Z pohledu Ellie
Rychle se odtáhnu. ,,Promiň to." ,,To je v pohodě, neomlovej se." Řeknu trochu nervózně. ,,Ne, já, je to nezdvořilé, to co jsem udělal." ,,Ne Shawne, za to se neomlouvej. Já už půjdu." Zvednu se, ale Shawn mě chytne za ruku a tím pádem mě zastaví v pohybu. Otočím se na něho. On se jenom usměje a pomalu mě pustí. Rychle si vezmu tašku přes rameno a nazuju boty. ,,Tak třeba zase někdy, Shawne." Usměju se a rychle vyběhnu z bytu. Seběhnu schody, doběhnu k Dianině autu a rychle nasednu. ,,Hej co je? Vypadáš jako kdyby tě někdo honil." Řekne a trochu se zasměje, při pohledu na mou červeň ve tvářích. ,,Ne-" ,,Žádné my není Diano. Mathias tam nebyl. Jenom Shawn." ,,Shawn Mendes? Hustý a jakej je na živo?" ,,Hrozně milej." ,,Ahaaa? No, ale chápu, že za půl hodiny toho asi víc nezjistíš." Řekne a lišácky se zasměje. ,,Ty." Plácnu ji do ramene, ona se skrčí a zahraje jak šíleně jí to bolí. ,,Ne, ale co je na tom? Co se stane, když se zamiluješ?" ,,Diano já jsem tu jenom po dobu soutěže, já se nemůžu zamilovat. Dobře zamiluju se, soutěž skončí a co potom? Já odjedu zpátky do Česka, kde mám rodinu, kamarády a školu. Vztah na dálku je na nic." ,,Jo, to máš pravdu, ale i tak, kdyby vám ten vztah na dálku vydržel, tak by za tebou ten dotyčný jezdil, ty by jsi za ním jezdila o prázdninách a pak po škole, kdyby vaše láska byla silná by buď zůstal on s tebou nebo ty sním." ,,Ty jsi optimista." ,,A ty na tohle moc velký pesimista." Zaparkuje u hotelu. Obě vystoupíme. ,,Dej na mě, já měl vztah na dálku tři roky, než mě ten debil podvedl s vlastní ségrou." Trochu se zasměje. ,,Páni a jak jsi to zvládla, myslím tu situaci?" ,,Nijak jemu jsem nakopala ty víš co a ségru dva měsíce úspěch ignorovala, jednoduché jako facka, kterou taky oba dostali." Řekne a s úsměvem otevře náš pokoj. Zasměju se a vejdu.,,Ty jo, já musím spát, jinak to zítra nedám." Řeknu a obě se zasmějeme. ,,Ty jo, ale tango, to se máte." ,,Já vím, tango je super, je to tanec, kde můžeš dát vidět najevo tu vášeň, tu dynamiku a tu spojitost páru." Řeknu zasněně. ,,Tak ty jestli nejsi do někoho zamilovaná, tak já jsem žalud a né, nemyslím to dvojsmyslně, tak jak by si to někdo mohl představit." Řekne a já se začnu smát. ,,Diano mně přijde, že všechno co řekneš, myslíš dvojsmyslně jenom ty a nikdo jiný." Řeknu a obě se tomu zasmějeme. ,,Ježiši nic, jdu se vykoupat a spát." Oznamí a vydá se do koupelny. Já si vezmu svůj počítač a začnu hledat nápady na příběh k našemu tanci. Přestanu ve chvíli, kdy Diana vyjde z koupelny. Zaklapnu počítač a vydám se do koupelny, dám si docela dlouhou sprchu, potom se ještě odlíčím a vyčistím si zuby. Pověsím si ručník, dojdu k posteli a lehnu si. ,,A vážně mezi tebou a Shawnem nic nebylo?" ,,Bože Dianooo." ,,No, co co. Se ptám ne?" Řekne a začne se smát. ,,Možná." ,,Juhu, já to tušila, tak povídej." ,,Dobrou noc." Vypláznu na ní jazyk, upravím si polštář a zachumlám se pod peřinu. Diana se zašklebí. ,,Dobrou noc ty tajnůstkářko." Usměje se a zhasne lampičku. Chvíli koukám do stropu, než usnu.
Ráno se probudím a kouknu se na prázdnou postel Diany. ,,Tak co? Zdálo se ti o tom princi?" Vyjde z koupelny s pusou od pasty na zuby a s kartáčkem v puse. ,,Diano, ty už jsi dej pauzu s tímhle. To není normální, to se mnou půjdeš i na záchod, když se mě budeš chtít zeptat?" ,,Nevím, když budu zvědavá a bude to důležité, tak prubnu i ten záchod." Vyndá si kartáček a vyplázne na mě jazyk. Rychle zareaguju tak, že po ní hodím polštář. Diana vykulí oči a rychle zaleze do koupelny, potom už jenom uslyším její smích a to jak se dusí pastou a donutí mě to taky smát. Po chvilce vyjde Diana už upravená. ,,Ježiši ty mě jednou zabiješ." Řekne se smíchem na jazyku. ,,Ale prosím tě, já taková nevinná." Udělám psí oči a seberu ten polštář." ,,Nuuu." Udělá je taky a zase se tomu obě zasmějeme. Asi po deseti minutách, dalšího smíchu a hyhňání se konečně odeberu do koupelny, kde si umyju obličej, vyčistím si zuby, trochu se nalíčím, jenom jemně nic velkolepého je to jenom trénink, nakonec se učešu a vlasy si stáhnu do rozcuchaného drdolu. Prohlédnu se v zrcadle, vyjdu ven a zabalím si věci na trénink. ,,Hodíš mě do areálu?" ,,No jasně, když tam jedeme." Řekne a znovu se zasměje. ,,Hele ty máš dneska nějakou dobrou náladu." ,,Já, já vždycky drahá Eliško." Při vyslovení mého jména česky dostane záchvat smíchu. Jenom se kouknu na hodinky a začnu se rozhlížel po pokoji. ,,Uf, jo už dobrý, můžeme jet." Řekne už v klidu, vezme si tašku a rozejde se k autu. Já zamknu dveře od pokoje a vydám se za ní. Dojde k hlavnímu vchodu do hotelu a začne se smát zase jako debil. ,,Ježiši Diano." Protočím oči, vezmu jí tašku a oběma je dám do auta a sednu si. Počkám až Diana dojde k autu, sedne si a konečně se rozjede do areálu.
Hned co zaparkuje se zvednu, vezmu si tašku, objetím se s ní rozloučím a rozběhnu se do šatny, rychle se převléknu a zamířím tam. Ve dveřích mě zarazí známý hlas. ,,Doprčic, kdo tohle vymyslel, ty vole tohle je ještě horší než před tím, ty vlasy koušou, oči mám jak borůvky a nohy mi asi taky vyměnili!" Všimnu si jak Mathias vyjde ze své šatny. Trochu se zasměju, on když mě uvidí, tak se zarazí a celej zbledne. ,,A..ahoj co ty tady?" Řekne nervózně." ,,To samé co ty, jdu na trénink." Zasměju se. ,,Jo? A jak dlouho tu jsi? A...a co všechno jsi slyšela?" Podrbe se na zátylku. ,,No to, že tě koušou vlasy." ,,Já byl včera u kadeřníka a kosmetice, taky jsem nespal a do noci pracoval." ,,Kadeřník a kosmetika?" ,,No jo, to jsou ty pracháči." Řekne a usměje se. Je zvláštní, že má až na pár věcí, stejné rysy, gesta i hlas jako Shawn. ,,Aha, jasně. No nic pustíme se do tréninku." ,,Jo, já jenom, že tu zítra nebudu musím na otočku do států, takže, chech." ,,Aha a já se tango mám učit sama, protože taky sama budu tančit." Řeknu ironicky a trochu frustrovaně. ,,Nene, to já se to naučím já to zvládnu." Řekne a zazubí se. ,,Dobře, ale jestli na, tak tě nakopu a nebudeš chodit vůbec." ,,Wow, klid holka, já se to naučím slibuju." ,,Dobře, tak příběh. Je to tango, takže vášnivé, dravé, ale přesto zamilované." ,,Je a můžu být Antonio Banderas." Řekne s jiskrami v očích a já se plácnu do čela. ,,A nechceš být, třeba Zoro tajemná tvář?" ,,Fakt jo?" ,,Ne." ,,No, tak nic no." Protočí oči a sedne si na gauč. ,,Takže máš nápad? Já čekááám." ,,Dáš mi chvíli?" Dám ruce v bok. ,,Joo. Už to máš?" ,,Nemám." ,,A už?" ,,Ještě ne." ,,A teď?" ,,Ne?" ,,Klid a teď?" ,,Ne." ,,Tak teď?" ,,Nee." ,,Jo taak? A teď?" ,,Ne!" ,,A-" ,,Ne." Rychle zvednu ukazováček směrem ke stropu.
,,Dej na mě, nech Antonia Banderase a bude všem dobře." ,,Ugh! Fajn uděláme tohle." Svalím se na gauč vedle něho. ,,Super, krásná Eleno." Usměje se, chytne mou ruku a políbí ji. ,,Fajn, ty romantiku. Tak zkusíme držení, příběh necháme na potom." Zvednu se a dojdu do prostřed. Mathias rychle dojde ke mně. ,,Tak jo postoj. Natoč se o šedesát stupňů a stůj na pravé noze, takže budeš mít levou uvolněnou." Kývne a postaví se tak. Já udělám to samé akorát se postavím na levou a pravou mám volnou. ,,Tak a půjdeš čtyři kroky dozadu a já do předu. Tak raz, dva, tři čtyři, stůj. Úkrok do strany a pootoč se směrem ke mně. Jo super a teď to samá, ale ty půjdeš dopředu a já dozadu." ,,Dobře tohle je zatím jednodušší, hlavně když budu Zoro, vrrr." ,,Pane bože. Tak pojď, raz, dva, tři, čtyři, úkrok do strany a pootoč se a stůj. Stůj kam jdeš?" Zeptám se ho, když se mu zamotají nohy do sebe. Rychle ho chytnu, jenže tím to zhorším a oba spadneme. Oba se hned začneme smát. ,,Tak to jo, ty Zoro." Cvrnknu ho do nosu a zasměju se. ,,No, tak to není zase, tak jednoduché jak jsem si na začátku myslel." ,,Ale, když se naučíš základní postoje, tak dáš jakýkoliv tanec levou zadní." ,,Jo a nebo levou zadní spadnu a zlomim si pravou přední." ,,Ty jsi dneska nějakej vtipnej."
,,Dobře jsem se vyspal." Ušklíbne se. ,,Mhm? A proto jsi před chvílí řval, że tě koušou vlasy, že máš oči jako borůvky a že ti vyměnili nohy." Zasměju se. ,,Haha. Vtipné, ale nesměj se je to pravda." ,,Je to pravda a Mars útočí." ,,Ne to ne, ale dneska je hnusný počasí. Ježiši já bych si dal pomeranč." ,,Počasí, pomeranč?" ,,No jo, mám toho moc. Tak pojď tancovat ať si můžu dát sváču." Zvedne se a pomůže mi na nohy. Takhle trénujeme až do šesti, než se oba rozejdeme. Pomalu se došoupu na svůj pokoj a lehnu si do postele. ,,Ty jo vy jste?" ,,Ne, dneska už ne." ,,Dobře." Zasměje se, zhasne lampičku a já celá unavená usnu.
Tak máme tu po mega dlouhé době, kapitolu, docela nudná, ale já jsem fakt nevěděla co psát a taky jsem to psala brzo ráno, tak to podle toho taky vypadá😂no nic snad se ještě najde, kdo bude tohle číst, budu ráda za názor a hlas ❤
Bára 💞
ČTEŠ
Let's Dance: Dance,Music,Passion
Teen FictionTanec, hudba, vášeň to spojuje tyhle tři věci dohromady, ale přesto jsou tu i situace a chvíle kdy jsi tyhle tři slova, které odjakživa k sobě moc nenotují. Ellie Hudsonová devatenácti letá studentka taneční akademie. Pochází z Anglie, ale už od sv...