesi ile arkasından bir kadın sesi geldi.
"HÜSEYİN BU KADIN KİM!?"
"ALLAH CEZANI VERSİN BACIM" deyip suratımıza kapattı telefonu. Biz ise anırmakla meşguldük..
'~'
Uzzzuuun zaman oldu ama i am a back bitches ehehe
Sizi seviyorm hadi bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim..|| CEMCEL
RomanceDeniz; güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum sevgilim, beni kendinden kurtarır mısın? Cemre; seni platonik olarak seviyorum, ama bu sevgimden 1 gram bile eksiltmedi aksine arttırdı. Sana bunları yazacak cesaretim yok, o yüzden seni sevdiğimi kimse bilm...