3.7

2.4K 335 257
                                    

sudaki çocuğum💗: beomgyu

taehyunum
noldu gelemiyo musun

hayır geliyorum
neredesin

bahçede.
ağladığın görünmesin diye saklandığın ağaçların arkasındayım

ne

bak
el sallıyorum
hehe


Taehyun dolu gözlerini hızlıca sildikten sonra etrafına bakınmaya başlamış ve çaprazındaki çalılıkların arkasından şirince ona el sallayan Beomgyu'yu görmüştü. Çalılıkların boyunun uzun olması sebebiyle Beomgyu zıplıyor ve arada sadece elinin göründüğü de oluyordu.

"Geleyim mi yoksa yalnız kalmak mı istersin?" Yeniden zıplayarak Taehyun'a seslenirken, Taehyun gülmüştü. "Gel bebek pudrası."

Şirin şirin zıplayarak Taehyun'un yanına koşarken, yanına varır varmaz kafasını öne doğru uzatmış ve Taehyun Beomgyu'nun ne yaptığını anlayamamıştı. "Saçımı okşa, yoruldum."

Taehyun'u güldürmek ve kafasını dağıtmak için farklı bir yola başvurmuştu belki de ancak bunda başarısız olduğu söylenemezdi. Az önce tek başına içi çıkana kadar ağlayan Taehyun şu an kocaman gülümsüyordu.

"Bugün çok şirinsin."

"Her zaman öyleyim. Söyle bakayım ne üzdü seni? Yeonjun mu? O bir şey yaptıysa gider yapışırım yakasına."

"Hayır hayır biri üzmedi. Daha çok bir şey üzdü gibi." Yanına bıraktığı deftere uzanmış ve defteri Beomgyu'nun kucağına bırakmıştı.

"Bu ne?"

"Gun'un günlüğü."

Beomgyu nazikçe defteri açarken, daha ilk sayfada kalbine ilk darbeyi yemişti. Gun Taehyun'la beraber çektiği bir fotoğrafı sayfanın ortasına yapıştırmış, boşlukları da solmuş çiçeklerle süslemişti. Fotoğrafın altında ise bir şey yazıyor gibiydi. Tam görünmüyordu çünkü yazıyı yazarken ağlamış da kelimenin üstüne düşen gözyaşı yüzünden yazı silinmiş gibiydi. Büyük ihtimalle böyle de olmuştu.

"Ne yazıyor burada? G- G var ama..oh bekle...Güneşim."

Taehyun'un gözleri yeniden doluyordu. "Tüm sayfaları okudun mu sevgilim?" Beomgyu Taehyun'un sırtını sıvazlarken olabildiğince rahatlatıcı konuşmaya çalışıyor ve Taehyun'un yüzünü dikkatle izliyordu.

"Yeonjun dördüncü sayfayı açmamı söyledi ama ben yapamam Beomgyu. Bunu yapamam, okuyamam."

"Şşh şşh sorun değil ben buradayım. Sorun değil." Şimdi Taehyun'un saçlarını okşuyor ve onu yatıştırmaya çalışıyordu.

"Senin için okumamı ister misin?" Taehyun kafasını sallayınca Beomgyu derince bir nefes almış ve sayfaları çevirmişti.

"Pekala başlıyorum, ıhm...Taehyun'a, yıllardır sana sert davrandığımı ve üstüne geldiğimi biliyorum ama bu seninle bir derdim olduğu için değil...güneşim, sadece güçlü kalmanı ve bir şeylere karşı gelebilmeni sağlamak içindi. Doğrusunu söylemek gerekirse şimdi geriye baktığımda bunları yapmama hiç gerek yokmuş Taehyun. Her zaman çok güçlü olduğunu biliyordum ve bu yüzden seninle hep gurur duydum ama yine de daha güçlü olmanı istiyordum."

fate • taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin