Hudba,tanec, tak to je přesně něco pro mě. Jo asi bych se mohla představit Jmenuju se Eliška (Ellie) Hudsonová je mi devatenáct let. Narodila jsem v Anglii, ale od svých čtyř let, žiju se svou rodinou v Praze moje mamka je Češka a tatínek je Kanaďan, ale potkali se v Anglii kde oba studovali. Potom si tam našli menší byt, kde žili šťastně a spokojeně no a pak měli mě. Do svých čtyř let jsem vyrůstala na předměstí Londýna, ale potom co máma čekala mou mladší sestru Annu jsme se přestěhovali do Prahy kam jsem začala chodit na tancování. Tanec a vlastně hudba je moje největší vášeň, ale mezi moje koníčky patří třeba zpěv, malování a tak. Jsem docela tvrdohlavá a neústupná. Jsem milá, přátelská a veselá. Co nemusím je, když se někdo vytahuje a povyšuje. Jo a nemám ráda když mi někdo lže do očí.
,,Eliško pomůžeš mi s češtinou?" Přiběhne ke mně moje mladší sestra. ,,Anno já nemám čas mám trénink." ,,Ale mamka mi řekla, že mám jít za tebou." Stoupne si přede mě a udělá na mě ty svoje psí oči. Odevzdaně si pobzdechnu. ,,Tak ukaž." ,,Joo! Tak koukej hele mám napsat nějaké věty o tomhle příběhu. Nějak podvodou nebo tak." ,,Jo myslíš hlubiné, nadhlubiné a podhlubiné. Jo hele dej mi ten papír já si to přečtu a pošlu ti ty věty a ty jsi si je opíšeš, ale teď už fakt musím jít." Řeknu a přitom si házím svoje oblečení na tancování do tašky. Zapnu ji a hodím přes rameno. ,,Jo díky Eldo." Řekne a zmizí. Tohle jí opravdu jde. Je jí patnáct a úkoly jí dělat já většinou. A to má mít příští rok příjmačky. No to jsem na ni zvědavá. Ještě si v hlavě přeříkám co všechno mám a potom už vyjdu z pokoje.
,,Ahoj já jdu klasicky v pět jsem doma." Zavolám na rodiče do kuchyně a vyběhnu z domu. Jen tak, tak doběhnu na tramvajovou zastávku. Dneska se připravujeme na celostátní finále, kde budeme tanečit naši sestavu. No a hlavní je to, že tam bude nějaký tanečník který si vybere někoho kdo pojede do Kanady na dvou měsíční stáž do soutěže Dance with stars. To je hustý někdy ty techniky ta propracovanost toho příběhu. Je to prostě hustý, ale dost mého přemýšlení jde se na věc. Vystoupím z tramvaje a zamířím do svého tanečního klubu. Vejdu do velké budovy, kde je i vlastní posilovna, nahrávací studia a můj rajón taneční sály a velké tělocvičny. ,,Ahoj Ell." ,,Ahoj Kláry." Pozdravím svou kamarádku. ,,Já jsem tak nervózní." ,,A z čeho prosím tě?" Zeptám se a zasměju se.
,,Ty se směj když ti jde všechno dobře, ty nepokazíš a já pobourám celou sestavu." ,,Ježiši to neuděláš." Protočím očima a převléknu se do tanečního oblečení. ,,No co ty víš? Navíc to finále je už zítra a my, teda já to poseru." ,,Ježiši Kláro to říkáš pořád." ,,Jo, ale to jsou bettle dance a u toho se vždycky tvářím jak kdybych je chtěla nechat vyhrát a ne je porazit." ,,Ale notak ty se umíš tvářit naštvaně. Hele poradím ti najdi si v té skupině pro tebe nejmíň sympatickou holku a celou dobu ji sleduj. To pomáhá mně." ,,Jo to se ti řekne ty jsi pořád ve předu." ,,Ale ty taky, tak nemel." ,,No to je pravda." Řekne a obě se tomu zasmějeme.,,Holky nástup." Přijde za námi naše trenérka. ,,Tak jdeme." Řeknu si pro sebe a z tašky si vytáhnu pití. Společně s Klárou se vydáme do tělocvičny. Tam se protáhneme a potom zopakujeme kroky. ,,Tak ho jdeme na to. Pět, šest, sedm, osm. Jo pojď a držte to. Pět, šest, sedm, osm!" ,,Drž to Terezo." ,,Neřvi na mě Kláro." ,,Holky soustředit." ,,Kláro jdi od Elišky." ,,Cože?" Zeptá se zmateně Klára a než se stačím otočím tak Klára do mě strčí a já spadnu do zadu a strčím do Simči a ta do Denči a všechny skončíme na zemi. ,,Holky? Takhle to asi moc nevyhrajete.Takže vstávat a pokračujeme." ,,Pardon." ,,To je v pohodě Kláro." Usměju se a pomůžu jí na nohy. ,,No tak holky pokračujeme." Řekne trenérka a znovu pustí hudbu. ,,Tak jdeme pět, šest, sedm, osm a hop. Jo a lepší holky to dáme jo pojď Ondro, Maty dopředu a Tereza s Eliškou. Jo pojď hop. Super a závěr. Jo dobrý dáme pauzu." Řekne a já se hned dojdu napít. ,,Omlouvám se za to jak jsem to pobourala." ,,Hele to nevadí. Je to jenom trénink. Takže se netrap." Usměju se. Když se vrátí trenérka tak ještě párkrát dáme celou sestavu.
Vrátím se do šatny vezmu si ručník a vydám se do sprch. Osprchuju se a vrátím se do šatny, kde se obléknu do svého oblečení. ,,Tak zítra v sedm čau." ,,Jo ahoj zítra." Rozločíme se s holkama a já se rychlík krokem vydám na tramvaj. Dojedu domů a celá unavená odemknu dveře a vejdu dovnitř. ,,Ahoj jsem doma!" ,,Ahoj Eli tak co trénink?" Zeptá se mě mamka, která právě dělá večeři. ,,Ale jo myslím, že by jsme se mohli dostat na mistrovství světa do Kanady." Řeknu s úsměvem a sednu si ke stolu. Kde sedí táta s Annou a dělají matiku. ,,Tak to je super vy to určitě vyhrajete." ,,No doufám, bude to dobrý. Já nám věřím." Řeknu a usměju se.
Z pohledu Shawna.
,,To bylo super Shawne ten rozhovor?" Přijde za mnou Andy. ,,Jo děkuju, ale nevím nějak už mě to nebaví nemyslím hudbu, ale ty věčný dotěrný otázky. A jak to děláš a líbí se to té holce? Jako promiň, ale tohle je moje soukromí." ,,Já to chápu, ale tohle je pro fanynky jako zázrak." ,,No jasný, ale já nemám holku takže asi smůla." ,,No a to ne fanynky jsou rádi, že jsi nezadaný." Řekne a poplácá mě po zádech div mi nevyrazí dech. Trochu se zakuckám. ,,Díky no." Řeknu trochu přiškrceně. ,,Hele a navíc ti přišla nabídka na to jít do soutěže Dance with stars." ,,Aha tak tam mě v životě nedostanete." Řeknu a svalím se na svůj malý gaučík ve studiu. ,,A proč ne?" ,,Neumím tancovat viděl jsi mojí salsu?" Zeptám se a zasměju se. ,,Ale vždyť máš dobrou salsu a navíc by jsi dostal profesionální tanečnici." ,,Andy ne jednou Shawn Mendes řekl, že ne, tak prostě ne!" Řeknu a utnu konverzaci.,,Někdy bych prostě chtěl poznat lidi, který by se, se mnou bavili i normálně a ne jen proto, že jsem Shawn Mendes. Někdy bych chtěl si vyzkoušet jaký to je být někdo jiný." Řeknu trochu smutně, ale spíš to vyzní zoufale. ,,No tak je tu ještě jedna možnost." ,,Jo a jaká Andy? Nic prostě znají mě po celém světě a s tím nic neudělám." ,,Ale jo můžeš a já ti ukážu jak, ale uděláme dohodu." ,,Jakou dohodu?" ,,No když najdu tým kdo tě přemění k nepoznání tak přijmeš nabídku do soutěže Dance with Stars." ,,Dobře tak platí. Ale jenom když mě někdo dokáže změnit k nepoznání." Řeknu trochu arogantně, ale vůbec jsem to tak nemyslel. ,,Dobře tak počkej tu." Řekne a odejde. ,,Bezva nikam nejdu." Řeknu si spíš už pro sebe. Počkám na Andyho než se vrátí. Mezitím si prohlédnu sociální sítě. ,,Takže drahý Shawne. Taky jsou dvě moc šikovné vizážistky, které tě upraví k nepoznání." Řekne Andy a usměje se. ,,Dobře tak ne to jsem zvědavej." Stoupnou si a pohledem si projedu ty vizážistky. ,,Dobře tak, pojď za námi." Řekne ta jedna a někam mě odvedou.
,,Takže začneme." Řekne ta jedna a začne mi dělat něco s vlasama. Všechny mi je zčeše dozadu a dá mi na ně nějakou síťku. ,,Tak jo dáme špinavou blond paruku ve lehce v jiném tvaru účesu než jsou ty tvé vlasy." Řekne a nasadí mi blond paruku. ,,No nevypadá to špatně." ,,Tak a doplníme to modrozelenýma čočkama." řekne ta druhá a nasadí mi je. ,,Téda to nevypadá špatně. Je to dobrý takže takhle mám teď chodit?" ,,V podstatě ano." Řekne Andy. ,,Dobře takže musím do té pakárny?" ,,Ano budeš muset, ale teď jsi Mathias Kenedy." ,,Mathias Kenedy? Super."
Takže máme tady další kapitolu já vím nic moc, ale já se musím zase do psaní dostat 😅tak snad vás to nebude nudit a budete číst dál.
Bára 💞
ČTEŠ
Let's Dance: Dance,Music,Passion
Novela JuvenilTanec, hudba, vášeň to spojuje tyhle tři věci dohromady, ale přesto jsou tu i situace a chvíle kdy jsi tyhle tři slova, které odjakživa k sobě moc nenotují. Ellie Hudsonová devatenácti letá studentka taneční akademie. Pochází z Anglie, ale už od sv...