•21•

267 8 3
                                    

2 ay sonra...

Denizden...

Karşımda yemek yiyen sevgilime baktım tekrar. O olaylardan sonra azda olsa kendini toparlamış ve hayatına devam ediyordu. Sürekli halsizdi ve yemeklerden tiksiniyordu. Bu bir ayda tek kalmasın diye beraber bir eve çıkmış orada yaşıyorduk. Okullar zaten yaz tatiline girmişti ve yaklaşık 2 hafta önce tercih sonuçları açıklanmıştı. Ben cemre berfin kürşat yağız ve berke , kısacası tüm tayfa aynı şekilde istanbulu kazanmıştık. Ben ve cemre hukuk okuyorduk. Berfin edebiyat ,kürşat tıp, yaren psikoloji, berke sınıf hocası, yağız ise işletme okuyordu.

"Deniz.." cemrenin bana seslenmesi ile düşüncelerimden ayrılıp cemreye döndüm.

"Efendim cemre'm?"

"Canım körili noodle çekti.." demesi ile gülümsedim. Sonunda canı birşeyler çekmişti.

"Tamam dolapta olacaktı" dedim ve mutfak dolaplarından birini açtım. Poşetlerden körili olan noodle'ı çıkarıp ketıl'a su koyup noodle'ı yapmaya başladım.

Sonunda hazır olan noodle'ı cemre'nin önüne koydum.

"Afiyet olsun bitanem" dedim ve bende önümdeki yemeği yemeye devam ettim. Cemrenin hızlıca kalkıp eli ağzında bir şekilde mutfaktan çıkması ile peşinden gittim bende.

"Cemre iyi misin?" bir yandanda kapıya vuruyordum. Cemrenin çıkması ile ona döndüm.

"İyi misin?"

"İyiyim midemi üşüttüm galiba.."

"Hastaneye gidelim mi?"

"Daha kötü olursam gideriz" dedi gülerek. Bende gülümsedim ve cemrenin beline elimi koydum. En azından düşerse tutarım değil mi?

İçimdeki şom ağzımı açmış olmalıyım ki cemre bir iki kere sendeledikten sonra kollarıma yığıldı. Hızlıca hastaneye giderken bu işte bir işler olduğunu düşünüyordum.

'~'

Hi bitches, rain is back..

Bugün nedensizce mutsuzum üstüme bir ağırlık var gibi.. Nazar duası okutmalıyım gjsjfjsmf.

Bölümde deli gibi oooo'luyorum amk. Niyse sizi tutmim.. A bientot :))

Sevgilim..|| CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin