•15•

353 11 1
                                    

Cemreden..

"Eniştem bu mu benim şimdi?" dedi berfin denizle berkeyi göstererek. Berfinle sandığımızdan daha yakın olmuştuk iki günde ve denizlerle tanıştırıyordum.

"Bana bak çakma atlantik" denize böyle seslendiğinde kıkırdamıştım.

"Bu kızı üzersen seni kendi sularında titanic yapar batırırım, daha sonra bu berke eniştede yareni üzerse jack gibi soğuk sulara atarım" dediğine yaren ile beraber anırmıştık. Çok fazla titanic izlersem ne olur oynat bakalım..

"Gülmeyin lan" dediğinde ciddileşmiştik. Elimizden ciddileşmek ne kadar geliyorsa...

"Evet saygıdeğer çakma atlantik ve... İkinci el beko buzdolabı" demesi ile yarenle kendimizi yerlere ata ata gülmeye başlamıştık.

"Bu kardeşlerimi üzerseniz sizi gebertirim ve hayırlı olsun" dediğinde yeni yeni sakinleşiyorduk.

"Tamam abla büyüksün" dediğinde berke gülmemek için kendini zor tuttuğunun farkındaydık.

"Aferim. Neyse benim cüce bekler beni görüşürüz" dediğinde sevgili biricik (!) kardeşinden bahsettiğini anlamıştık.

"Hadi selam söyle cücene" dediğimde göz devirip gitmişti.

"E kaldık başbaşa ne yapalım " denizin dediğine göz devirirken kedi gibi sırnaşmıştım. Yarende benim gibi berkeye sırnaşırken hafif esen rüzgar uykumu getirmişti.. Bana eyi uykular o zaman hadi bb.

›› - zamanı ileri alma şeysi-

"CEMRE KALK KALK" yarenin beni öldüresiye sarsmasıyla uyanmış ama hâlâ tam uyanamamıştım. Ayılamamıştım yani aman.

"Sen kimsin?" dedim önümdeki bulanıklığa.

"Gerizekalı yaren ben" demesi ile gözlerimi ovuşturdum.

"Tamam ya ne bağırıyon" demem ile kolumdan çekti.

"Anan ile bubanın nöbeti var mı?" demesi ile düşündüm. Vardı.

"İvit" demem ile dudak büktü.

"Benim işim var bugün yokum ama.." dedi üstüne.

"Önemli değil" demem ile başıyla onayladı ve okulun bahçesinden çıktı. Gözlerim hâlâ uyuyan denize döndüğünde gülümsedim ve yanına gittim.

"Deniz uyan" diyip dürtmem ile deniz gözlerini araladı.

"Cemre?"

"Bahçede uyumuşuz kalk" demem ile doğruldu.

"Tamam kalktım.." dedi ve çantasını omzuna attı.

"Görüşürük benimki" dedim ve bende çantamı omzuma atarak bahçeden çıktım.

'~'

Hi bitch rain is back!!

Yağmur reis tiktoka dönmeyi düşünüyor...

Tiktoka uzun ara vermiştim ama heran dönebilirim. Ki dönersem artık buraya tiktok nick yazarım. Ehehehehehehehehe

Niyse bir daha ki bölüm belkim kiss gelir.. Ama belkim bilemiyorum benim sağım solum belli olmaz sağ gösterip sol vurarım wwsjjjwekgsidj

Neyse sizi tutmim ama günlüh sorularımdan birini sorayım..

Allah iyilik versin inş iyisinizdir.

En sevdiğiniz renk?

Tişimkürlerrrr

Bu arada ccxdizicileri'nde pek aktif değilim başka fan hesabındayım göremeyebilirim sizleri ama olsn sizi seviyoreee ve bol bol öpçüklüyoreeee

Bb.

Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin