«11»

16.5K 373 13
                                    

Síce bolo v miestnosti zhasnuté, ale počula som hlasné vzdychy. Čo som si myslela? Že po dnešku so mnou bude ešte chcieť niečo mať?

"Počkaj!" počula som za sebou Christopherov krik. Avšak, nereagovala som. Bežala som čo najrýchlejšie k východu.

"Ja ti to vysvetlím!" povedal Christopher a chytil ma za ruku. Zasmial sa. Prečo sa smeje? Ťahal ma za sebou do kancelárie.

Keď sme vošli, uvidela som pred sebou dvoch polonahých ľudí. Akurát sa obliekali.

"To boli oni. Mali trest, pretože prišli neskoro." ukázal Christopher na mužov pred sebou. "Už vypadnite!" zakričal na nich. Hneď vyšli z kancelárie.

"Myslela som si, že si to ty.." šepla som a s červenou tvárou som sa zadívala do zeme.

"Ale maličká.." chytil moju tvár medzi prsty. "Nikdy som si tak neužil ako s tebou." povedal a venoval mi vášnivý bozk. Po chvíli som sa odtiahla.

"Mali by sme prebrať moju prácu." uškrnula som sa na neho.

"Jasné, sadni si." ukázal na stoličku pri veľkom stole. Keď zamkol dvere, sadol si oproti mne.

"Tak, kedy nastupujem?" spýtala som sa ho.

"Kedy len budeš chcieť." odpovedal mi. Vstala som a vybrala som sa k dverám. Otvorila som ich a pozrela na Christophera.

"Už nastupujem, Chris." povedala som a zabudla za sebou dvere.

"Toto si odpykáš!" počula som, ako zakričal z kancelárie. Asi som mu nemala hovoriť Chris... Zasmiala som sa a šla si sadnúť k baru.

"Ja som Alexis." podávala mi ruku barmanka, vlastne štetka za barom.

"Kaytlin." odpovedala som jej. "Nalej mi niečo prosím." Videla som, ako mi mieša zvláštny koktail. Položila ho predo mňa.

"Nech sa páči. Vypi ho, až keď bude červený." povedala a žmurkla na mňa.

Alexis mi prišla ako milá osoba. V hnedých očiach sa jej ligotali malé iskričky, a hnedé, mierne kučeravé vlasy sa jej hojdali v smere rýchlych pohybov. Nikdy by som nepovedala, že robí vo 'svete' sexu.

"Ahoj kočka." zastavil sa pri mne jeden úplne nechutný chlap. Vyzeral tak na 50, mal dlhú bradu, na ktorej mal kúsky jedla. Striasla som sa pri pohľade na neho.

"Čo chcete?" spýtala som sa ho, a odpila si zo svojho nápoja.

"Chcem si užiť noc. Christopher mi ťa odporučil." uškrnul sa na mňa.

Toto má byť môj trest? Mám sa vyspať s ním?! Tak to nie! Radšej tu nebudem robiť..

"Gregor prosím ťa nechaj ju." ozvala sa za mnou Alexis. "Choď za Christopherom a povedz mu, že toto ti nedovolím." Gregor odišiel.

"Nebudeš mať z toho problém?" spýtala som sa jej.

"Na mňa si Christohper netrúfne." zasmiala sa. Už prišiel Gregor.

"Máte ísť za ním. Obe!" pohľadom zablúdil do Alexisinho výstrihu..

"Oči preč!" odsotila ho Alexis od baru. "Poď." povedala a ťahala ma za ruku.

"Čo spraví?" spýtala som sa jej zdesene.

"Neviem. Ale určite nič hrozné." zasmiala sa a viedla ma do Christopherovej kancelárie. Bez váhania otvorila dvere a potiahla ma dnu.

"Zamkni!" prikázal Christopher. Alexis ho poslúchla.

"Čo chceš Christopher?" spýtala sa ho podráždene.

"Keďže si ty zakázala Gregorovi užiť si noc, a Kaytlin mi povedala Chris, mám pre vás trest." povedal. Alexis sa na mňa prekvapene pozrela.

"Ty si mu povedala Chris?" zašepkala. "To keby som vedela...."

"Ticho!" prerušil ju Christopher. "Poďte bližšie." povedal. Opatrne som sa vybrala za Alexis ku Christopherovi. "Alexis, myslím že pre teba to bude normálne. Ale Kaytlin, ty si nabudúce rozmysli ako mi povieš." povedal a gestom naznačil aby sme si sadli na postel.

"Nie Christopher. Toto jej nerob." smiala sa Alexis. "Mne daj dvojnásobný trest, ale ju nechaj tak preboha!"

"Ty sa do toho nestaraj!" skríkol po nej. "Maličká, ľahni si na tu postel." povedal Christopher a podišiel ku mne. Alexis sa už nesmiala. Len krútila hlavou.

Ľahla som si na postel a čakala čo sa bude diať ďalej. Christopher sa ku mne naklonil. Chytil moje ruky a putami ich pripevnil o čelo postele.

"Č-čo to robíš?" spýtala som sa ho zmätene.

"Neboj, bude sa ti to páčiť." uškrnul sa. "Alexis, je tvoja. A ty Kaytlin," pozrel sa na mňa. "Ak sa budeš vzpierať, no.. Bude to trvať dlhšie."

"Čo sa bude diať?" spýtala som sa Alexis, keď bola pri mne.

"Musím ťa urobiť." povedala jednoducho.

Ó nie! Vzdychla som si v duchu. Toto nemôže byť pravda! A on sa na to bude celý čas pozerať?! Keď to chce, má to mať. Aspoň uvidí, že si viem užiť aj bez neho.

Alexis mi vyzliekla šortky aj nohavičky. Pozrela na mňa. Naznačila som jej že má pokračovať, a kútikom oka som sa pozrela na Christophera. Vyzeral tak sexy!

Alexis začala stláčať môj klitoris. Zavzdychala som slasťou. Keď si bola istá že som dostatočne mokrá, strčila do mňa rovno dva prsty.

"Alexis! Ohh bože!" zalapala som po dychu. Šikovné prsty sa vo mne pohybovali rýchlo. Znovu som pozrela na Christophera.

"Ohh.. Pridaj, prosím!" povedala som.
Na Christopherovej tvári som zbadala zdesenie. Toto určite nečakal. Zasmiala som sa a zavzdychala nad Alexisinou rýchlosťou. Pridala aj tretí prst. Bol to úžasný pocit.

"Aahhh!!" vykríkla som spolu s mojím orgazmom.

"Vylíž ju!" prikázal jej Christopher, keď sa odo mňa odťahovala.

Roztiahla som nohy, aby som jej umožnila lepší prístup... /proste tam dole..neviem ako to napísať/

Keď dokončila svoju prácu, šla za Christopherom a niečo mu pošepkala. Prikývol. Vyprevadil ju k dverám a potom šiel za mnou. Ležala som tam stále nahá s rukami nad hlavou.

"Páčilo sa ti to?" spýtal sa ma.

"Veľmi!" odpovedala som mu. "Takýto trest by si mi mohol dávať častejšie." povedala som mu.

"Spravím ti väčšiu radosť.." povedal a začal si vyzliekať nohavice.

"Christopher nie prosím.. Ja nechcem.." z očí sa mi začali kotúľať slzy.

"Prečo, maličká? Nebol som dosť dobrý? Snáď sa ti to nepáčilo?" utrel mi slzy z líc.

"Nie.. Teda áno.. Ja len, dnes nie, prosím." pozrela som na neho prosebným pohľadom.

"Máš šťastie, že si tak skvelá. Zaveziem ťa domov." povedal a usmial sa na mňa.

Sorry že dlho nebola časť ale keď som ju mala napísanú tak sa mi vymazala...
Na foto Alexis...
-Lululie

Vysnívaná kariéraTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon