«23»

12K 343 26
                                    

V pokoji som si vychutnávala zmrzlinu, keď v tom...

"Preboha Christopher, čo tu robíš?" Takmer som vypľula zmrzlinu čo som mala v ústach. No stihla som ju prehltnúť.

"To isté by som sa mohol spýtať aj teba! Ja doma varím ako debil, a ty sa takto vytratíš a vychutnávaš si zmrzlinu! A ešte k tomu s Alexis!" mračil sa.

"Ako vieš že tu bola?" spýtala som sa ho.

"Prečo myslíš že odišla? Videla ma, a má predo mnou rešpekt. Bojí sa že ju vyhodím. Tak spraví ako jej nakážem." uškrnul sa. Tá predstava ako Alexis robí všetko pre Christophera bola nechutná.

"Si hnusný!"sykla som. Čo najrýchlejšie som vybrala z kapsy desinu a nechala ju položenú na stole. "Je mi z teba zle! Niekedy sa zamysli čo hovoríš!" povedala son a vybrala sa na odchod.

"Kam teraz ideš?" zakričal za mnou Christopher.

"Čo najďalej, od teba!"odkričala som späť. Vážne by som si teraz priala, aby sa rozbehol za mnou a povedal mi, že nech nikam nejdem a ako veľmi ma miluje. No to by son chcela asi moc. Povzdychla som si a šla.. Kam som vlastne šla? To neviem. Jednoducho preč...

Už asi tri hodiny sa v kuse prechádzam okolo malého jazierka a premýšľam.. O ničom. Naozaj. Jednoducho chodím a na nič nemyslím. Nikdy by som nepovedala, že sa niečo také dá spraviť, no zrejme to je možné.

Som veľmi prekvapená, že pri mne ešte nestojí Christopher. A čo som si myslela? Že ku mne pricupitá, a bude sa tváriť že nič? Som hrozne naivná.

Kam mám teraz ísť? Myslím, že ísť za Christopherom nebude najlepší nápad. Aj tak by ma asi poslal preč. A to sa urazil len kvôli tomu, že som išla preč? No nechám to tak.

Domov ako domov sa vrátiť nemôžem, pretože by som musela rodičom vysvetľovať prečo nie som v Austrálií. Asi zostanem vonku.

Drew

Kaytlin sa mi SMS-kou ozvala. Pravdupovediac, vôbec ma to nezaujíma. Nechápem prečo odišla, a ako sa vlastne dostala do NY. Neodpovedal som jej. A načo? Určite má inú robotu.

A teraz.. Padol som na úplne dno. Idem do nevestinca. Áno, už si musím zašukať pretože to so mnou neskončí dobre. Je to ako droga-raz s ňou začneš a potom nie a nie skončiť.

"Ste objednaný?" spýtalo sa ma dievča pri okienku. Určite nemohla mať viac ako 15.

"Nie.. Ja.." začal som no ona ma prerušila.

"A už ste tu niekedy boli?" spýtala sa. Len som záporne pokrútil hlavou.

"Poďte dnu." povedala a otvorila dvere vedľa nej.

"Vďaka.." zamumlal som.

Šli sme do veľkého domu. To dievča sa zo všetkými naokolo pozdravilo, a ako som začul, volá sa Jamie (Džejmí). Otvorila dvere na konci dlhej chodby, v ktorej bola obrovská izba. Vošli sme dnu. Porozhliadal som sa okolo seba. Vyzerala ako izba Christiana Graya, až na to že všetko 'náčinie' bolo zavesené na stene. Uprostred izby bola obrovská postel, ale tá bola úplne obyčajná.

"Ehmm.." ozvala sa Jamie za mnou. "Máš nejaké špeciálne podmienky?" spýtala sa ma. No tak, mohla by to byť panna, mohla by byť sexy, a do 23 rokov. Túto moju myšlienku som nemal v pláne povedať nahlas.

"Uhmm.. Nie." odpovedal som.

"Dobre, takže panna-16 by Ti nevadila?" spýtala sa. Ona zrejme myslí seba. Nie nevadila. Ale po tom čo sa stalo naposledy s Bree..  Sex od 15 je predsa povolený

Vysnívaná kariéraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora