«epilóg»

5.9K 224 48
                                    

"Christopher Lachowski, beriete si tu prítomnú Kaytlin Barkers, budete ju milovať v dobrom aj v zlom, v zdravý aj v chorobe, až pokým vás smrť nerozdelí?" spýtal sa kňaz a pozrel sa na Christophera.

"Áno!" zakričal z plného hrdla Christopher, čím vykúzlil obrovský úsmev na Kaytlininej tvári.

"A vy, Kaytlin Barkers, beriete si tu prítomného Christophera Lachowskeho, budete ho milovať v dobrom aj v zlom, v zdravý aj v chorobe, až pokým vás smrť nerozdelí?" spýtal sa kňaz, tentokrát mňa a všetci čakali na moju odpoveď.. Hlavne Christopher.

"Áno!" povedala son a usmiala sa na Christophera.

"S mocou, ktorá mi bola udelená Bohom, vás prehlasujem za manžela a manželku. Môžete sa pobozkať," povedal kňaz. Christopher na nič nečakal a prisal sa na moje pery. Začula som tlieskanie, no vôbec som tomu nevenovala pozornosť.

"Konečne moja," zašepkal mi Christopher do pier.

---

Naša svadba vôbec nedopadla tak, ako som si ju vysnívala. Teraz si možno myslíte 'Tak nemala malú svadbu ale veľkú.'.
No to nie je pravda. Takúto svadbu si snáď nepredstavuje nikto. Veď kto by chcel svadbu v nemocnici?

Prečo v nemocnici?

Vtedy čo mi volali, že rodičia zomreli, som takmer potratila. Záchranka bola však našťastie tak rýchla, že prišla včas. V aute mi spravili nejaké vyšetrenia a povedali, že musím rodiť až v nemocnici.

Tak sa tak aj stalo. Pôrod prebehol vcelku v pohode, teda všetko je v pohode až na môj rozkrok. Chris má teda smolu....

Porodila som krásneho chlapca a krásne dievčatko.

Collina a Lilly.

S Christopherom sme sa zhodli na týchto menách.

No teraz k tomu, prečo som mala svadbu v nemocnici. V našom štáte platí, (síce to v skutočnosti nie je pravda) že do rodného listu dieťaťa sa nemôže napísať otec, pokiaľ nie sú jeho rodičia zobratý. Tak sme sa teda taj narýchlo vzali.

A to tiež nebolo tak jednoduché.. V Christopherovej rodine je taká tradícia, že keď sú v rodine dvaja bratia, svoje rodné priezvisko si smie ponechať len ten starší. Na našu smolu, Christopher je ten mladší. Takže máme priezvisko po mne. Dlho sme to vysvetľovali kňazovi, kým to pochopil. No nakoniec to našťastie pochopil.

Christopher, Kaytlin, Collin a Lilly Barkersovci.. Čo viac si priať, než mať dokonalú rodinu?

!!!PREČÍTAŤ!!!
Skôr ako ma budete chcieť ukameňovať za to, že sa príbeh skončil, čítajte ďalej.

V mojej šikovnej hlave sa zrodil nápad, s napísaním pokračovania VK.
Bol by to ale život Collina a Lilly, čiže detí Christophera a Kaytlin.

Mali by ste o to záujem?
Ak áno, napíšte komm, pretože ak tu nebude aspoň 10 ľudí(komm), čo chcú pokračovanie, nebudem ho písať. (Láska moja a Siam, vy dve sa nepočítate, lebo by ste to čítali aj keby to bol ten najhorší príbeh na svete... Teda myslím)

A tiež by som bola veľmi rada, keby ste mi napísali váš dojem z celého príbehu (a ak nechcete pokračovanie, na konci komentu dajte nie. Ak chcete, tak logicky áno) :)

PS: Ak budete chcieť to pokračovanie, nechajte si tento príbeh v knižnici a aj sem potom napíšem, kedy bude pokračovanie :*

Tak v tomto príbehu naposledy, len vaša

-Lululie


Vysnívaná kariéraOnde histórias criam vida. Descubra agora