🎧2🎧

110 10 1
                                    

Z pohledu Ellie
,,Eliško vstávej nebo přijdeš pozdě. Dneska je ta soutěž." Vtrhne do mého pokoje mamka.  ,,Ježiši mami, klid já to hezky stíhám." Řeknu a usměju se.  ,,Dobře, ale víš co jsem ti říkala?"   ,,Jo neboj, že když nevyhrajeme tak se svět nezhroutí."    ,,Ale, ale já věřím, že to dneska vyhrajete."    ,,Jo, protože jestli se to povede tak pět nejlepších tanečníků si vyberou na dvouměsíční stáž v Kanadě." Vypísknu nadšením.  ,,Jo to by bylo fajn." Řekne mamka a začne mi upravovat postel.   ,,Víš co je zvláštní, že můj táta je Kanaďan a já tam v životě nebyla." Řeknu a sama se tomu zasměju.    ,,No jo, ale víš jak to je." Řekne a trochu se zamračí.   ,,Ano vím mamí, že táta se pohádal s babičkou a s dědou a proto tam nechce jezdit."   ,,Ano přesně tak, ale když tam pojedeš na stáž tak to přežije."    ,,Mami je malá šance, že se tam dostanu jsou tam čtyři nejlepší týmy v Čechách a vybírají pět tanečníků."   ,,Ale ty tančíš hezky a určitě vyberou tebe." Řekne mamka povzbudivě a usměje se.

Dodělám si denní líčení, protože večer budu mít stoprocentně jiné.  ,,Tak hotovo jak vypadám mami?"   ,,Skvěle." Usměje se.   ,,Děkuju to byl účel."   ,,Hele Eli nechtěla by jsi si najít třeba kluka?" Zeptá se a já se trochu zarazím.   ,,Mami ty víš, že na to nemám čas i se Šimonem to nedopadlo dobře, protože jsem na něho neměla skrze tanec čas. Nemůžu si najít kluka, kterému budu slibovat věrnost, a pak to dopadne špatně kvůli tomu, že na sebe nebudeme mít čas. Já vím, že nemůžu zůstat u tance pořád, ale dokud to jde tak, si to chci užít naplno." Řeknu a trochu se pousměju.    ,,Jo, ale já si myslím, tedy já to vím, že až přijde ten praví tak to poznáš a ty uděláš vše pro to, aby jsi to nějak vyřešila ve svůj prospěch."    ,,Jo třeba a kdo ví, třeba na mě někdo čeká." Řeknu a obě se tomu zasmějeme.  ,,Tak pojď na snídani." Řekne mamka a společně s ní se vydám do kuchyně. 

,,Dobré ráno." Pozdravím s úsměvem Annu s tátou.  ,,Dobré ráno." Zvedne táta oči od ranních novin a usměje se na mě.   ,,Dobré, děkuju za češtinu." Řekne s plnou pusou.  ,,Otři si pusu máš jogurt na bradě." Mrknu na ni a vezmu si připravenou snídani. Sednu si ke stolu.   ,,No jo, ježiši ty jsi puntičkář." Řekne a protočí oči.   ,,Kdyby jsi nebyla čuně tak ti to říkat nemusím."   ,,A ty kdyby jsi nebyla takovej rejpal, tak by bylo všechno lepší."    ,,Jo a ty kdyby jsi se chovala na svůj věk tak bych nerejpala."    ,,A ty kdyby jsi nebyla taková paličatá, tak už dávno máš kluka a já bych od tebe měla pokoj."   ,,To si děláš srandu? Co by jsi dělala beze mě, kdo by ti dělal úkoly? No tak vidíš."    ,,Sama bych to zvládla, stejně si neumíš najít kluka. Šimona ti dohodila Klára."    ,,Co jsi to řekla?"    ,,Slyšela jsi ty trubko."   ,,Ježiši uklidni se ty nádhero."   ,,Nic neříkej ty."    ,,A dost holky!" Okřikne nás mamka a my dvě ztichneme.

Po snídani si posbírám věci a vydám se do školy. Dneska máme teorie, takže je to pohoda a pak jdu ještě na trénink. No a večer je ta soutěž. Nikdy nebývám, tak nervózní, ale dneska je to na mně docela hodně znát. Tramvají dojedu do školy.  ,,Ahoj Eli."   ,,Ahoj Any." Pozdravím na chodbě svojí kamarádku Anežku.  ,,Tak dneska máš tu soutěž. Hodně štěstí." Usměje se na mě.   ,,Děkuju, no snad to nepodělám."     ,,Ty a podělat? To ne." Zasměje se.   ,,Znám tě dobře.
Ty budeš dělat všechno proto, aby jste vyhráli."    ,,No jo asi máš pravdu." Řeknu a uchechtnu se. Vezmu si svoje přezůvaky že skříňky a vydám se do třídy. Dneska máme historii tance a hudby a pak klasiku  češtinu, angličtinu, matiku, bižuli. Společně s Any dojdeme do třídy. Školu vám asi popisovat nemusím, vlastně se ani nic moc nestalo. Moje nejoblíbenější předměty utekli rychle a ty co nemusím se vlekly klasický můj den.
Po poslední hodině si rychle sbalím svoje věci, rozloučím se s Any a vy ze školy rovnou na tramvaj.

Vystoupím jako vždycky před budovou tanečního klubu. Dneska si už jenom jednou  zkusíme tu sestavu a pak se připravíme na večer. S holkama si sedneme do šatny a začneme se česat a líčit na večer.  ,,Jo a viděli jste toho Damiána? To je kus chlapa." Začne se Simča rozplývat mezitím co mi dělá vlasy.   ,,Ty vole Simono je to kluk, z konkurenčního týmu."   ,,Ale notak Terezo moc dobře vím, že se ti líbí David." Usměje se na ni a Terka celá zrudne. Všechny se tomu zasmějeme.   ,,Hele a co ty Eli?"   ,,Co, co já?"  ,,No líbí se ti někdo?"   ,,Ne, zatím tu není nikdo, kdo by se mi líbil." Řeknu trochu nervózně. Naštěstí do šatny přijde trenérka a přeruší to naše štěbetání.  ,,Tak jo holky. Zkuste do toho dát maximum, trénovali jste na to hrozně dlouho a já věřím, že se umístíte, ale hlavně si to užijte. To je to hlavní tak jo ještě půl hodina a přesuneme se tam." Dořekne to a mně se úplně sevře žaludek. Takhle nervózní jsem nikdy nebyla.
Když se přesuneme na místo všichni už jsou připraveni nejdříve se do bettlu pustí první dva týmy. Musím říct, že tady nejsou žádný špatný týmy.

,,Tak jo lidi jdeme." Vyjeknu nadšeně, ale uvnitř jsem nervózní jak svině. Dojdeme na plac a postavíme se každý na své místo do naší sestavy. Zhluboka se nadechnu a když začne hrát hudba všichni začneme tančit. Já jako vždych si pro sebe začnu zpívat a nasadím svůj typický výraz.  ,,Eli pojď." Za křičím na mě Maty a já se z konce rozeběhnu a udělám přemet přes jeho záda a tím ukončím sestavu. Oni udělají to samé a všechno utichne. Potom se ozve bouřlivý potlesk. Stoupneme si do řady a ukloníme se. Potom odejdeme do zákulisí.   ,,To bylo super." Přijde k nám trenérka.   ,,Myslíte, že vyhrajeme?"    ,,No to je jasné." Řekne a společně dáme pokřik.   ,,Dobrý den." Přijde k nám nějaký pán. Můžu poprosit vás slečno?" Ukáže na mě. Trochu na něho vykulím oči. Holky do mě strčí, abych šla za ním.   ,,Slečno jste hodně dobrá co tančíte?"
,,No já nejčastěji street nebo freestyle, ale umím i klasické tance."   ,,I klasické. Slečno dávám vám nabídku, být taneční partnerkou hudebního producenta Mathiase Kenedyho."
,,Mathiase Kenedyho?"   ,,Ano jedná se o soutěž Dance with strars Canada."    ,,Aha to znám je to v Americe populární?" Tak trochu se zeptám.   ,,Ano je a hlavně, když tam jdou známý lidi. Takže jak jste se rozhodla?"    ,,No já mohla bych si to nechat projít hlavou?"    ,,Dobrá, ale máte čas do zítřka." Podá mi jeho vizitku a otočí se k odchodu.   ,,Dobře tak já to beru!"

Z pohledu Shawna
,,Ty kráso já se z toho zblázním, proč jsem se do toho nechal navrtat. Ty, sundejte mi to!" Vyjeknu a stáhnu si paruku.  ,,No co, teď už není cesty zpátky." Řekne Andy.   ,,Ale notak, ještě nemám ani partnerku."   ,,No tu, ty nemáš už čtyři roky." Trochu mě setře.   ,,To si děláš srandu?"    ,,Ne. A před chvílí volal Jerry a sehnal ti taneční partnerku. Teda tobě ne. Mathiasovi." Řekne a začne se smát.   ,,Haha, to je fakt vtipný Andy. Ježiši já jsem Shawn Mendes. Ne Šašek Mendes." Řekne a stáhnu si i tu divnou síťku co drží moje vlasy.  ,,Ty vole potí se mi hlava."   ,,No a to si představ, že to budeš, před tou tanečnicí mít na hlavě pořád."   ,,Ježiši, no jo, Andy sežeň mi nějakej kvér s ráží nevím to je jedno hlavně ať je to rychlí. Ty vole já půjdu do soutěže jako neznámá celebrita a vylezu z ní jako totální šašek." Řeknu frustrovaně.   ,,No to ne."    ,,Ale, Andy ty to nechápeš. Pochop jednu věc, ty lidi mě budou nenávidět."   ,,Ale nebudou soutěž skončí a ty budeš zase Shawn a na Mathiase svět zapomene."    ,,Dobře, ale jestli ne tak máš padáka." Řeknu ze srandy a oba se tomu zasmějeme.  ,,Hele vzhled nic nemění chovej se tak jako teď, buď zkrátka sám sebou." Položí mi ruku na rameno a usměje se.   ,,Hele na venek jsi někdo jiný, ale uvnitř je to pořád ten stejný Shawn Mendes."

Máme tady další kapitolu, zatím je to docela nuda co? Já vím, ale tak začátky jsou vždycky nudnější tak snad se to rozjede 😅tak doufám, že budete číst dál

Bára💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat