🎧12🎧

43 2 1
                                    

Z pohledu Shawna

,,Ježiši já budu muset jít nebo bude mít Diana zase řeči, kde jsem byla a podobně." Otočí na mě hlavu Ellie a usměje se.  ,,Jo já budu muset do studia." Řeknu a taky se usměju. Jo ani houby, budu muset jet za Andym, kvůli té maškaře co musím nosit.  ,,Dobře." Daruje mi pusu na nos, pomalu vstane oblékne se a vezme si svoje věci.  ,,Počkej odvezu tě. Mám to stejně při cestě, tak to bude lepší a ty budeš dřív na hotelu." Rychle na sebe naházím oblečení a vezmu si klíče do ruky.   ,,Dobře děkuji Shawne."  Daruje mi pusu na tvář a pomalu vyjde ven z bytu. Hned vyjdu za ní, zamknu, seběhnu dolů k autu a otevřu jí jako správný gentleman.  Ellie se děkovně usměje a sedne si. Zavřu dveře, obejdu auto, sednu si a rozjedu se k hotelu.  ,,Je to dobrý tady?" Zeptám se, když zastavím před hotelem.  ,,Jo je to dobrý. Nestěžuju si, velký pokoje, jídlo ráno, odpoledne i večer. Je to super tady.".
,,Tak to je fajn, já doma, no doma je doma." Řeknu a Ellie úsměv odpadne.  ,,Promiň to jsem nechtěl. Tobě se stýská po domově viď?"  ,,Jo docela jo." Pokusí se usmát.  ,,Já to chápu, taky se mi občas stýská po Pickeringu. Tam žijí moji rodiče se ségrou."  ,,Opravdu, to je hezké." Řekne, já se usměju a ona kývne.  ,,Tak se zase někdy uvidíme." Vystoupí, vezme si věci, u dveří mi zamává a pak zmizí uvnitř.

Nastartuju a rozjedu se do studia za Andym. Zaparkuju a rychle vyběhnu do posledního patra.  ,,No sláva tady jsi, ty jsi snad spal?" Zeptá se Andy a já se trochu zaseknu.  ,,No vlastně spal, ale trochu jinak."  ,,Počkej ty jsi spal s někým?" Vykulí na mě oči.  ,,Ano já spal s Ellie.".  ,,S Ellie? Shawne ty si zahráváš s ohněm."   ,,Já? A kdo mě k tomu přinutil? Já ne, já tuhle maškaru nechtěl. Teď vedu dvojí život a ani doprdele nevím, jak to se mnou Ellie má?!"  ,,Nekřič tady Shawne. Za to si můžeš ty sám, kdyby jsi se s Ellie nestýkal jako Shawn, nemusel jsi teď řešit tohle.".   
,,Ale já nemůžu prostě mě přitahuje, ale ona Mathiase bere jako kamaráda a u mě, jako u mě je to jiné. Připadá mi jako, že mě bere víc než jenom jako kamaráda.".   ,,No já ti nechci brát iluze, ale ona se po soutěži vrátí domů.".   ,,Ale to já vím, ale tak třeba by pak přijela až by si tam dodělala školu a všechno.".  ,,Shawne ty jsi vážně zamilovanej trouba." Plácne se Andy do čela.   ,,No, tak možná trochu, tak už na mě dejte tu hrůzu, ať mám klid." Naštvaně si sednu do křesla. Po hodině se vrátím do bytu a lehnu si na postel. Jsem takovej šašek a lhář, jestli tím Ellie ublížím, tak si to neodpustím. Jsem kretén a ona mě bude nenávidět. Po chvíli se otočím k oknu a usnu.

Z pohledu Ellie

Ráno se probudím, obléknu, upravím a seběhnu dolů do jídelny, kde už jsou holky.   ,,Dobré ráno slečno zamilovaná." Usměje se Diana a mrkne na holky, které se celou dobu hihňají.  ,,Ježiši holky, vy děláte, jako kdyby jste s nikým nespaly."  ,,No, ale ne se slavnou osobou." Řekne Cassie a zazubí se. ,,Haha. Je to člověk, jako každý jiný, ale je pravda, že je fakt fajn a dobře si rozumíme." Víc než dobře. Ježiši já jsem fakt neuvěřitelná. Jenomže nevím co mám dělat. Najednu stranu bych ho chtěla poznat lépe a hlavně s ním být častěji, ale nemůžu až to skončí, tak já pojedu domů a dostanu se do svého stereotypu. Z mého přemýšlení, mě vytrhne Diana.  ,,Myslíš na onoho krasavce, nebo na svého partnera?".  ,,Partnera v tanci nebo pro život?" Vloží se do toho Cassie. ,,Nevím, nechci se moc zavazovat, ale Shawn je prostě kluk, kterého bych si dokázala, představit jako svého přítele." Řeknu a holky začnou pištět. Možná, jsem si ta slova měla rozmyslet, než jsem je vypustila do prostoru.   ,,To je hustý, takže ty a slavnej zpěvák no to mě poser." Vyjekne Maira a já se trochu zapřu do židle.   ,,Ale stejně by to nemělo cenu, on pořád někam lítá a já."   ,,My víme, až to skončí vrátíš se domů."   ,,Nechce se mi ale v Česku mám všechno. Asi by nám to ani nevydrželo." Zvednu se, odnesu tác, dojdu si nahoru pro věci na trénink a vyjdu ven před hotel.

Mathias zatroubí, abych si ho všimla. Hned se usměju a doběhnu k autu. Tašku hodím na zadní sedadla a sednu si dopředu.  ,,Ahoj." Pozdravíme se a Mathias se rozjede směrem k areálu.   ,,Je jive těžkej?" Zeptá se Mathias po chvíli ticha. Do dalšího kola jsme dostali právě Jive.  ,,Ne, neboj. Není to nějak složité a já to udělám co nejjednodušší. Slibuju." Usměju se a on se trochu uklidní. Zdá se mi to, nebo je dneska nějakej nervózní. Což je na Mathiase dost zvláštní. Chci se ho zeptat, ale on opět spustí samopal vtipů a já si trochu oddechnu, je to prostě Mathias. Po chvíli zaparkuje před budovou. Vystoupím, vezmu si tašku a rovnou zamířím do šatny.  Převléknu se, vezmu si pití a dojdu do sálu, kde už čeká Mathias.  ,,Tak jdeme na to?" Zeptám se a on se hned zvedne z gauče.  ,,Musíme, já jsem fakt hotovej."   ,,Ty jsi někde kalil a nelži, já to poznám." Nadzvednu jedno obočí.  ,,No, tak trochu jsem oslavoval s kámošema. Jo a jeden mám problém."   ,,Aha a jaký?"   ,,Neví jak sbalit holku co se mu líbí."   ,,Ou, takže ty radíš kamarádovi, jak uspět v lásce?"   ,,No, právě ještě ne, já jsem se chtěl zeptat co se vám holká líbí?"   ,,Tyjo no, tak třeba, když se kluk chová mile, je to gentlman, je s ním sranda a není to debil."   ,,Ahaa. Díky, tak já mu to řeknu." Zazubí se. Nevím proč, ale ten jeho úsměv mi přijde hrozně povědomí. Nechám to, ale plavat a začnu se soustředit na tanec. Jive je pro Mathiase, ještě obtížnější než jsem si myslela.

,,Hele uvolni se, jsi hrozně křečovitej."   ,,Promiň, jsem unavenej."   ,,Dobře, tak dneska konec, já během volna vymyslím příběh."   ,,Dobře, chceš odvést?"   ,,Nene, ještě tu budu a pak pojedu domů z Dianou." Ujistím ho, on kývne , posbírá si věci a dá mi na tvář přátelskou pusu na rozloučenou. Sednu si na gauč a začnu si zapisovat postup sestavy, kterou mám ve své hlavě. Moje myšlenky však zabloudí úplně někam jinam. Když si představím, ty jeho oči, vlasy, úsměv. Nemůžu na něho myslet. To nejde. Zaženu svoje myšlenky, které jsou o Shawnovi. Zvednu se, dojdu si dát sprchu, posbírám si věci a dojdu do vedlejšího sálu se podívat na Dianu, která učí Sidneyho Sambu. Sednu si na gauč v místnosti a sleduju je. Je to příjemná změna sledovat trénink někoho jiného. Je to jako, když nám na škole ukazovali taneční kroky profesionální tanečníci. Trochu se leknu, když mi začne vibrovat telefon. Omluvně se kouknu na překvapenou dvojici. Vyjdu na chodbu a kouknu se na displej, kde svítí všem moc známé jméno.

Po opravdu hodně dlouhé době tu máme další kapitolu, hrozně se omlouvám, ale neměla jsem moc nápadů, ale snad už se na to vrhnu a dopíšu tuto knížku, doufám, že ji dáte ještě šanci

Bára💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat