Pretože vás tak moc milujem, máte tu ďalšiu časť...
Venované:
VikiKovacsova
Uži si ju :-*"Dúfam že neruším..." povedal Zyan ktorý stál medzi dverami.
"Ja.. Ja.. My... N-nie je to t-tak ako t-to vyzerá.." koktala som.
"A ako to vyzerá?" spýtal sa Zyan naštvane a odišiel. Hneď som od seba odsotila Drewa, obliekla si jeho tričko a utekala za Zyanom.
"Kam ideš?!" zakričal za mnou rozčúlený Drew.
Ja som sa však na neho ani neotočila. Šla som len za Zyanom.
"Zyan, Zyan počkaj!" kričala som na neho. Šiel smerom k pláži. Keďže už zapadlo slnko, veľa ľudí tam nebolo.
"Zyan!" konečne som chytila jeho ruku. No on sa mi trhnutím vyšklbol a zhodil ma na zem.
"Čo chceš?!" zasyčal.
"Zyan... Ja.." Ja nemám slov. Neviem prečo ale záleží mi na tebe.. Keby som to tak mohla povedať nahlas. Na tvári som ucítila pár slz. Hneď som si ich zotrela a dúfala som, že Zyan si nič nevšimol.
"Ach, Kaytlin, Kaytlin.." pokrútil hlavou Zyan a nahol sa ku mne. "Keby si ty len vedela, čo všetko o tebe viem. Chýba Ti Christopher však? Chúďatko moje.." povedal a pohladil ma po líci.
"Si krásna, priam sexy. Mohla by si mať každého. Ale ty si si vybrala Christophera, ktorý aj teraz šuká s nejakou kurvou ktorá mu dala. Ale na tom nezáleží. Na Christopherovy vôbec nezáleží. Mala by si si nájsť niekoho, kto ťa bude milovať a nie len využívať pretože sex s tebou je nesmierne úžasný. Potrebuješ mať oporu v jednom človeku. Potrebuješ milovať a byť milovaná. Dočastné vzťahy Ti môžu veľmi ublížiť. Ale vieš čo je ma tom všetkom najhoršie?" Spýtal sa.
Čo môže byť na tom všetkom najhoršie? Že Christophera milujem? Že on nemilujem mňa? Že chcem aby nemožné bolo možným?
"Najhoršie je to, že sa meníš na kurvu. Pomaly ale isto. Chceš viac a viac sexu a nezáleží Ti na tom, s kým ho budeš mať. Snažím sa myslieť si o tebe len tie najlepšie veci. Ale nejde to. Je mi ťa ľúto." S týmito slovami vstal a odišiel.
"Prosím nechoď preč.." šepla som, no to ma Zyan aj tak nemohol počuť. Zyanova postava sa odo mňa vzďaľuje. Je stále menší a menší až ho nakoniec vôbec nie je vidieť. Po mojich lícach začali stekať malé pramienky slz.
Prečo mi vlastne na ňom tak záleží? Na toto vážne neviem odpovedať. No niekde v kútiku duše cítim, že on je ten dobrý, a že nemôžem dopustiť aby ma opustil. Ale som moc slabá na to, aby som sa rozbehla za ním.
Jeho slová ma zranili. A to najmä preto, lebo boli pravdivé. Sex potrebujem viac a viac a keby išiel teraz niekto okolo, bez váhania by som si to tu s ním rozdala.
3 Osoba
Odvtedy čo Christopher volal s Kaytlin je ako vymenený. Kedysi si svoje baby vyberal, no teraz spí s každou ktorá mu skočí do postele. Je to len pár dní a už vystriedal asi 25 báb.
Je to nechutné. Aj práve teraz sa z jeho kancelárie ozývajú slastné vzdychy.
Zmenil sa. Kvôli jednej babe sa úplne zmenil. Chce byť s ňou ale zároveň sa nechce viazať. Ach Christopher, čo sa to len s tebou stalo? Je normálne aby Ti poplietol hlavu niekto, koho poznáš veľmi krátku dobu?
Kaytlin
"Ahoj, prečo plačeš?" zastavilo sa pri mne malé blonďaté dievčatko.
"Na také veci si ešte moc malá." pokúsila som sa o úsmev a dala jej za ucho neposlušný blonďavý pramienok.
"Vždy keď plačem tak mi mamička povie aby som neplakala, pretože niekedy sa stanú ešte horšie veci, ktorý kvôlim sa plače." (To je múdre dieťa :D)
Zotrela som si slzy z tváre a usmiala sa na ňu.
"Vidíš, už neplačem. Počkám si na tú horšiu vec. A ty choď teraz za maminkou aby sa o teba nebála."
"Dobre tak idem. Ahooj!" zamávala mi a pobrala sa preč.
A teraz mi je ešte horšie než predtým. Malé dieťa je múdrejšie než ja. To som vážne tak blbá..?
Kašlať na to. Dnes budem zrejme spať vonku. Síce mám na sebe len Drewove tričko, nevadí mi to. Vonku je aj tak teplo..
"Prosím.. Nechajte ma už ísť.. Ja už nechcem.." zavzlykala som.
Je to už rok čo som nastúpila do SO-Klay. Drew mal pravdu.. Je to tu hrozné.
Je to už rok čo som nevidela slnečné lúče, Drewa, Christophera, mamu, otca, Grace, Alexis, i mnohých iných.
Je to už rok čo som necítila vôňu dažďa, kvetín, dobrého jedla.
Je to už rok čo spávam s chlapmi proti svojej vôli. Zavreli ma do malej izby a nechávajú ma tu tvrdnúť.
Som ich najlepší tovar. Vždy ma vyhrá ten najbohatší. A to sú vždy starí odporní chlapi, ktorí si nedokázali pri sebe udržať svoju ženu tak len rozhadzujú prachy.
"Máš zmluvu na tri roky. A koľko si tu? Presne dnes to je jeden rok. Tak si budeš ešte dlho užívať!" uškrnul sa na mňa. "Dnes večer ťa čaká veľmi dôležitá osoba. Ak to pokazíš, pôjdeš na dno a budeš mávať 5 chlapov na deň." Tak a toto je celé.
Vždy mi povie že ak niečo spravím pôjdem medzi dievčatá, ktoré si môže dovoliť každý. To znamená 4-7 chlapi za deň. To by som vážne nezvládla. Ja mám 'našťastie' vždy len jedného na deň.
"O chvíľu je tu. Toto si obleč!" nakáže mi šéf a hodí predo mňa čierny latexový overal. Viem že keby som namietala išla by som nižšie.
Raz to už urobil. Týždeň som každý deň mávala 3 chlapov. Takmer som to nevydržala. Povedal mi, že ak sa s ním vyspím preloží ma znovu hore. Tak som to urobila. Sex s ním bol asi najhorší na celom svete.
Začula som štrnganie kľúčov. Sadla som si čo najrovnejšie na postel a čakala kto príde. Keďže som sedela chrbtom ku dverám, nevedela som kto vošiel.
"Vyzleč si tie handry." šepol mi muž do ucha. Poslúchla som, no na neho som sa ešte nepozrela. Už ma vôbec nezaujíma ako vyzerajú chlapi s ktorými šukám. Vždy sú takí istí-hnusní.
"Pozri sa na mňa, maličká." Maličká! To oslovenie! Obzrela som sa v nádeji že za mnou bude Christopher. No, tesne vedľa. Bol to Gregor. Chlap ktorému ma Christopher ponúkal.
"A dnes si užijeme kráska." povedal a už som bola na štyroch, pripútaná k čelu postele.
"Nie prosím..." šepla som. No smola. Už bol vo mne a tvrdo prirážal. Kričala som bolesťou no to ho nezastavilo....
Príval studeného vzduchu, ktorý ma prebral prišiel v ten najvhodnejší čas. Zyan mal pravdu. Mením sa na kurvu. Ale toto by som nikdy nechcela robiť.
"Neotáčaj sa, buď ticho, kráčaj a nič sa Ti nestane." Zavrčal muž za mnou. Pred tvár mi ukázal nôž a strčil do mňa aby som šla. Jeho hlas som ešte nikdy nepočula. Snáď sa nenaplní moja nočná mora...
DU LIEST GERADE
Vysnívaná kariéra
Sonstiges!!15+!! "Čo vlastne chcem? Robiť kurvu pre milióny chlapov alebo robiť kurvu pre Christophera?" #1 in Teen fikce ... Thanks very much.. I love you!!