«34»

7.5K 277 22
                                    

Venované
Sophi1111
Uži si ju :* :3

"Aj ja ťa milujem Christopher!"

Len čo som to dopovedala, Christopher si ma prehodil cez rameno a niesol ma do mojej izby. Hneď ako zamkol dvere, zhodil ma na postel a začal ma nenásytne bozkávať.

"Tak..moc...si....mi.....chýbala......" zamumlal pomedzi bozky. Chcela som mu povedať to isté, no nechcela som ani na stotinu stratiť dotyk jeho pier... Od tých pier, ktoré mi vždy vedeli vykúzliť úsmev na tvári. Od tých pier, ktoré vedeli tak dokobalo bozkávať...

Christopher zo mňa strhol šaty. Doslova! Moje najoblúbenejšie šaty sů roztrhnuté! No keď to spravil Christopher, odpustím mu to.

Keď som zbadala jeho ty-nemáš-podprsenku face, mala som chuť urobiť sa. Vyzeral tak sexy! Moje šaty odhodil vedla postele a začal sa venovať mojím prsiam. Zatial čo jedno rukou stláčal a zároveň masíroval, na druhom jazykom obkrúžil bradavku a jemne ju skúsol. Tlmene som zavzdychala a Christopher ešte niekolko krát vymenil pozície svojej ruky a pier.

Keď sa vrátil k mojím perám, pozbierala som všetkú silu čo mám v sebe a pretočila som nás. Takže teraz Christopher ležal na chrbte a ja som bola na ňom. Vôbec sa nebránil, ba naopak, mala som pocit že sa mu to páči. Z jeho pomocou som mu vyzliekla tričko aj nohavice.

Nikdy.. Ale naozaj nikdy neprestanem milovať to jeho úžasne vypracované telo! Na to mám jednoducho slabosť..

Perami som prechádzala po jeho brušných svaloch až som sa dostala k lemu jeho boxeriek. Bez váhania som mu ich stiahla a odhodila preč. Jeho penis stál už ako stožiar, takže som mohla rovno 'nasadnúť'. No to by som nrbola ja, keby som ho trochu nepotrápila.

Rukou som prehnane pomalým tempom prechádzala po jeho dlžke a raz za čas som mu venovala jemný bozk na špičku..

"Och, kurva Kaytlin!" zavzdychal Christopher keď som rukou konečne zrýchlila. Ruku som nahradila svojimi ústami. Vzala som do úts jeho penis a znovu ho mučila. K šialene pomalému tempu som pridala aj jemné hrýzanie zubami.

Zrejme to Christophera prestalo baviť, lebo chytil moju hlavu a začal udávať vlastné tempo. Neprotestovala som, skôr som sa snažila ešte viac zrýchliť.

"Ak to nechceš prehltnúť, tak radšej prestaň," povedal zo zaťatými zubami Christopher. Lenže ja som chcela. Jeho ruka zmizla z mojej hlavy a ja som trochu spomalila. To však Christopherovi vôbec nevadilo a s hlasným výkrikom sa urobil do mojích úst. Všetko som prehltla a venovala Christopherovi krátky bozk.

"Chutíš skvelo," šepla som pri jeho uchu a skúsla mu ušný lalôčik.

Odhodila som ppsledný kus môjho oblečenia-čo boli nohavičky a bola som pripravená užiť si to 'zhora'. No Christopher mal iné plány. Zhodil ma na postel a postavil na všetky štyri.

"Bože Chris!" skríkla som keď som mňa Christopher vošiel zozadu. Rukami som sa chytila o čelo postele. Christopher pomaly prirážal a obaja sme vzdychali slasťou.

"Chris pridaj!" zavelila som, no Christopher spomalil. Chce ma naštvať? Nie.. Len mi sa mi chce ukázať ako som ho trápila ja.

"Christopher, no ták!" vďaka môjmu zúfalému hlasu zrýchlil... Ale to bolo neskutočné tempo!

"Bože! Bože!" kričala som, a čudovala som sa že nezačali padať ometky zo stien. Každým prirazením som sa pohla dopredu a postrl buchla o stenu.. Dúfam, že Drew ešte nie je doma.

"Chris ja... Och Bože! Ja už-ž budem!!" zastonala som.

"Ohh.. Ešte.. Ešte vydrž maličká.." prikázal mi Christopher. V jeho hlase som počula, že tiež nie je ďaleko k vrcholu. Ešte pár prirazení a naozaj to nevydržím...

"Christopher!" "Kaytlin!" zvolali sme obaja naraz. Christopher ešte dva krát prirazil a lahol si na postel. Ja som únavou klesla vedla neho a užívala si skvelý orgazmus.

***

Ráno, keď som sa prebudila, Christopher v posteli nebol. Zmätene som sa pozerala po izbe a chýbali tu aj jeho veci. Na stolíku vedla postele som si všimla malý papierik.

'Musel som ísť niečo vyriešiť do klubu.. O 16.00 ma čakaj.. Milujem ťa xxx Ch.'

Pousmiala som sa a papierik vložila do šuflíka. Obliekla som si nohavičky, staré vyťahá tričko a rozhodnutá dať si poriadné raňajky šla do kuchyne. Cesto po schodoch ma však zastavil Drew.

"Nechoď tam!" povedal s kamenným výrazom na tvári.

"Som hladná! Takže tam pôjdem. A nezastavíš ma!" sykla som na neho a šla do kuchyne. No zarazila som sa, keď som uvidela človeka sediaceho za naším stolom, na mojom mieste.

"Čo tu robíš?" spýtala som sa čo najmilšie.

"Dobré ránko. Len som prišla pozrieť Drewa," usmiala sa na mňa Sophia tým jej otrasným úsmevom.

"Soph?! Poď sem," zakričal zo schodov Drew. Sophia hneď vyskočila na schody a utekala za ním.

"Drew, nechceš mi vysvetliť to brucho?" spýtala som sa ho.

"Nie," odsekol. Fajn.. Keď nie tak nie.

"Sophia? Vieš o tom že Drew je džigolo?" prefíkane som sa pozrela na Drewa.

"Čo-čože?" Sophia prekvapeným výrazom pozrela raz na mňa, raz na Drewa.

"O tom si nevedela? Aha.. A ja že si hovoríte všetko," usmiala som sa a naliala si mlieko do misky.

"Keby som nrbula v piatom mesiaci tak si dám to decko zobrať! Bože ty si kludne spával so mnou a ešte aj s milión inými ženami?! Keď toho bastarda porodím tak hneď sa ho vzdám!" kričala Sophia po Drewovi.

"No tak to prrrrr!" šla som za Sophiou a Drewom. "O decku môjho brata nikto nebude hovoriť že je bastard! A už vôbec nie taká suka ako ty!" keby nebola tehotná, neudržala by som a a strelila by som jej facku. No má šťastie keďže je tehotná.

"Tie tvoje kurevské reči počúvať nebudem!" sykla na mňa. "A medzi nami je koniec!" otočila sa na päte a odišla. S Drewom sme stáli oproti sebe a mlčky na seba pozerali.

"To si nemusela," vzdychol si.

"Čo som nemusela? Povedať jej kto naozaj si? Áno musela!" rozkričala som sa na neho.

"Nie to nie.. Nemusela si sa zastávať toho dieťaťa.. Ale zastala. Ďakujem," usmial sa na mňa a objal ma. Bola som zmätená no objatie som mu opätovala.

"Čo si dáš?" spýtal sa ma Drew, keď prešiel ku kuchynskej linke.

"Ja už ani nie som hladná," vzdychla som si a sadla si na moje mieto za stolom.

"No tak zješ aspoň toto," povedal Drew a podal mi baná. Prekvapene som sa na neho pozrela. "Včera ste si to užili, čo?" zasmial sa.

"Drew!" vykríkla som a hodila po ňom banán. Začal sa smiať a s chuťou zjedol svoj banán.

***

Celým bytom sa rozozvučal zvonček. Pozrela som na hodiny. Je presne 16.00. Tak Christopher myslel vážne keď napísal, že sa stretneme o 16.00. S úsmevom na tvári som mu šla otvoriť dvere.

"Ste Kaytlin Barkers?" spýtal sa ma muž v uniforme.. Pravdepodobne policajt.

"Zatýkame vás za vraždu Sophie Evansovej. Všetko čo poviete môže byť použité proti vám. Advokáta si môže zohnať alebo vám bude pridelený súdom," povedal policajt a nasadil mi na ruky putá.

Novaaaaaaaa časť!! :D :D
A nová zápletka :3
Tak Sophia je mrtva :o čo si o tom myslíte?
Dúfam že sa časť páčila... Votessss a komm ako vždy potešia ;)

-Lululie

Vysnívaná kariéraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin