🎧4🎧

99 11 4
                                    

Ellie
,,Takže ty jsi hudební producent?" Zeptám se s úsměvem a napiju se své kávy v kelímku.   ,,No vlastně jo. Jsem vlastně takovej druhej producent Shawna Mendese. Znáš ho?" Zeptá se a zářivě se usměje.   ,,Jo trochu znám, má hezké písničky na pár z nich jsem tancovala sólo."   ,,Aha tak to je hezký." Řekne a taky se napije. Tak jo Ellie teď by jsi se ho mohla ještě na něco zeptat.
,,Kolik ti je?" Vážně? Lepší otázku jsi vymyslet nemohla.  ,,Dvacet, ale k srpnu mi bude dvacet jedna."   ,,Aha tak to je hezký." Řeknu zase s tím svým přiblblým úsměvem. Bože Eliško nikdy jsi tak nervózní nebyla a teď? Co to se mnou je.   ,,A představil by jsi mi někdy Shawna?" Zeptám se a on se trochu zasekne. Trochu odstoupím.  ,,Něco se stalo?"   ,,Ne, ne vůbec ne já jenom, že Shawn odjel do Kalifornie natáčet novou desku."    ,,Aha, tak to je hezký." Řeknu, docela bych ho ráda poznamenala.  ,,A jaký je ten Shawn? Slyšela jsem, že hrozně dobrý člověk, laskavý a milý."   ,,Vážně? No pro něho je to maličkost je rád, když někomu udělá radost." Řekne a usměje se.   ,,Páni, ty ho asi musíš znát hodně dobře."    ,,Líp než si myslíš." Řekne a jemně se usměje.

,,Tak děkuju za doprovod." Řeknu a zastavím se u velké budovy, kde bydlí tanečníci téhle soutěže.   ,,Není za co, tak zítra v deset?" Zeptá se a já kývnu.   ,,Tak, ahoj zítra."    ,,Ahoj zítra." Řeknu a vytáhnu si klíče, které jsem dostala včera. Ještě naposledy sr na něho usměju a potom už si odemknu a vlezu dovnitř. Ježiši co to se mnou je? Elino vzchop se. Nemůžeš se do něho zakoukat je to tvůj taneční parťák nic víc. Zavrtím hlavou a vydá se do pokoje. Ten mám s jednou holčinou tady odtud. Odemknu dveře od pokoje a vstoupím.  ,,Ahoj ty budeš Ellie." Pozdraví mě hned u dveří vysoká černovláska se sitě modrýma očima.   ,,Ahoj." Usměju se a potřesu si s ní rukou.  ,,Jsem Diana. Ráda tě poznávám, teď budeme dva měsíce tady spolu." Řekne a usměje se.   ,,Takže ty jsi odtud?"   ,,No jako přímo z Toronta ne, jsem z Vancouveru, sem jsem přijela až kvůli studiu a soutěži ve které, účinkuju už po třetí a je hustý, ťe pokaždé dostanu jiného muže a každý má jiné mouchy, ale skoro všichni jsou stejný prkna." Řekne a zasměje se.

,,A ty? Jak jsi se sem dostala. Máš takovej zvláštní přízvuk."    ,,No vlastně tak trochu náhodou. Jinak jsem z Česka. Moje maminka je z Prahy to je hlavní město Česka a tatínek je z Montrealu."   ,,Aha tak to je hezký, takže jsi na půl Kanaďanka."   ,,No v podstatě ano." Zasměju se.   ,,A ty tančíš s kým?"   ,,Mathias Kennedy, znáš ho?"   ,,No moc ne, on je známej jenom chvíli."    ,,No já ho neznala vůbec a ty kdo je tvůj tanečník?"
,,No já dostala hokejistu Sidneyho Crosbyho."   ,,Páni to se máš toho miluju." Řeknu trochu zamilovaně.  ,,Fakt já taky, nikdy by mě nenapadlo, že ho budu mít."   ,,Tak to ti přeju mít hokejistu v přední kanadské hokejové reprezentaci je super." Zazubím se.   ,,Ale jen si nemysli Mathias taky není špatnej, je docela podobnej Shawnovi Mendesovi."    ,,Jo to, jo trochu, ale Shawn má hnědé vlasy a hnědé oči viď?" Zeptám se trochu nejistě.  ,,Má no a Mathias je modrookej blonďáček." Řekne a zasměje se.  ,,Jo a je hodně milej. No a kolik ti je vlastně je?"   ,,Mně je dvacet a tobě?"
,,Devatenáct."   ,,To je super to nejsme tak daleko od sebe."   ,,To ne, no."

,,Půjdeme na večeři?" Zeptá se Diana po asi hodině našeho poznávání.   ,,Jo jdeme už umírám hlady." Řekne a obě se tomu zasmějeme. Hodím na sebe něco a společně s Dianou se vydám dolů do velké jídelny na večeři. Přijdu k jednomu stolu, kde  je snad všechno. Něco si vezmu a dojdu si sednout k Dianě.   ,,Holky tohle je Ellie, Ellie tohle je Maira a Cassie." Ukáže na dvě blondýnky.  ,,Ahoj jsem Maira." Podá mi ruku ta jedna.  ,,Ellie." S úsměvem ji přijmu.   ,,Ahoj Cassie."    ,,Ellie moc ráda vás poznávám." Usměju se a potom se pustím do jídla.   ,,Tak co máte za tanec?"   ,,Jive."   ,,Ellie?"   ,,My Waltz."   ,,Já taky." Usměje se Diana.   ,,Dobře takže my dvě Waltz a Maira s Cassie mají Jive.To je něco, ale počkejte je deset párů, pět tanečnic a pět tanečníků tak kdo je ta pátá?"
,,Samantha Hughesová. Namyšlená, drzá a já nevím co všechno."   ,,Jo dobře."   ,,S tou se radši do řeči moc nedávej."   ,,Nebudu já nechci, si tady zavařit na nějaký problém." Řeknu a konečně se plně pustím do jídla.

Po večeři se rozloučím s holkama a společně s Dianou se vydám na pokoj.Dneska už jsme sprchu měla tak se jenom převléknu a vlezu si do postele.   ,,Tak dobrou noc Ellie." Popřeje mi s úsměvem Diana.   ,,Dobrou noc Diano." Popřeju a zavřu oči. Chvíli mi trvá než usnu, ale po chvilce se po dlouhém dni propadnu do říše snů.
Ráno mě probudí Diana na snídani.   ,,Dobré  ráno Ellie."   ,,Dobré ráno." Usměju se a posadím se na posteli.  ,,Tak co jak jsi se vyspala?"   ,,Dobrý lepší než letadlo." Řeknu a obě se tomu zasmějeme.   ,,Tak pojď, jdeme na snídani. Máš odvoz?"   ,,Ne nemám jede tam něco?" Zeptám se, trochu stydlivě.   ,,Ne, vezmu tě autem."    ,,Fakt? To by jsi byla zlatá." Usměju se a vytáhnu si nějaké oblečení a do tašky si dám oblečení na trénink. Nechám to na posteli, kterou si ustelu a společně s Dianou se vydám na snídani. Tam už u našeho stolu sedí Cassie s Mairou. 

,,Dobré ráno." Sednu si k nim i se svou snídani.   ,,Dobré ráno." Pozdraví na stejno.
,,Tak už jenom čtyři dny a máme tu první kolo, docela se těším." Řekne nadšeně Diana. Já se trochu nervózně usměju.  ,,Neboj bude to dobrý." Povzbudivě se usměje.    ,,Dobře, děkuju." Úsměv jí oplatím a pustím se do jídla. Když to dojím odnesu špinavý talíř a vrátím se na pokoj.
Po chvilce přijde i Diana a vezme si tašku já si vezmu tu svou a vydám se za ní do podzemních garáží, kde má svoje auto.   ,,Tak sedej."    ,,Páni máš pěkný auto."
,,Děkuju." Zazubí se a sedne si za volant. Já otevřu dveře u spolujezdce a sednu si. Připoutám se a ona nastartuje. Vyjede z garáže a dojede na místo, kde zaparkuje před budovou.   ,,Tak děkuju za odvoz." Usměju se a vystoupím.   ,,Není za co, tak zatím."    ,,Zatím." Vydám se do budovy kde trénuju já s Mathiasem. Jako klasicky jsem tu dřív.

Dám si věci do šatny a převléknu se. Potom se dojdu protáhnout a počkám než přijde Mathias, docela se na něho těším. Ježiši cože? To jsem neřekla, ale já z něho nemůžu. Ty jeho oči, vlasy, ústa, on celej. Ježiši co to melu. Chytnu se za hlavu. Já jsem blbá hrozně.   ,,Ahoj Ellie." Uslyším jeho hlas a moje srdce poskočí radostí.   ,,Ahoj Mathiasi." Jemně se usměju.   ,,Prosím stačí Mathi."   ,,Dobře, tak se v klidu převlékni, já na tebe počkám." Ukážu za sebe na šatny.
,,Jo, hned jsem tu."  Řekne a mrkne na mě.
Trochu se mi z toho podlomí kolena a mám sama co dělat, abych nespadla. Zavrtím hlavou a raději si trochu zatancuju.   ,,Tak co mám dělat?"  Zeptá se a usměje se. Páni i ty tepláky a vytahané tričko mu neskutečně sluší. Ježiši potřebovala bych facku.  ,,Tak asi začneme začátkem. Takže ten příběh spočívá v tom, že oni se scházejí u lampy na náměstí. Takže já budu sedět na lavičce. Ty přijdeš a klekneš si ke mně, já zakývu hlavou a oba se postavíme a hned půjdeme do postoje. Jo?"   ,,Jo dobře, super."    ,,Tak jo použijeme na to ten gauč a já ti pustím tu hudbu. A na hudbu začneme." Usměju se a dojdu, pustit hudbu. Sednu si na gauč a dám si nohu přes nohu a narovnám se. Mathi, ke mně přijde a klekne si, já kývnu a oba se postavíme.

,,Narovnej se a jdeme pravá, levá, úkrok do strany, raz, dva, tři, dobrý jde ti to. Tak znovu pravá, levá, do strany. Otočka. Super to máme jedno osminu z toho."   ,,To si děláš srandu?"   ,,Ne to zvládneš. Tak jo dáme zvedačku?"   ,,Jo tak třeba, jestli se nebojíš, že tě upustím." Zasměje se.  ,,Neboj ze začátku chci něco jednoduchého to jestli se dostaneme do finále tak mám, pro nás něco  speciálního." Usměju se.    ,,Speciálního? A co to je?"   ,,Ne řekla jsem až jestli se dostaneme do finále, ještě tam nejsme. Takže ta zvedačaka je úplně primitivní. Jednou rukou mě obejmeš okolo pasu a zvedneš dvakrát se se mnou zatočíš a pak zase půjdeme do toho postoje. A nakonec dotančíme k té lavičce, ty si sedneš a já si sednu na tebe. Rozumíš?"    ,,Jo, rozumím."   ,,Super tak jdeme na to."

Tak máme tady další kapitolu snad sr vám bude líbit a nenudí vás to po tak dlouhé pauze, ale trochu jsem si odpočinula a teď se k tomu snad vrátím trochu víc na plno, tak snad to budete číst a co si myslíte, že když se dostanou do finále co asi budou tančit? 😂 děkuju za podporu

Bára💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat