«42»

6K 226 11
                                    

Kaytlin

"Predsa to nemôže byť tak zlé," povedala som si sama pre seba. Christopher išiel do klubu, takže som doma sama. A proste.. Keď ma bolelo keď do mňa Chris strčil prsty, musím to skúsiť sama. Nie preto, že by som chcela.. No nechcem byť dlho bez sexu, takže si to musím 'natrénovať'.

Napustila som si vaňu plnú vody a lahla si do nej. Táto nečinnosť ma vie vždy dokonalo upokojiť. Dala by som si aj víno, no kvôli dieťaťu nemôžem.

Rukou som si pomaly prešla pri vchode. Pritom som myslela na Christophera. Ako sa jeho ruky dotýkajú môjho tela, ako ma bozkáva, ako do ma strká jeho prsty... V tej chvíli som do seba strčila jeden prst. Čakala som bolesť ako naposledy, no necítila som ju. Tentokrát som cítila vzrušenie. Pomaly som hýbala rukou. Už som aj zabudla aké úžasné je robiť sa sama.

"Bože!" zastonala som, keď som pridala aj druhý prst. Bol to vážne úžasný pocit. Rukou som pohybovala rýchlejšie a rýchlejšie. Pridala som aj tretí pocit. Toto bol krásny, neopisatelný pocit. Vedela som, že o chvílu budem, tak som zo seba vytiahla všetky prsty. Neurobím sa predsa bez Christophera.. To mu nemôžem urobiť!

Jamie

(inak danke my darling ^^)

Konečne sme zastavili pred jeho panelákom. Drew vystúpil a prišiel mi otvoriť dvere. Chytil ma za ruku a ťahal ku dverám. Odomkol, zatiahol ma dnu a hneď pritlačil na dvere. Začal ma dravo bozkávať. Nemám ani čas prezrieť si byt. Ale nejako extrémne mi to neprekáža.

Ruky som si obtočila okolo jeho krku. On ma chytil pod zadkom a zodvihol. Nohy som si preto obmotala okolo jeho pásu a neodtrhla sa od jeho pier. Jazykom prešiel po spodnej pere, pýtajuc si povolenie na vstup. Mierne som pootvorila pery a jeho jazyk to hneď využil. Cítim že sa pohol, ale pery stále drží na tých mojich. Naše jazyky sa spolu prepletajú aj počas toho, ako ma položil na niečo mäkké.

Ľahol si nado mňa a svoje pery premiestnil na môj krk. Rukami pevne zvieral môj pas. Ja som svojimi rukami zašla pod pod jeho tričko. Prechádzala som od mohutných pliec až dopredu na vypracované brucho. Odtiahol sa a začal sa vyzliekať. Len som ho pozorovala až kým nebol len v boxerkách. Tak dokonale vypracované telo. Bože, je vôbec legálne byť takto sexy? Chystám sa vyzliecť si tričko keď zrazu ma chytí za ruky.

"Nie nie baby, vyzliecť ťa je moja práca," ako to dopovie okamžite mi vyzlečie tričko, čím končím len v podprsenke a kraťasoch, ktoré už vyzlieka. Takto sme obaja skončili len v spodnom prádle. Drew ma opäť začal vášnivo a zároveň dravo bozkávať. Jeho jazyk bol hneď v mojich ústach.

Ruky presunul k zapínaniu mojej podprsenky a bez otázok ju hneď odopol. Takže teraz som pred ním len v nohavičkách. Odtiahol sa odo mňa a celú si ma prezrel. Pohľadom sa zastavil na nohavičkách. Jemne sa zamračil. Nestihla som ani zareagovať a nohavičky už boli fuč. Chcela som vyrovnať stav, takže som rukami chytila lem jeho boxeriek a stiahla ich.

Príroda sa na ňom nešetrila. No to som si mohla zvyknúť. Ruku presunul medzi moje nohy a začal bozkávať moje prsia. Surovo do mňa vošiel dvoma prstami. Zvrieskla som na celú izbu. Začne nimi tvrdo prirážať a môj krik sa mení v slastné vzdychy. Bozkami sa pomaly presúva z mojich pŕs až ku môjmu najcitlivejšiemu miestu. Zacítim jeho dych a následne jeho jazyk, ktorým líže môj klitoris.

"D-Drew, u-ž bude-em." Neodpovie, len začne ešte tvrdšie prirážať a pridá sa aj jeho jazyk. Tak a toto je už absolútny vrchol. S výkrikom jeho mena sa urobím na jeho prsty. Vytiahne ich zo mňa a presunie sa tvárou nadomňa. Strčí si prsti do úst a celé ich olíže do čistoty.

"Chutíš vážne dokonalo Jamie." Na túto vetu som nestihla ani zareagovať, pretože do mňa surovo vnikol celou jeho dĺžkou. Opäť som vykríkla a prehla sa v chrbte. Drew slastne vzdychol a začal prirážať ako blázon. Prsty som zaplietla do jeho vlasov a pritiahla si jeho tvár k tej mojej. Začala som ho bozkávať a jazykom sa prebojovala do jeho úst.

Drew stále nekompromisne prirážal a ja som len cítila, ako sa blížim za tento večer k druhému vrcholu. Odtiahol sa od mojich pier a presunul sa ku krku. Zaklonila som hlavu, aby mal lepší prístup a neprestávala slastne vzdychať.

"Poď Jamie, urob sa pre mňa," týmito slovami ma donúti sa urobiť. Orgazmus zaplavil celé moje telo a ja som nedokázala nič iné, len vykríknuť jeho meno. Hneď po mne sa urobil s výkrikom môjho mena aj on. Vyšiel zo mňa hlavu si oprel o moje plece. Nikto nič nevravel, len sme obaja predýchavali. Drewovi odrazu zazvonil mobil.

"Áno?" zodvyhol ho. "Dobre, prídem," povedal o chvílu.

"Jamie, musím odísť. Nebude Ti to vadiť?" Záporne som pokrútila hlavou. "Fajn, tak sa tu cíť ako doma," pobozkal ma, obliekol sa a odišiel

Christopher

Obvolal som všetkých mojich zamestnancov, pretože s nimi potrebujem prebrať velmi vážnu vec. Pomaly chodili všetci do mojej kancelárie. Už chýbal len Drew. O päť minút prišiel aj on.

"Tak keď ste tu všetci, chcel som vám oznámiť, že som predal klub. Dôvod je jednoduchý. Kaytlin čaká dieťa a ja nechcem aby malo otca vlastníka bordelu. Nový majitel má s klubmi skúsenosti a tiež som sa s ním dohodol, že každý kto bude chcieť ostať tak ostane." Všetci to vzali v pohode. Teraz už len čakať na..

"Á už ho tu máme. Predstavujem vám vášho nového šéfa, Harryho Stylesa. Kto ostáva, ostante tu, kto odchádza odíďte." S Harrym som prehodil ešte pár slov a odišiel som tiež.

"Drew, Alexis, vy neostávate?" spýtal som sa ich, keď som ich videl stáť pred klubom.

"Ja niekoho mám," povedali naraz a potom sa zasmiali.

"A koho?" spýtal som sa ich.

"Je to ešte čerstvé," povedala Alexis.

"No veru, moc čerstvé," dodal Drew.

"Vy ste spolu?" boli by pekný pár.

"Nie!" povedali okamžite.

"Dobre, dobre," zasmial som sa. "Už idem za Kaytlin. Čaute," pozdravil som a ponáhlal sa domov za svojou láskou.

***

"Kaytlin?" zakričal som, akonáhle som otvoril dvere.

"V kuchyni!"odkričala.

"Hmmm, palacinky," venoval som jej bozk.

*crrrn, crrrn, crrrn* Začul som zvoniť zvonček.

"Choď otvoriť," poslala ma Kaytlin.

"Ty choď," povedal som jej.

"Tak poďme spolu ako zamilovaný párik," zasmiala sa Kaytlin a ťahala ma za ruku.

"Vy ste?" spýtal som sa vysokej, chudej blondíny pred nami.

"Ty si ma nepamätáš Christopher?" spýtala sa. Už viem kto to je.

"Brigitha..." moja nočná mora.

Ahooooj!!!
Dúfam že sa vám časť páči :3 Kto je asi Brigitha?? Poviem len tolko, že všetky pekné chvíle K&Ch sa (možno) skončili...
Votessss a komm potešia :*

-Lululie

Vysnívaná kariéraOnde histórias criam vida. Descubra agora