🎧17🎧

25 1 3
                                    

Začnu vnitřně panikařit. Co mám dělat? Nemůžu mu ani pomoct, protože na nás míří kamery ze všech stran.
,,Ellie, já to nedám." Řekne Shawn, když si snaží nenápadně upravit čočku. Tak jo musím jednat rychle. Pohotově si dupnu na šaty a tím si strhnu vlečku.
,,Je, moc se omlouvám, ale musím si upravit šaty, můžete nám dát, tak pět minut? Děkuju?" Rychle zatáhnu Shawna do šatny, aby si v klidu mohl upravit čočku.
,,Lepší?" Zeptám se, když si spínacím špendlíkem upevním šaty.
,,Mnohem, děkuju." Pohladí mě po tváři.
,,Super, ale teď musíme jít." Chytnu ho za ruku a vrátím se. Maskérky nás ještě rychle upraví a my na zavolání dojde na taneční parket. I přes počáteční komplikace se nám celý tanec vydaří podle mě na výbornou. S velkou úlevou si sednu na gauč v backstage.
,,Nakonec to bylo dobrý, díky tobě."
,,Děkuju, to víš, občas jsem se taky dostala do situace, kdy bylo lepší se trochu ztrapnit než projet celou soutěž."
,,Hmm, to je dobrý."
,,Jo, ale pak taky jsem se ztrapnila a ještě projela celou soutěž." Zasměju se a Shawn se ke mně přidá.
,,Taky se mi povedlo pár trapasů, dobře docela dost."
,,Třeba jsem dozpíval a chtěl si sundat kytaru, ale potom jsem si uvědomil, že je ještě jedna a chtěl si ji zase rychle nasadit a jebnul se do hlavy. Nebo když mi vypadl text písničky." Zasměje se a já musím s ním.

,,Tak jsme na tom podobně, mně jednou vypadly kroky a já nevěděla co dělat, tak jsem začala skákat. Tohle je dobrý v tanci, když nevíš, začni skákat."
,,Dobře, takže až se nám to stane tady, tak mám začít skákat?"
,,Radši jo." Bouchnu ho do ramene.
,,Ne, když něco zapomeneš, tak mě lehce šťouchneš do ramene a já tě povedu."
,,No a co když to vypadne nám oběma?"
,,To jsme v háji." Zase se rozesmějeme. Ostatní z nás musí být asi nadšení, když se pořád něčemu smějeme. Ale vlastně  je to pro mě lepší, když vím, že  nemusím rozhodovat mezi Mathiasem a Shawnem. I když Shawn jako Shawn mě vždycky přitahoval víc.
Položím si hlavu na jeho rameno a zavřu oči. V zápětí mi dojde jako blbost jsem právě teď udělala. Když rychle oči otevřu, spatřím jak na nás míří kamery. Rychle se narovnám a kouknu se na malou televizi, kde se promítá tanec aktuálního páru.
Další trapas, dneska jich mám celkem dost. Dva v jeden den a to tenhle večer není zdaleka u konce.

Hned potom co se spočítají body od poroty a fanoušků nastoupíme na vyhlášení. Jsem nervózní jako nikdy dřív. Ani při prvním večeru jsem takhle nervózní, jako jsem teď. Nakonec nás jako třetí pár pošlou do bezpečí. Nakonec vypadne Cassie, je mi to hrozně líto, protože Cassie měla vždycky bombový nápady až jsem úplně koukala, kam na ně chodí. Se slzami v očích ji pevně obejmu. Potom je závěrečný rozlučkový tanec. Nevím proč, ale cítím zvláštní pocit, když se koukám na to, jak Shawn tančí s Cassie. Já snad žárlím? Ne to nemůžu. My spolu stejně nic nemáme, nebo máme? Jsem docela zmatená, měli jsem spolu románek to jo, jsme hodně spolu, ale jsme něco jako pár? Asi se budu muset Shawna potom zeptat. Tahle myšlenka mi doslova spoutá mozek a já nedokážu myslet na nic jiného.
,,Hej? Jsi v pohodě?" Vytrhne mě hlas Diany.
,,Jojo, jsem asi."
,,Koukám, jsi taková zamyšlená, tak na koho myslíš? Na Shawna, nebo na Mathiase? Jen si nemysli, já viděla jak se k sobě máte a ta chemie při tom tanci rozhodně hraná nebyla. Takže?"
,,Já nevím. Jsem v hrozné situaci a nevím jak z ní ven." Trochu zalžu.

,,Aha, takže se ti líbí oba."
,,Ne! To ne, ale je tu něco, co ti teď nemůžu říct."
,,Ellie?" Nadzvedne obočí.
,,Vyklop to. Dělej." Kouká na mě tím svým pohledem a já prostě v tu chvíli nedokážu lhát.
,,Fajn, jde o to, že Mathias je Shawn, protože Shawn Mendes kdysi řekl, že do Dancing with the stars nikdy nepůjde. No, tak jeho manažer vymyslel Mathiase Kennedyho."
,,Počkej, takže Shawn je Mathias a je to všechno jenom kvůli tomu, aby jsi slavný zpěvák nepošramotil ego."
,,Ne to ne, on není takový."
,,A jaký je?"
,,Jiný než si myslíš, on je hrozně fajn a myslím si, že to tenkrát bylo myšlené ze srandy."
,,Nebo jsi jenom naivní."
,,Diano, já jsem dospělá a trochu už něco poznám. Poznám, když mě kluk tahá za nos. Bohužel to vím až moc dobře." To poslední řeknu potichu, aby mě neslyšela. Bez dalších slov si dojdu dát sprchu, vezmu si normální oblečení a vyjdu před halu. Tam už na mě čeká Shawn. Lehce se usměju. Dneska mám velkou chuť být s ním. Nevím proč, ale chci. To s Dianou se vyřeší, ono se vlastně ani nic nestalo, jenom menší výměna názorů. Nic víc.

S úsměvem dojdu k němu a pevně ho obejmu. Trochu ho to překvapí, ale potom se jeho ruce ovinou kolem mého pasu.
,,Chceš dneska ke mně?" Pošeptá mi do ucha otázku ve kterou jsem doufala.
,,Moc ráda." Dám mu lehkou pusu na krk a pomalu se odtáhnu. Shawn mi otevře dveře od spolujezdce, jako správný gentleman a já si s děkovným úsměvem sednu. Shawn zavře dveře, obejde auto, sedne si a rozjede se k sobě. Po dnešním večeru jsem hrozně utahaná, proto usnu ještě v autě. Probudím se až ráno a z peřin ucítím Shawnovu vůni. Pomalu otevřu oči a pořádně se rozkoukám. Když zjistím, že jsem jenom v tričku a spodním prádle, polije mě děs a hrůza. On mi včera večer sundal kalhoty?! Rychle vylezu, vezmu si svoje kalhoty z tašky a dojdu do kuchyně. Jeho být už trochu znám.
,,Dobré ráno."
,,Ahoj, já včera usnula?"
,,Ano, spala jsi jako špalek, tak jsem tě vzal do náruče a odnesl do pokoje."
,,Sundal jsi mi kalhoty?"
,,No, jo sundal, ale co si budeme, nedělal jsem to poprvé." Mrkne na mě.
,,Hele ty vůbec nejsi ten stydlivý Shawn Mendes, jakého jsem si tě představovala."
,,Jo byl jsem trochu stydlín, ale jak říkám, byl." Nechá všeho a dojde ke mně blíž.

Tak máme tu po dlouhé době, další kapitolu, tak snad se bude líbit

Bára 💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat