Venované:
patuska1232
Uži si ju :-*Drew
Potom čo Kaytlin odišla za Zyanom som šiel do svojej izby.
"Kurva ani zašukať si nemôžem!" skríkol som a treskol dverami. Potrebujem do niekoho zapichnúť lebo mi prepne. Kaytlin je síce moja sestra, ale veď aj ona to chcela. No ona si radšej odcupitala za tým svojím Zyanom.
Nie-do bordelu nepôjdem. Na takú úroveň sa neznížim. A aj keď si myslíte, že ja robím v bordeli nie je to pravda. Ja robím v klube pre ľudí ktorí majú radi sex.
Keby tu bola aspoň Sophia. Lenže tú Kaytlin vyhodila. Veď ja vyhodím Zyana a uvidím čo bude potom robiť ona.
Ale musím niečo vymyslieť. Zobral som si notebook a prihlásil sa na svoje konto v eHarmony. Na nástenku som napísal status:
!!!SYDNEY-SEX-HNEĎ!!!
O pár sekúnd mi prišlo šesť správ. Na tri som neodpovedal, pretože v nich bolo: Ahoj, pokecáme? A ja nechcem kecať ja chcem sex.
V ďalšej bolo: Ahoj. Dohodneme sa na pravidelnom sexe?
Tam som odpísal: Ahoj. Ja hľadám sex na jednu noc.
Ďalej už neodpisovala. Normálne som sa nechcel pozrieť do ďalších dvoch správ pretože som sa bál sklamania. No zvedavosť ma premohla.
V prvej stálo: Ahoj, nechápem prečo chceš sex keď nemáš fotku. Určite si riadne škaredý a žiadna Ti nechce dať tak píšeš sem. Si chudák!
Na toto som radšej ani neodpisoval. Ako môže byť niekto tak... Aaah! Dúfam že v tej poslednej niečiu bude inak pôjdem skočiť z mosta.
Ahoj. Ak máš miesto tak sa s tebou kľudne vyspím. Len nech to nie je dáka rýchlovka v aute :D
Na to som odpísal: Miesto mám. Stačí ak mi pošleš fotku. Nechcem predsa šukať s bosorkou :D
(Drewa budem označovať D, a tú babu B lebo sa volá Bree [Brí])
B: Najskôr pošli ty. :-*
D: (poslal fotku) No a teraz ty! ;-)
B: Toto si ty? Ja neverím! Takýto sexy chlapi v Sydney nie sú. :-3
D: Som to naozaj ja. Ak neveríš tak mi daj meno na Skype.
B: free_bree
D: Dobre. Idem Ti zavolať :-*
Prihlásil som sa na Skype. Do vyhľadávača som napísal jej meno. Keď mi ho našla zavolal som jej a zapol si kameru.
(takto bude napísaná priama reč a takto Drewove myšlienky alebo to čo sa tam bude diať ;D)
"Ahooj! Tak ty naozaj existuješ! zajasala Bree keď ma zbadala.
"Áno existujem!" zasmial som sa. Bree mala asi toľko rokov čo Kayt. Možno bola o niečo mladšia.
"Tak, kde mám prísť?" spýtala sa ma.
"Aviat 167/1994 Street." povedal som jej adresu.
"Tak to sme skoro susedia!" zasmiala sa. "Ja bývam v 169. Do 15 minút som u teba." povedala a zrušila hovor.
Trochu som si upratal izbu a čakal na zvuk zvončeka. Prešlo 20 minút a Bree nikde. Až teraz som si uvedomil že neviem ako sa budem pred ňou správať. Bude to strašne divné.
YOU ARE READING
Vysnívaná kariéra
Random!!15+!! "Čo vlastne chcem? Robiť kurvu pre milióny chlapov alebo robiť kurvu pre Christophera?" #1 in Teen fikce ... Thanks very much.. I love you!!