•2•

668 25 19
                                    

Media; deniz yekşıklı çoçum..

Denizin anlatımı ile...

Berke ile konuşurken herşeyi duyan bir adet yeşimin herkese birini sevdiğimi anlatmıştı. Ama allah'tan o kişinin cemre olduğunu duymamıştı yoksa cemreye rezil olurdum. Hergün okula geldiğimde onun fotoğrafına bakıp gülümsüyorum. Galiba ona gerçekten çok fena aşık olmuşum..

"Aşık adamımızda buradaymış"

"Berke zaten rezil oldum susar mısın arkadaşım?"

"Tamam sustum sustum.." dedi ve yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Kendini birşey söylememek için tuttuğu çok belliydi.

"Berke hayırdır ne söyliyceksen söyle"

"Müneccim misin?" dedi şaşırarak.

"Hayır sadece arkadaşımı tanıyorum.."

"Ya ben diyorum ki....bla.bla.bla."

"Olur mu ki öyle?"

"Yani bu aralar çok tutuyormuş falan bir dene istersen"

"Denemekten zarar gelmez.." dedim ve çantamdan bir kağıt ile kalem çıkardım.

"Merhaba sevgilim,
Benim kim olduğumu tanıyıp tanımadığını bilmiyorum. Ama sana bildiğim tek bir şeyi söylersem sana aşık olduğumdur. Her dakika sana bakmak istiyorum. Senin sarı saçlarında kaybolmak istiyorum... Güzel yüzüne baktıkça kayboluyorum, beni kendinden kurtarır mısın sevgilim?"

"Abi şimdi seni sapık falan sanmaz değil mi?" diye sordu berke.

"Bilmiyorum ama inşallah sanmaz, şimdi bunu nasıl göndericez?"

"Abi ben götüreyim diyecem de gören falan olur sonra seni ben sanar"

"O zaman ben götürüyorum?" dedim berkeye doğru.

"Tamam sen götür" dedi kahvesinden yudum alırken. Sandalyemi çektim ve elimdeki kağıt ile kantinden çıktım. Cemrenin sınıfı 12/F'ydi ve en üst kattalardı. Bu yüzden bir tık yorulmam gerekiyordu ama onun için yorulmayada değer...

En üst kata geldiğimde gözlerim F sınıfını aramaya koyuldu. Sınıfın önüne geldiğimde içeride kimsenin olmamasına şükrederek içeri girdim. Sırası en arkadaydı galiba.. Evet tahmin ettiğim gibi en arkadaydı.

Kağıtı çıkardığı defterin altına koydum ve sınıftan hızlıca çıktım. Koridor öğle arası olduğu için bomboştu. Bu yüzden kimsenin birazdan gelmesini istemedeğim için hızlıca kantine gittim. Berke kahvesini yudumlayıp etrafa bakıyordu. Hızlıca yanındaki sandalyeyi çekip yanına oturdum.

"Mission complete" dedim berkeye doğru. Soğuyan kahvemi yanımızdaki çöpe atıp berkenin yeni aldığı kahveden içmeye başladım...






Kısa ama öz bölümlerde böğön..
Neyse ben sizi tutmim diğer bölümü yazim bb.












Sizi seviyorm.











Bb.













Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin