O rok neskôr
Kaytlin
Rok.. Je to už jeden rok čo som nevidela Christophera. Samozrejme, každodenne na neho myslím. Dobre, priznávam sa, pomaly na neho zabúdam. No nemôžem sa zbaviť pocitu, že som urobila obrovskú chybu. Ale život ide ďalej. S Grace sme opäť najlepšie kamarátky, a dokonca ma zamestnala vo svojom klube.
Nikdy som sa nedozvedela, ako k nemu prišla. A ani zo vedieť nepotrebujem. Hlavné je, že dostávam vela peňazí za výborne urobenú robotu.
V klube som najoblúbenejšie dievča. Každý chlap si pýta len mňa. No ja so svojou 'mocou' si vyberám chlapov s ktorími budem spať. Nechcem predsa v posteli nejakého chlpatého dedka, ktorému sa bez nejakého lieku nedokáže postaviť penis.
Dnes je velký deň. Do klubu má zavítať niekolko zahraničných klientov. Podla hlasu jedného z nich si myslím, že budú nehorázne sexi. No aj hlas niekedy klame.
"Kay, už si hotová?" prišla za mnou do izby udychčaná Grace.
"Ešte chvílku." Z poličky som si vybrala krvavo červený rúž, a dôkladne si ho naniesla na pery. "Hotovo," s hrdosťou som sa pozerala na svoje dielo v zrkadle. Oblečenú som mala len velmi krátku minisukňu, pod ktorou nič nebolo, a velmi drahú podprsenku, v štýle Victoria's Secret.
"Nechápem, ako to robíš," zakrúrila hlavou Grace. "No nič. O chvílu ich tu máme. Choď do izby. Ty máš dnes.." rýchlo listovala vo svojom bloku. "Dnes máš prales," usmiala sa na mňa odpochodovala preč.
Prales. Tú izbu mám najradšej. Je celá zelená, čo je moja oblúbená farba, a to je len jednen z plusov. Má vlastnú výryvku, saunu a dokonca aj malé 3D kino. V izbe je vela rastlín, ktoré idú zo stropu, tak aspoň trochu pripomínajú džunglu. Postel tiež nie je obyčajná. Zo stropu idú 4 špagáty, na ktorých je zavesená sieť. Samozrejeme, je na nej aj matrac, no kto ho nechce, dá ho preč.
Je tu ešte mnoho iných izieb. Napríklad izba 'lietadlo'. Je to vlastne úplne ako vnútro lietadla. Veď kto by nechcel sex v lietadle? V tej izbe som si zažila kopec zábavy.
Alebo izba pre subky. Poznáte to.. Ten štýl 50 Odtieňov. Tú izbu nenávidím. Je tam vela bičíkov, didiel či dokonca paralizérov. Bola som tam len raz, no aj tak som potom ležala týždeň v nemocnici. Ten chlap jednoducho nevedel ako sa používajú análne kliešte.. No je to dlhý a nepríjemný príbeh, takže hovoriť o tom nebudem.
Ďalej je tu obyčajná izba-tie sú asi tri, kúpelňová miestnosť, podmorský svet-s vodnou postelou, zrkadlová sieň, terárium s naozajstnými plazmi a jaštermi.. To je tiež hnusné. Veď si predstavte, že do vás chlap pchá hada.. No fuj! A je tu ešte niekolko rôznych izieb, no teraz si už nespomeniem aké.
Sadla som si pred 3D kino a pozerala na... Porno.. Nič iné sa tam totiž pustiť nedalo. Blížilo sa to k tej najnapínavejšej časti, keď v tom niekto zaklopal. Ihneď som to vypla a bežala otvoriť.
"Len som Ti chcela povedať, že si máš dať toto," povedala mi zadýchaná Grace, a strčila mi do ruky šatku na oči. Chcela som jej oponovať, no už jej nebolo. Sadla som si na jednu z taburetiek, čo vyzerala ako odrezaný kmeň stromu a na oči som si dala šatku.
Počula som, ako niekto za mnou vošiel do izby, a kráča smerom ku mne. Chcela som aby povedal aspoň ahoj, no on mlčal.
Cítila som, ako sa končeky jeho studených rúk dotýkajú môjho ramena. Otočila som hlavou tým smerom, no kôli šatke som nevidela ani jediný lúčik svetla.
Ako sa zdalo, bol velmi netrpezlivý, pretože moja podprsenka, už ani nie o minútu, nebola na mojom tele. Už dlhšiu dobu som na sebe necítila jeho dotyk.
"Aaa!" zvrieskla som, keď ma muž odrazu zobral na ruky, ako sa nosia novomanželky. Cítila som, ako sa jeho nahé telo dotýka toho môjho. A veru, mal teda vyšpotrované telo!
Opatrne ma pokladal, predpokladám na postel.. A áno! A dal preč matrac. Toto bude velmi zaujímavý sex.. Len dúfam, že nie moc bolestivý. Našťastie, Grace bola tak pozorná, že na sieť použila tie najjemnejšie špagáty.
Znovu odišiel. Mala som strašné nutkanie dať si dole šatku, no neurobila som to. Trpezlivo som čakala na muža. Čakala som na jeho dotyky. Čakala som na jeho pokyny. No mala som pocit, že vôbec nie je v miestnosti.
No to bol len môj pocit.. Počula som tichý povzdych tesne pri mne. Muž si lahol na mňa. Nemala som ani poňatia čo sa chystá urobiť. Rukou mi stiahol minisukňu, a ja som čakala na bolesť ktorú mi spôsoby. No nestalo sa tak.
Jeho pery sa dotkli tých mojích. Len jemne.. akoby som bola porcelánová bábika, ktorá sa má čoskoro rozbiť. Páčil sa mi takýto prístup, no bola som zvyknutá na niečo vášnivejšie alebo tvrdšie. Pomyslenie na to, aby ma začal poriadne bozkávať naozaj pomohlo. Jeho pery sa rýchlo rozpohybovali, no neostali na tých mojích. Namiesto toho ich presunul na môj krk, dravo ho bozkával a jemne hrýzol.
Ani tam však nevydržal dlho. Postupne šiel nižšie a nižšie. Chvílku ostal na mojích klúčnych kostiach, no potom dal prednosť mojím prsiam. Zakial jedno príjemne stláčal, to druhé oblizoval a jemne kúsal. Pozície jeho ruky a úst sa vymenili ešte niekolko krát.
Znovu sa vrátil k mojím perám. Rukou putoval stále nižšie. No moja mysel bola zaneprázdnená.. Kto to môže byť? Práve túto otázka som si pokladala stále dookola. Avšak, neznámy muž ma pri rozmýšlaní vyrušil. Tým, že mi stlačil klitoris, a ja som slastne vzdychla, ma úplne vyrušil pri mojej úvahe 'S kým sa vyspím?'.
Moc sa so mnou nehral, a hneď do mňa strčil dva prsty. Samozrejme, vykríkla som. Pomaly začal pohybovať prstami vo mne. Postupne zvyšoval rýchlosť. Moje vzdychy sa rozliehali po celej miestnosti. Keď som vedela, že už budem, muž zo mňa vytiahol prsty. Chcela som mu vynadať, no medzi nohami som ucítila jeho hlavu.
Jednou rukou som sa ťahala za vlasy, a tú druhú som položila ma mužovu hlavu. V tom okamihu sa všetky moje nádeje menom 'Christopher' rozplinuli. Tento muž mal totiž to od Christophera o dosť dlhšie vlasy.
Na to som však znovu prestala myslieť. Mužov šikovný jazýček sa dostal na tie správne miesta, a tým ma urobil. Zatial čo som ja zhlboka dýchala, on ma celú vylízal.
Cítila som, ako niečo robí. Sieť sa totiž moc hýbala. Po chvíli vstal a šiel niekde preč. Počula som, ako otvára-zrejme peňaženku, a vyťahuje z nej-pravdepodobne kondóm.
"Beriem prášky,"povedala som bez rozmýšlania. Pravdupovediac, samo to zo mňa vyletelo. Vždy na kondóme trvám kvôli chorobám.. Ale terar mi inštinkt radil aby som ho stopla.
Nemusela som to opakovať dva-krát. Muž okamžite odhodil peňaženku, lahol si na mňa a hneď do mňa vnikol.
"Kurvaaaa!" vykríkla som, a svoje doteraz volne položené ruky, som zvierala v pästiach. Z očí mi vytieko pár slz, no tie sa vpili do šatky. Muž chvílu počal, kým si zvyknem na jeho velkosť... A že bol obrovský! Nemusela som ho vidieť, no moje telo cítilo všetko.
Pomaly začal prirážať. Nohy som si obtočila okolo jeho pásu a rukami som zvierala jeho chrbát. Keď muž zrýchlil, laná sa mi začali zarývať do chrbta. Dosť to bolelo, no muž ma prinútil myslieť len na náš sex.
Muž znova zrýchlil. Nevedela som, ako môže ísť takto rýchlo. Ani Christopher nevedel nahodiť takúto rýchlosť.... Začula som mužove tlmené zvdychy, a potom som cítila ako sa jeho semeno rozlieva v mojom vnútri. Ešte pár krát prirazil, a urobila som sa aj ja.
Zadýchaný si lahol vedla mňa. Jeho ruka sa jemne dotýkala môjho stehna. Buď teraz alebo nikdy! Rýchlo som sa vyšvihla do sedu a stiahla si šatku z očí.
"Ty?!" tváril sa rovnako zmätene ako ja. Toto nemôže byť pravda!
Ahojte!!!
Tak dúfam že sa vám nová časť páčila :)
Pokúsim sa pridávať časti aspoň raz za týždeň, no nič neslubujem! Ja by som aj písala lenže nič ma nenapadá...
No kto myslíte že bol muž ktorý sa vyspal s Kaytlin???
-Lululie
ESTÁS LEYENDO
Vysnívaná kariéra
De Todo!!15+!! "Čo vlastne chcem? Robiť kurvu pre milióny chlapov alebo robiť kurvu pre Christophera?" #1 in Teen fikce ... Thanks very much.. I love you!!