«40»

5.9K 227 6
                                    

"Christopher, ja som.. Som tehotná!" vykríkla som zrazu.

"Čože?" prekvapene sa spýtal Chris. Vadí mu to moc?

"Budeš otcom Christopher," povedala som už tichšie a položila si ruky na moje, zatial malé brucho.

Ticho.. Obaja sme mlčali. Christopher nič nepovedal a ja som čakala na jeho reakciu.som, aby niečo povedal. Hocičo.. Niečo normálne alebo aj nejakú blbosť. No on sa mi len pozeral do očí. Myslím, že ani nedýchal.

"Myslíš to vážne?" spýtal sa po tom dlhom tichu.

"Áno Chris. Myslím to úplne vážne. Ja pochopím ak to nechceš, ale mal...." nenechal ma to dopovedať a nežne ma pobozkal.

"Chcem to. Chcem teba. Chcem vás oboch!" povedal keď sa odtiahol od mojich pier.

"Och Christopher.. Aká som len šťastná! Myslela som, že ma opustíš..." zas som to nedopovedala, pretože Christopher mi priložil ukazovák na pery.

"Som šťastný Kaytlin. Som ten najšťastnejší muž na svete! Ani si nevieš predstaviť, ako velmi som vždy túžil po vlastnej rodine. Chcel som krásnu ženu ako si ty, dve deti, velký dom a psa. Vždy som sa tešil na okamih, keď mi moja milovaná osoba oznámy, že budem otcom. Nikdy by som nepovedal, že to dieťa nechcem. A tiež by som ťa nikdy neopustil. Chcem, aby sme spolu toho drobca vychovávali." Po jeho prekrásnej reči sa mi do očí hrnuli slzy.. Slzy obrovskej radosti.

"Milujem ťa," šepol tesne pri mojích perách a venoval mi bozk. No nie obyčajný.. Akoby do toho bozku vložil všetko jemnosť čo v sebe nosí.

"Kayt?" prerušil naše bozkávanie. "Môžeme spolu spať aj keď si tehotná?"

"Chris. Samozrejme že áno," zasmiala som sa. A keby nie, ja by som to nevydržala. Christopher možno áno, ale ja by som nemohla byť deväť mesiacov bez sexu.

"Maličká?"

"Hmmm?" vôbec sa mi nechcelo odpovedať.

"Bude Ti vadiť, ak dnes použijem len ruku?" spýtal sa ma. To čo je za otázku?

"Prečo? Už si moc vyťažený?" zabrdla som do neho.

"Ja? Nikdy! Len chcem skúsiť... Akoby som to povedal? Hmmmm.... Chcem skúsiť, ako začínajú teen."

"Vážne Chris? A to už prečo?" pokrútila som nad ním hlavou.

"Pretože ja som tak nikdy nezačal," povedal.

"Môžeš. Veď ty ma dokážeš urobiť aj pohľadom, čiže ruka bude malina." Christopher sa na mňa žiarivo usmial. Presunuli sme sa do izby a ja som sa riadila podľa Christopherových príkazov. Celá som sa vyzliekla, sadla som si na posteľ tak aby som sa opierala o stenu a roztiahla som nohy. Christopher medzitým niekde išiel, no o chvíľu sa vrátil.

"Krásne pripravená," zaškeril sa, keď ma zbadal. Vrhla som na neho nenávistný pohľad, no hneď som sa musela usmiať, keď som videla jeho nadržaný face.

Christopher si kľakol medzi moje nohy a vášnivo ma bozkával. Jednu ruku mal položenú na mojom krku a druhou chodil pomaly, hore-dolu po mojom boku. Už teraz som bola úplne mokrá len z jeho bozkov a dotykov. Pery odlepil od tým mojich a drobnými bozkami obdarúvaval moju sánku. Cítila som sa, akoby mi na tvár pristávali motýle a nevedeli kde ostať, tak stále prelietavali. Jeho pery sa nakoniec ocitli na mojom citlivom mieste na krku. Kožu mi jemne hrýzol, takže je veľká pravdepodobnosť, že zajtra tam budem mať tmavý fľak.

Jeho pery sa znovu presunuli na tie moje a jeho ruka sa pomaly, ale isto dostávala medzi moje nohy. Keď tam už mal ruku (ja s tým slovom budem mať vždy problém :D) stlačil mi klitoris, a ja som zavzdychala od slasti. Dobre vie, ako strašne sa mi to páči, tak to zopakoval ešte niekoľko krát.

"Chris!" zvrieskla som, keď so mňa zrazu strčil jeden prst. Neskutočne ma to bolelo. Asi si hovoríte prečo? Veď to je len jeden prst, a ja som zvyknutá na oveľa väčšie "veci". No ani ja neviem prečo. Christopher začal pohybovať rukou, no kvôli tej neskutočnej bolesti som ho musela zastaviť.

"Christopher, prosím prestaň," z očí sa mi skoro spustili slzy.

"Prečo? Čo sa deje?" vystrašene sa spýtal Christopher a hneď zo mňa vytiahol ruku.

"Nie.. Teda.. Hrozne ma to bolí," moje líca začali chytať červenkastú farbu. Vážne mi to bolo strašne trápne povedať. No musela som. Aby to náhodou neublížilo dieťaťu.

"Tak sa obleč," Christopher to vzal s úsmevom. Už som sa chcela postaviť, že si idem zobrať niečo na prezlečenie, no Chrisova ruka ma zastavila. Vyzliekol si tričko a podal mi ho.

"Tak, čo ideme robiť?" spýtala som sa Chrisa, keď som mu ležala na hrudi.

"Hmm... Čo by si chcela? Chlapca alebo dievčatko?" Vážne práve teraz použil Chris také zdrobneniny? Wow! Som prekvapená.

"Chlapca," odpovedala som bez rozmýšlania. Veľa ľudí hovorí 'neviem'. No ja viem, že chcem chlapca. Viete prečo? Pretože chcem, aby môj veľký syn ochraňoval moju malú dcérku. Viem, tá predstava je úchvatná!

"Ja chem dievčatko," povedal Christopher. Musela som sa zasmiať. Presný opak mňa. No aj tak, protiklady sa priťahujú.

"Nesmej sa! Len nechcem aby sa volala Nattaly alebo Kristine,"povedal.

"A to už prečo?" vážne ma to zaujímalo.

"Zlé spomienky." Ach Christopher, Christopher.

"Ja nechcem Marca," povedala som.

"A to už prečo?"

"Zlé spomienky," opakovala som sa po ňom. V skutočnosti sa mi meno Marco nikdy nepáčilo. To asi preto.

"Ach maličká," povzdychol si Christopher a dal mi bozk do vlasov.

"Kedy sa to asi stalo?" spýtal sa Chris po chvíli ticha.

"Čo?" nechápala som.

"Kedy si ostala tehotná?" objasnil mi to. No to neviem. Ale.. Bolo to pred šiestimi týždňami. Takže.. To mohlo byť tesne potom, čo som sa dostala z väzenia. Jasné! Keď som bola vonku, hneď som sa s Chrisom vyspala! A keďže som nebrala lieky a Christopher nemal ochranu, vzniklo z toho dieťa, ktoré je zatial v mojom bruchu.

"Bolo to vtedy, keď som vyšla z väzenia," spokojná so svojou odpoveďou som zaspala.

Dodatok...

Drew

Zajtra Christopherovi poviem, že som si našiel babu. Takže vlastne budem musieť skončil v klube. Len dúfam, že mu to nebude moc vadiť.

Alexis

Zajtra Christopherovi poviem, že som si našla chalana. Nechcem ho predsa podvádzať s inými chlapmi z klubu. Bolo by to divné. Len dúfam, že sa so mnou kvôli tomu neprestane baviť.

Ahojte lásky!!!!

V prvom rade sa vám chcem strašne moc poďakovať za úžasných 100K prečítaní! Ako vážne že WOW!! Strašne moc ma to číslo teší.. A keď vidím ako sa to číslo stále zväčšuje, no proste nemám slov! <3

Na začiatku príbehu som si myslela, že budem mať nejakých 5K prečítaní... A teraz toto <3 Fakt ďakujem! <3

A eštee.... Aj Drew aj Alexis majú niekoho.. (nie sú spolu) Tak keď je tých 100K, rozhodla som sa, že spravím špeciálnu kapitolu, kde bude pohlad buď Drewa alebo Alexis. Do komentu napíšte, koho by ste chceli viac, a ja to potom napíšem (šak logické) :D

-Lululie


Vysnívaná kariéraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora