"No.. Takže.. Ja.." začala.
Niečo pred nami tajila. Nebolo to obyčajné tajomstvo ako 'niekoho som si našla'. Muselo to byť niečo ovela väčšie. Niečo ovela závažnejšie. Určite keď to nepovedala ani Kaytlin. A tie dve si hovoria naozaj všetko. Mám z toho zmiešané pocity. Bojím sa jej tajomstva, ale zároveň som strašne zvedavý.
"Ja.. Vieš ako si hovoril že pracuješ, a tak aj spolu s Kaytlin pracujete v klube Chrijard?" pozrela sa na mňa spýtavým pohladom. Kladne som prikývol a čakal čo povie ďalej. "A ty si zrejme velmi dobrý kamarát s Christopherom, tak Ti hovorí aj problémy o klube, nie?" Znovu som kladne prikývol. Kam tým mieri?
"Ja.. No.. Klub Chrijard má už dlhší čs menšie spory s klubom Wealth." Áno, o tom som vedel. Len som nevedel čoho sa týkajú. "No tak ja ten klub vlastním." povedala a svoj zrak upriamila na podlahu.
Preboha! Ona vlasní jeden z najlepších sex-klubov v Amerike? WTF! Ona? Tak bezbranné dievča má tak zvrhlú robotu?
Oči som mal vyvalené a ústa otvorené dokorán. Rovnako na tom bola aj Kaytlin. Zrejme ani jeden z nás nemohol pochopiť Gracine slová. Nezmohli sme sa ani na slovo. Grace takisto mlčala.Kaytlin
Nemôžem tomu uveriť! Moja najlepšia kamarátka mi celý čas klamala! Keď hovorila o tom, akí úžasní chlapi chodia na fotenie do časopisu, v ktorom robí fotografku, určite myslela chlapov ktorí chodia do klubu. To mi natolko nedôverovala že mi to nemohla povedať? Do očí sa mi tlačili slzy. Rýchlo som ich však zahnala preč.
"Prečo si mi to nepovedala?" precedila som pomedzi zuby a nenávistne sa na ňu pozrela.
"Ja.. Prepáč mi to. Ale.."
"Alé ale?" skočila som jej do reči. "Ja som Ti povedala vždy všetko! A ty mne nemôžeš povedať toto? Dôverovala som Ti, ale zdá sa mi že ty mne nie." Videla som, ako sa Grace pomaly kotúlajú slzy po tvári.
"Vysvetlím Ti to." zafňukala.
"Ja nič vysvetlovať nechcem! Sklamala si ma. Už v živote ťa nechcem vidieť!" naštvane som zvrieskla a vybehla do 'mojej' izby. Poriadne som za sebou treskla dverami. Nech dobre vie ako na naštvala.
Lahla som si na postel a plakala. Prečo mi toto zatajila? To pôsobim až tak nedôverčivo?
Grace predsa vždy milovala Drewa, či nie? A povedala mi, že ešte s nikým nespala. Ale zas to môže byť pravda. Veď je iba majitelka. Pomaly sa mi zatvárali oči, no ešte predtým než som sa vybrala do ríše snov, cítila som ako si vedla mňa niekto lahol. Neviem kto to je. Bola som natolko unavená že som to nechala tak. Dotyčná osoba si ma pritiahla k sebe, a ja som zaspala v objatí neznámeho človeka.
Ráno som sa zobudila z velmi divným pocitom. Neviem čím to bolo. Otočila som sa a velmi sa zlakla.
"Christopher, čo tu dopekla robíš? Vieš ako som sa ťa zlakla?" vravela som s rukou na srdci. Christopher sa len usmial.
"Videl som ako si sa zlakla. To sa nedalo prehliadnúť." zasmial sa. "A včera Ti moja prítomnosť neprekážala. Myslím, že si bola šťastná že som bol pri tebe." uškrnul sa. Mal pravdu. Síce som nečakala že neznámi človek bude on, velmi som sa potešila.
"Prečo si prišiel?"
"Za tebou by som šiel aj na koniec sveta. Chýbala si mi." povedal a nahol sa ku mne.
"Boli sme od seba len pár hodín." povedala som, keď mal pery takmer na tých mojích.
"Ale mne sa to zdalo ako celá večnosť." povedal a spojil tú malú medzierku medzi nami.
Bozkáva ma. Nenásytne ma bozkáva, akoby ma videl naposledy v živote. Opatrne ma položí na postel a sadne si na mňa. O chvílu začne bozkami osypávať môj krk. Zrejme mi na ňom ostane pár flakov. No vôbec ma to netrápi. Hlavne že budú od Christophera. Od môjho Christophera.
Christopherove ruky sa zakrádajú pod moje tričko. Viem čo sa chystá spraviť. A to mu nemôžem dovoliť. Svojími rukami chytím tie jeho a snažím sa ho od seba odtlačiť.
"Christopher.." vzdychnem si keď sa mi začal hrať s prsiami. "Prosím prestaň.." Pozrel na mňa myslíš-to-vážne? pohladom. "Ja nemôžem." keď som to povedala okamžite sa odtiahol.
"Prečo?" spýtal sa ma. Teraz sa pred ním naozaj cítim trápne. Nikdy by som si nepomyslela že toto niekomu poviem..
"Pretože preto!" povedala som.
"Ale no ták, Kaytlin. Viem že to chceš tak velmi ako ja." pozrel na ňa psím pohladom.
"Nechcem aby bol náš vzťah len o sexe Chriatopher." zadívala som sa do okna.
"To si povedať nechcela." zaškeril sa.
"Máš pravdu. Nemôžeme to robiť lebo mám krámy, spokojný?" Prikývol hlavou na znak súhlasu. "Ale to predtým o tom sexe som myslela vážne. Rozmýšlaj. Vždy keď sa stretneme tak sa len spolu vyspíme a to je všetko. Myslíš, že takýto vzťah bude fungovať?" spýtavo som sa na neho pozrela. Presne som vedela čo si myslí.. Vie že mám pravdu. Ale nemyslím si že to chce zmeniť.
"Máš pravdu. Som nadržané prasa ktoré chce len sex. Ale iba s tebou!" zahlási a venuje mi vášnivý bozk. No hneď potom sa odtiahne.
Nechápem jeho správanie. Naozaj povedal 'som nadržané prasa'? To snáď nie je možné. Nevedela som ako mám na to reagovať. Preto som len mlčky sedela a hladela Christopherovy do očí.
"Nič mi na to nepovieš?" spýta sa ma.
"Milujem ťa najviac na svete!" zvýsknem a prisajem sa mu na pery. Vášnivo ho bozkávam a on mi bozky opätuje. Spravím to.. Pretože ho nadovšetko milujem!
Moje ruky sa pomaly dostávali k Christopherovmu gombíku na nohaviciach. Keď som mu ho rozopla neisto sa na mňa pozrel. Len som sa usmiala a pokračovala v jeho vyzliekaní. Keď som mu konečne rozopla aj zips, Christopher si stiahol nohavice a odhodil ich vedla postele.
Určite vie, čo sa chystám urobiť. A vôbec mi v tom nebráni. Len sa bojím že niečo pokazí. Kaytlin, už si to robila Drewovy a bol spokojný.. Hovorilo mi moje podvedomie. A malo pravdu. Drew sa aj urobil... Ach prečo rozmýšlam nad Drewom keď som tu s Christopherom?
Rukou som mu prešla po boxerkách a cítila, ako mu začal tvrdnúť. Urobila som to znova, akoby omylom, a Christopher potichu zavzdychal. Stiahla som mu boxerky a vzala jeho penis do ruky. Rukou som prehadzala po celej jeho dlzke hore-dole,hore-dole. Ked som vedela ze uz bude prestala som. Pozrel sa na mňa vražedným pohladom.
"Náš vzťah predsa nemá byť len o sexe." poslala som mu vzdušný bozk a odišla z izby.
Ahojte! Viem že je časť neskoro, a je nudná... No vôbec nič ma nenapadá.. Moja fantázia sa asi niekde stratila. Takže si dávam pauzu.. Neviem kedy znovu pridám ale určite sa dočkáte! :D
-Lululie
ESTÁS LEYENDO
Vysnívaná kariéra
De Todo!!15+!! "Čo vlastne chcem? Robiť kurvu pre milióny chlapov alebo robiť kurvu pre Christophera?" #1 in Teen fikce ... Thanks very much.. I love you!!