«13»

15.4K 348 52
                                    

Kaytlin

"Zas si pri bare?" spýtala som sa Alexis, keď som si sadla na jednu zo stoličiek.

"Ešte pár dní. Totiž mám krámy.. A je mi to nechutné robiť 's krvou'.." zasmiala sa. Povedala som jej, nech mi naleje to čo minule. Tak aj spravila. Lenže teraz som to mala vypiť, keď to bude modré. (Kto by chcel nápoj ktorý mení farbu?? Ja! :D)

"Môžme ísť." povedal Drew, ktorý ku mne akurát prišiel. Totiž mal ešte robotu. Dopila som posledné kvapky úžasného nápoja, rozlúčila sa s Alexis a šla som s Drewom do auta.

"Kay?" nesmelo začal konverzáciu Drew.

"Počúvam." uprela som naňho svoj pohľad. On sa pozerať nemohol keďže šoféroval.

"Ja.. Len som ti chcel povedať.. Steny Christopherovej kancelárie nie sú zvukotesné." povedal a zasmial sa.

Ó môj Bože! Koľko ľudí to počulo? Nemohol mi Christopher povedať, aby som bola tichšie?! Ja ho zabijem! Celá červená som odvrátila tvár od Drewa.

"Bolo to moc hlučné?" spýtala som sa po chvíli.

"Áno. Až moc!" so smiechom povedal Drew. Buchla som ho do ramena a radše vnímala cestu pred nami.

"Buď čo najtichšie." povedal mi Drew keď odomykal dvere. No budem trieskať panvicami, vieš.. Pomyslela som si. Bez sprchovania som vliezla do svojej mäkkej postieľky a zaspala.

***ráno v deň odletu***

Toto ráno je až moc pokojné. Veci už mám zbalené, takže sa nemusím ponáhľať. Hneď ako sme ponapchávali všetky veci do kufra, vyrazili sme na cestu. A to ich nebolo málo! Ja som mala jeden kufor a jednu cestovnú kapsu. A Drew ma jeden kufor a dve športové kapsy! A že baby si brávajú veľa oblečenia. Aj keď neviem čo všetko tam má.

"Tak užite si dovolenku." povedala mama. "Kaytlin poď sem!" dodala. Rýchlym krokom som ju nasledovala.

"Na letisku vás bude čakať šofér. Je mladý, pekný, myslím že pre teba ten pravý. Bude vás sprevádzať celú dovolenku. Spolu s ním vás bude sprevádzať pekná mladá dáma. Bude niečo ako vaša komorná. Nikto iný okrem tých dvoch do izby chodiť nemôže. Počas ciest nájdete jeden odkaz. Prečítajte si ho, a rozmyslite si čo s tým spravíte. To je všetko zlatko. Užite si dovolenku." povedala a objala ma.

"Jasné mami." objatie som jej opätovala.

"Kaytlin poď už!" kričal na mňa Drew.

"Držte sa!" zakričal za nami otec, keď sme vychádzali z budovy. Otočila som sa a zamávala im.

"Som pri okne!" šťuchla som do Drewa a rýchlo si sadla ku oknu. Vyplazil ma mňa jazyk a sadol si vedľa mňa.

Celú cestu som nezažmúrila oka. Pokiaľ Drew spal, ja som si vychutnávala prekrásny výhľad.

"Miláčik sme tu!" budila som Drewa keď sme pristáli. On vážne prespal celú cestu! "Drew, musíme ísť!" triasla som ním.

Po chvíli sa konečne zobudil. Vyšli sme von a čakali na batožinu. Uvidela som svoj červený kufor a hnedú kapsu a šla si pre ne. O chvíľu mal svoje veci aj Drew.

Rozhliadla som sa okolo seba a hľadala tabuľku s mojim menom. O chvíľu som videla muža s tabuľkou na ktorej bolo: Kaylin&Drew. Ukázala som to Drewovi a spolu sme šli k nemu.

"Ahoj ja som Kaytlin." povedala som mu, keď som bola pred ním. "A toto je Drew." ukázala som na Drewa.

Moja mama nemala pravdu. On nie je pekný. On je sexy! Karamelové oči sa mu hodia k vlasom čiernej farby. Na rukách mal množstvo tetovaní a na ušiach mal náušnice. Už len z pohľadu na neho som mokrá..

"Ja som Zyan." predstavil sa nám. Vzal mi kufor a šli sme do auta. Ja aj Drew sme si sadli dozadu. Cesta trvala asi 15 minút. Sydney je prekrásn-(a/y/e???:D)! Všade naokolo sú pláže, more a málo aut. Zastavili sme pred malým domčekom.

"Vaši rodičia spravili zmenu." povedal Zyan. "Budete bývať v tomto dome a ja spolu s Sophiou budeme bývať s vami." oznámil nám.

Mne to nevadilo. Vždy som chcela mať dom pri mori. Vošli sme dnu. Za malou predsieňou bola útulná obývačka s kuchynkou. Moja izba bola ladená do oranžová. Bola v nej len postel, skriňa a stôl so stoličkou. Drewova izba bola podobná, ale bola zelenej farby.

"Ja som Sophia." predstavila sa nám štíhla, modrooká bruneta.

Sofia spravila na večeru špagety so špenátom. Všetci spolu sme sa najedli. Bolo to naozaj výborné! Po večery som Sophii pomohla s riadom. Najskôr protestovala, ale potom som ju prehovorila. Nakoniec som šla do postele a po chvíli premýšľania som zaspala.

Drew-ešte v klube

Christopher mi dal dovolenku. Budem si môcť užiť Austráliu.. Len sex mi bude chýbať. Aspoň si užijem dnešnú noc.

Zahliadol som peknú čiernovlásku ktorá sa blížila ku mne. Na nič som nečakal a zatiahol ju do izby. Hneď ako som zatvoril dvere, prisal som sa jej na pery.

"Maya..." povedala pomedzi bozky.

"Drew..." povedal som tiež.

Zatiaľ čo som sa trápil s jej opaskom, ona si vyzliekla tričko. Keď mala konečne dole aj nohavice, prevliekla mi tričko cez hlavu a ja som si stiahol rifle. Rýchlym pohybom som jej rozopol podprsenku a zhodil ju na postel.

"Och..ach...!" vzdychala keď som lízal jej bradavky. Dravými bozkami som sa blížil k jej nohavičkám. Zubami som chytil lem jej nohavičiek a stiahol ich dolu. Následne na to som si stiahol boxerky a nasadil kondóm.

Ešte jeden pohlaď na Mayu a vrazil som do nej svoj penis. Predpokladám, že jej hlasný výkrik počuli aj ľudia vonku.

Prirážal som rýchlo a tvrdo. Ona mi pohybmi svojich bokov pomáhala. Po pár prirazeniach sme sa spolu s výkrikom urobili.

Postavu Zyana si predstavujte ako Zayna Malika...
-Lululie

Vysnívaná kariéraWhere stories live. Discover now