🎧3🎧

97 11 1
                                    

Z pohledu Shawna
Ráno mě probudí zvonek. Kdo to může být takhle ráno, sakra. Přetočím se na bok a pomalu se vyhrabu z postele, jen tak v boxerkách dojdu ke dveřím a otevřu. ,,Shawne dneska přijede tvoje taneční partnerka." Začne Andy hned a vleze dovnitř. ,,Jo tak, ahoj, pojď dál." Řeknu si spíš pro sebe a zavřu dveře.
,,Shawne posloucháš mě?" ,,Jo poslouchám, jenom ty na mě tady hned vyjedeš s tím, že přijede moje taneční partnerka a co jako já s tím?" ,,Počkej to nemyslíš vážně?" ,,No pokud vím, tak Shawn Mendes žádnou taneční partnerku nemá, ale Mathias jo ten má a vůbec se mu do toho nechce." Řeknu a plácnu sebou na gauč. ,,Ale musíš už jednou jsi to slíbil." ,,Jo prohrál jsem." Řeknu v klidu a Andy se na mě podívá. ,,Tak jo, řekneš mi o ní něco?" ,,Jo řeknu." Usměje se a sedne si do křesla.

,,Tak Ellie Hudsonová u nich Eliška." ,,Eli- co?" ,,To je něco co? Já to na poprvé taky nedal." Řekne a začne se smát. ,,Ona žije v Česku, kde studuje taneční konzervatoř. Její mamka je Češka a tatínek Kanaďan." ,,Kanaďan?" ,,Jo takže má i kanadské kořeny. Narodila se v Londýně, kde žila do svých čtyř let a potom se právě přestěhovali do České republiky." ,,Aha dobře a kolik jí je?" ,,Devatenáct, jo a měla by tu být kolem deváté hodiny a v deset tě čeká na tréninku, protože již v tuhle sobotu je první kolo." ,,Počkej jak už tuhle sobotu to mi nikdo neřekl." Vykulím na něho oči. ,,Jo já ti to říkal už včera a ty jsi mě neposlouchal." ,,Aha super. Počkej jak, jako v deset se zbláznila, nebo co?" ,,Ne Shawne, nedělám si srandu, takže se běž obléknout. Maskérky už na tebe čekají a já pojedu pro ni." ,,Jo jasný." Pomalu se zvednu a rozejdu se do pokoje. ,,Ale dělej!"
,,Jo ježiši."

Dojdu do pokoje a vezmu si na sebe černé džíny a obyčejné modré tričku. Na oči si dám černé brýle, do kapsy si dám mobil a peněženku. ,,Tak jo já můžu." Přijdu do obýváku. ,,Super tak pojď, řidič tě tam odveze a počkáš tam na nás." Řekne Andy a já kývnu na souhlas. Dojdu do předsíně, kde se obuju vezmu si klíče od bytu a počkám než Andy opustí můj byt. ,,Tak v deset Mathiasi." Řekne a škodolibě se zasměje. ,,Jasný, haha." Protočím očima a zamknul dveře od bytu. Seběhnu schody dolů a vydám se do auta, které už na mě čeká. ,,Ahoj Tommy." Pozdravím svého osobního řidiče, když si sednu. ,,Ahoj Shawne." Pozdrav mi oplatí a nastartuje. ,,Slyšel jsem, že dneska ti přijede ta tanečnice." ,,No bohužel ano." ,,Proč tak sklesle?" ,,Neumím tancovat a ještě navíc se vydávat za někoho jiného, je prostě hrozně těžký, nesnáším, když lžu nebo ze sebe dělám někoho jiného. Ještě, že až skončí ta debilní soutěž tak skončí i takhle šaškárna." Řeknu trochu frustrovaně. ,,Jo to máš pravdu, bude to v poho." Řekne a usměje se na mě do zpětného zrcátka.

Po asi půl hodině, přijedeme, před velké budovy na nichž visí spoustu reklam a upoutávek na soutěž, když blbci tančí. Teda hvězdy, ale to nemění nic na tom, že je to šaškárna a já se do toho nechal navrtat. ,,Tak jsme tady." Otočí se na mě Tommy. Jenom kývnu a vystoupím z auta. Hned před vchodem si mě odchytnou moje vizážistky a na tajňačku odvedou do maskérny, kde mě přemění na Mathiase. ,,Jo super ještě modré čočky." Řekne Ela a opatrně mi je nasadí. ,,Tak trochu zamrkej." Řekne a já to udělám, ze začátku to trochu štípe, ale potom se to urovná a dobrý. ,,Tak co, dobrý?" ,,Jo super." Kývnu s úsměvem a několikrát se prohlédnu. ,,No jo fešák." ,,No a jste si jisté, že mi to vydrží, hele tohle ti vydrží na měsíc a je deset párů, každý týden jeden pár vypadne. A na konci zbydou tři, takže je to na dva měsíce ta soutěž, takže teď měsíc můžeš dělat cokoliv i takhle i ty čočky ti vydrží a za měsíc v pondělí přijdeš znovu na výměnu." ,,Dobře super." Usměju se a trochu se upravím.

,,Tak jo, jsme tu. Je hotovej?" Přijde do maskérny Andy. ,,Andy já jsem tady." Zamávám na něho. ,,Jo ty jsi tady, vůbec jsme tě nepoznal." Podívá se na mě a začne se smát." ,,Haha, moc vtipné, tak kde je?" ,,Jo čeká na tebe v tělocvičně." Řekne a ukáže palcem za sebe. ,,Dobře, tak já jdu na popravu." ,,Shawne!" ,,No, jo nic jsem neřekl." ,,Je hrozně milá a fajn holka. A navíc si myslím, že si budete rozumět." Usměje se a já jenom kývnu. ,,Tak pojď za mnou." Zavelí a já se rozejdu za ním. Projdeme přes dlouhou chodbu, kde jsou dveře od šaten. ,,Ellie vedu ti tvého tanečního partnera." Vejde Andy jako první a já hned za ním. Moje oči se hned zabodnou do menší brunetky s krásnýma hnědýma očima. ,,Ahoj jsem Ellie." Usměje se a natáhne ke mně ruku. ,,Ahoj Sha...Mathias." Nervózně se usměju. ,,Tak máš nějaké zkušenosti s tancem?" ,,No jo, párkrát jsem tančil." ,,Dobře, tak pojď. Takže první je waltz." ,,Aha co to je?" Zeptám se a sednu si na malej gauč. ,,Tak já vás nechám pracovat." Řekne Andy a vypaří se.

,,Waltz patří do skupiny standardních tanců je jedním z nejjednodušších, je třičtvrtě taktový. Je to pomalí tanec. A hlavně jsou to tance s nejsilnějším příběhem." ,,Aha jo jakej příběh?" Zeptám se zmateně. ,,Tak je to tanec nebo co?" Povzdechne si. ,,Každý tanec v sobě skrývá příběh a ten je v téhle soutěži jedna z nejpodstatnějších podstat."
,,Jo fajn a máš nějaký ten příběh?" Zeptám se a vytáhnu si telefon. ,,No vlastně mě napadlo, že by to bylo z historie." ,,Jo, tak jo a co?" ,,No jde o to, že bohatý muž se zamiluje do chudé slečny a nikdo jim jejich lásku nepřeje a oni se každý den o půlnoci scházejí na náměstí a tančí spolu." ,,Jo tak jo, stejně to ani neumím." Řeknu a zasměju se. ,,Jo tak od toho jsem tu já." Řekne a taky se zasměje. ,,Máš příjemný smích." Řeknu trochu rychleji než si to stačím uvědomit. ,,Vážně? Ty máš taky příjemný hlas a smích." Usměje se. Má hrozně hezký úsměv. Ježiši Shawne dost je to jenom taneční partnerka.

,,Tak začneme?" Zeptá se a znovu se usměje. ,,Tak začneme postojem. Postoj rovný a jednu ruku mi dej na mou pravou lopatku a druhou ruku za ruku a zvedni loket." ,,Ne tu pravou, ale tu levou. Tou, kterou mi držíš ruku." ,,Jo, aha. Dobře. Au to bolí docela." Začnu se smát. ,,Jo, to bolí poprvé každého." Řekne a já se začnu smát ještě víc. ,,Jo..tak..po..prvé to bolí asi každou." Vykulí na mě oči a po odstoupí. ,,Počkej já to nemyslela, jakože." ,,Já vím, jak jsi to myslela." Přestanu se smát a jdu do postoje nebo co to je. ,,Tak jo ty začínáš pravou nohou a já levou ty jdeš v před a já vzad. Ano?" ,,Jo dobře." ,,Takže raz, dva, tři. Levá, pravá do strany a přenes váhu. Au!" ,,Promiň, já nechtěl." ,,To je dobrý, to se stane, já s tím počítala." Řekne a zasměje se. ,,Fakt?" ,,Jo v pohodě." Usměje se a znovu mě chytne. ,,Tak raz, dva, tři a levá, pravá do strany a teď jdeš levou dozadu a já pravou dopředu a do strany. A nekoukej se na nohy, ale mně do očí." Řekne a když se usměje, tak se její oči naplní jiskrami. Škoda, že ona nevidí ty moje, ale debilní čočky. ,,Tak a teď mě otočíš. Takže zvedneš ruku a já se zatočím a potom zase ten stejný postoj. Tak raz, dva, tři." Začneme dělat ty kroky. ,,No vidíš lepší." Jenom kývnu a dál se věnuju tanci.

Po asi třech hodinách, je to konečně za mnou. ,,Tak super na první den dobrý, zítra k tomu přidáme víc pozic a ve středu začneme pracovat na zasazení toho příběhu." Řekne s úsměvem." ,,Dobře, hele můžu tě někam pozvat? Myslím třeba na kafe nebo tak? " Zeptám se a nervózně se podrbu na zátylku. ,,Jo, tak proč ne? Jenom se dojdu osprchovat a převléknout." Usměje se a zamíří do sprch. Rozhodnu se jít si dát taky rychlejší sprchu. Proto se rychle osprchnu a obléknu. Vrátím se zpátky a sednu si na gauč. Za chvíli přijde i Ellie. ,,Tak můžeme?" ,,Jo můžeme."

Tak po sto letech je tu další kapitola, asi to není úplně nejlepší příběh a je to opravdu velká nuda, ale nějak se mi ho nechce mazat tak ho tu ještě nechám😂no nic tak doufám, že se bude trochu líbit.

Bára💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat