«4»

23.6K 465 11
                                    

Oh.. Ten má teda riadneho vtáka! pomyslela som si. "Pripravená?" Spýtal sa. Kývla som hlavou. Presne v tom momente ako chcel do mňa 'zapichnúť' svojho vtáka, niekto otvoril dvere a odtiahol ho odo mňa. "Vypadni odtiaľto!" Zakričal neznámi muž.

"K-Kto s-ste?" Spýtala som sa koktavo a na telo som si potiahla prikrývku. "To by si mala vedieť." Povedal neznámi. Na krátku chvíľu som zazrela jeho tvár. "Christopher..." zašepkala som. "Presne tak maličká. A teraz budeš len moja!"

Agresívne mi chytil ruky a zdvihol mi ich nad hlavu. Niečim železným ich pripol o čelo postele. Zrejme to boli putá. "Nie, prosím!" Zavzlykala som. "Ale no ták, maličká. Bude sa ti to páčiť." Stiahol zo mňa prikrývku a začal ma bozkávať na bruchu. Pomaly sa presúval k mojím prsiam.

Sedel na mne, takže som cítila jeho vzrušenie.. Cez hlavu si pretiahol tričko a hodil ho za seba. Uvidela som jeho sexy vyrisované brušné svaly. Rozopol si nohavice a stiahol ich dole. Následne na to si stiahol aj boxerky. Uvidela som ho v celej jeho kráse. "Nie, prosím nerob to!" Na viac som sa nezmohla. "Neboj maličká, skúsim byť nežný... Zo začiatku." Povedal a prefíkane sa usmial. Zatvorila som oči a nechty si zarývala do dlane.

Roztiahol mi nohy, a o chvíľu do mňa strčil jeho veľké prirodzenie. Zvrieskla som od bolesti. Začal sa po mne pohybovať. Najskôr pomaly-jemne, no keď si bol istý, že som si zvykla na jeho veľkosť zrýchlil. "Chris.. Prosím, nie.." Po tvári sa mi začali kotúľať slzy. Christopher si ich nevšímal. Začal prirážať ešte tvrdšie a silnejšie ako predtým.

"Ach, Chris.. Oohh.." Začalo sa mi to páčiť. On ťa prišiel znásilniť, a tebe sa to páči? "Aahh.. Viac.. Prosím.." Splnil moju prosbu a prirážal ešte rýchlejšie. Ani neviem ako to dokázal. O chvíľu sme sa obaja urobili. Christopher sa zo mňa postavil a obliekol sa. "Si úžasná." Povedal mi a medzitým odomkol putá. Ani som sa nenazdala a vyšiel z izby.

"Kurva!" Skríkla som, keď som sa postavila. Cítila som veľkú bolesť v podbrušku.

Opatrne som si pozbierala všetky veci a obliekla sa. "Pre dnes som skončila." Vydýchla som si. Keď som našla topánky vybrala som sa domov. Zavolala som si taxík, bez neho by som cestu domov nezvládla.

Doma som si napustila plnú vaňu horúcej vody a ponorila sa do nej. Čo mi povie Drew, keď zistí, že som sa vyspala s Christopherom? Vlastne on sa vyspal so mnou.. On ma znásilnil! Vírilo sa mi v mysli. Do očí sa mi tlačili slzy. "Nerev, kurva!" Skríkla som na seba. Po 10 minútach som sa osušila a zaliezla so svojej mäkučkej postieľky.

Drew

Tri zákazníčky mám hotové. Hrozné to bolo.. Prvá bola tučná.. A chcela byť hore. Druhá bola totálne chudá.. Keď som prirážal, úplne sa do mne zarezávali jej kosti. A tretia? Tá bola úplne roztiahnutá. Zmestili sa mi do nej obidve ruky.

"Kde je Kaytlin?" Spýtal som sa Alexis. Dnes má totiž službu pri bare. Takže vie, kto už odišiel alebo prišiel. "Už odišla. A netvárila sa veľmi nadšene." Povedala. "Okey. Diky za info ja už idem."

Keď som prišiel domov, hneď som išiel za Kayt do izby. "Slniečko vstávaj." Povedal som a mierne som ňou zatriasol. Sadla si na postel. "Drew. Prečo ma budíš?" "Musíš mi všetko povedať.. Kto bol tvoj prvý?" Keď som to dopovedal, začala plakať...

New paart... Na obrázku Christopher..

-Lululie

Vysnívaná kariéraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora