«9»

19.5K 414 31
                                    

"Kurva! Kurva!" nadával som, keď som prišiel do izby. Ako som mohol od nej odísť?! A to len kvôli mojej sestre.. Kurva, kde vlastne je..

Vzal som do ruky telefón a vytočil Kaytlinine číslo.

Christopher

"A po tretie.. Tie blondíny čo zmizli.. Čo sa s nimi stalo?" Pozrela na mňa.

Toto ti nepoviem!

"To je moja vec!" Vykríkol som.

"Ak chceš so mnou spať, tak mi to povedz. Ja sa som predsa blondína." povedala. Aj keby ma vydierala, nepoviem jej to.

"Nemám rád blondíny." odpovedal som. Čo iné mám povedať? "Každá blondína s ktorou som spal, stála za hovno. Tak načo ich držať na tomto svete?" klamstvá, nič iné sa z mojej minulosti nedozvie. Ale to, že už nežijú je pravda.

"Ty si ich zabil?! Ty.. Si normálny? Ty.. Ako si mohol? Teraz zabiješ aj mňa?" Kričala. Chcel som ju upokojiť, ale to by asi nedopadlo dobre. Postavil som sa a šiel k nej.

"Tebe sa nikdy nič nestane. To ti sľubujem, maličká!" Pohladil som ju po líci. Nikomu nedovolím aby jej ublížil!

Celým bytom sa začala ozývať nejaká hudba. Kaytlin sa vybrala preč z izby.

"Kam teraz ideš?" Spýtal som sa jej, no ona neodpovedala a šla preč. Vstal som a šiel za ňou.

Kaytlin

Počula som, ako mi začal zvoniť mobil. Nechala som si ho v kuchyni, tak som tam šla. Christopher šiel samozrejme za mnou.

Pozrela som na obrazovku mobilu. Volá mi Drew. Čo kurva chce?!

"Àno?" povedala som do telefónu keď som ho zdvihla.

"Kaytlin kde si? Ihneď príď domov!" ozvalo sa z druhej strany.

"Daj mi pokoj, som už dospelá, môžem si robiť čo sa mi zachce!"

"Kaytlin, stále som tvoj starší brat. Takže dokým budú rodičia v V Ázií budeš počúvať mňa!"

"Kašlem na teba!" skríkla som do telefónu a položila. Zobrala som si všetky veci a vybrala som sa von z bytu. Zastavila ma však niečia ruka.

"Kam teraz ideš?" spýtal sa ma už oblečený Christopher.

"Domov." odpovedala som mu.

"V takomto stave nikam nepôjdeš.. Pekne zostaneš tu!"

"Nič mi nie je, tak ma kurva nechaj na pokoji!" vykríkla som po ňom a snažila som sa vytrhnúť moju ruku z jeho zovretia.

"Buď tu ostaneš, alebo ťa odveziem." povedal po chvíli.. To sa mám ako rozhodnúť medzi dvoma absurdnými podmienkami?

"Tak si pohni!" rozkázala som po chvíli rozmýšľania. Bez váhania si vzal kľúče od auta.

***

10 nudných minút strávených v aute mám za sebou.. Teraz ešte nejako pretrpieť tú cca polhodinu čo ma čaká.

Nudaa... Nudaa... Nudaa..

Odohrávalo sa mi v hlave. Po chvíli premýšľania o nude som dostala úžasný nápad. Nie, Kaytlin, nie!!

Moje telo bolo však rýchlejšie než moja myslel. Pozrela som na Christophera a ruku som presunula na jeho koleno. Keď ucítil moju ruku pozrel mi do očí.

Usmiala som sa a otočila hlavu späť dopredu. Pomaly som rukou šla vyššie a vyššie. Periferným videním som videla ako Christopher zatína zuby. Ruku som mala takmer na jeho penise, keď v tom..

Vysnívaná kariéraWo Geschichten leben. Entdecke jetzt