🎧11🎧

58 3 4
                                    

Z pohledu Ellie

,,Jak vyberu?"   ,,No, kterého si vybereš pro svůj život plný lásky." Semkne ruce k sobě, opře si je o tvář a zamrká.   ,,Diano, to nevím, jestli je jeden z nich ten pravý nebo něco takového." Trochu si povzdechnu.  ,,Ale ježiši, jednou to poznáš, který je ten pravý." Řekne a usměje se.   ,,A teď jdeme spát, jsem unavená a zítra je další kolo, jsem zvědavá kdo vypadne." Zívne si a unaveně si lehne do postele.  ,,Doufám, že vydržíme co nejdéle, i když s tím kašparem no nevím, nevím." Lehnu si do své postele a zachumlám se do deky.  ,,Snad ne. Dobrou."    ,,Dobrou noc." Zhasnu lampičku na svém nočním stolku. Otočím se čelem ke zdi a za nedlouho se propadnu do říše snů. Ráno se probudím a rozhlédnu se po prosluněném pokoji.  ,,Mmmm." Uslyším Dianino mumlání a mlaskání, tomu se trochu zasměju a vylezu z postele. Dojdu do koupelny, dám si rychlou sprchu, vyfoukám si vlasy a lehce je navlním, vyčistím si zuby a namaluju se. Pořádně se usuším, vrátím se do pokoje a obléknu se, vezmu si věci a vydám se ven, před hotel. Hned si všimnu Mathiase, který se opírá o kapotu svého auta a sleduje displej svého iPhonu. Instinktivně přijdu blíž a odkašlu si.

On zvedne pohled od telefonu a usměje se.   ,,Ahoj." Vydá ze sebe, schová telefon a obejme mě. Trochu mě to překvapí, ale potom mu objetí opětuju.   ,,Ahoj, tak co? Připravenej na dnešní kolo?" Zeptám se, když se usměju a šťouchnu do něho.  ,,Já? Já jsem připraven, ale doufám, že ty taky, protože jestli mi to zkazíš?"   ,,Počkej, počkej, já tobě?" Trochu svraštím obočí.  ,,No jasně, uděláš špatný krok a je to v pytli." Zasměje se.   ,,Jo? A já tebe nakopu do zadku a bude to v pytli."   ,,Ne jen to ne, jednou mě kopla moje bejvalka a já si nemohl ani sednout. Ježiši au, doteď když si na to vzpomenu, tak mě bolí prdel a taky mě kopla do citlivého místa."    ,,Ježiši chudinko malá. A neměl jsi z toho noční můry?"   ,,Měl no." Udělá psí oči a hned potom oba vybuchneme smíchy.   ,,Ty jsi vážně debílek." Vydám ze sebe mezi mým záchvatem smíchu.   ,,Díky, ale byla to pravda, já si nemohl hodinu sednout." Zasměje se trošku chraplavím hlasem.  ,,No nic jedeme nebo se nestihneme připravit." Řekne a otevře dveře od spolujezdce.  ,,Oh děkuju pane." Mrknu na něho a sednu si. Zavře, obejde auto, sedne si a rozjede se do areálu.   ,,Tak jo, hlavně nebuď nervózní a když uděláš nějakou chybu, tak ji neřeš a tancuj dál, když to budeš řešit rozhodí tě to a uděláš jich víc, tango je hlavně o vášni a spojení ano?"   ,,Jasně, snad to bude lepší."   ,,Určitě bude." Usměju se a zhluboka se nadechnu.

Pomalu tam dojedeme a Mathias hned zaparkuje před hlavní halou. Vystoupím, vezmu si tašku a počkám na něho. Společně se vydám do svých šaten, kde se převléknu do oblečení na trénink a vydám se do tanečního sálu.  ,,Ježiši kde je zase? Mathiasi?!"   ,,Ano?!" Ozve se jeho hlas odkudsi.   ,,Kde jsi?!"    ,,Ježiši v šatně nebo mě chceš vidět jenom ve spodním prádle?!"
,,Ahh, ježiši jen to ne!"   ,,No tak vydrž." Protočím oči v sloup a začnu se protahovat.
,,Tak jsem tu."   ,,No super, konečně jsi tu, tak dělej začneme trénovat."    ,,Ale, ale ty jsi mně nějak toužila." Zasměje se.  ,,Hele, tohle nemám za potřebí, toužit po takovém-."   ,,Fešák. Joo to jsem, to máš pravdu." Zazubí se.   ,,Tak tanči ty fešáku."    ,,Ehh, tak jo no." Postaví se do tanečního držení. Dojdu k němu a postavím se také do tanečního držení. Chytnu se ho a začnu tančit. On začne kopírovat a doplňovat moje kroky.  ,,Super, dobře, jen tak dál." Usměju se a pomalu přejdu na zvedačku, která je trochu nejistá, ale to snad večer bude dobrý.  ,,Super, tak teď se jdeme připravit na večer, hodně štěstí."   ,,I tobě." Mrkne na mě a odejde k sobě.

Dojdu do šatny a nechám svoje maskérky a kostimérky pracovat. Po pár hodinách jsem připravená jít na to. Když dostanu pokyn se připravit na nástup. Pomalu doděláme poslední detaily a já se postavím do řady za Dianu. Když oznámí naše jména vyběhnu, seběhnu schody dolů a postavím se, před Mathiase na parket, po zahájení se odebereme dozadu a počkáme až na nás přijde řada. Když čekáme v átriu, dostaví se docela velká dávka nervozity. Ztěžka polknu.   ,,Dobrý?" Zeptá se Mathias něžně. Rychle k němu zvednu pohled a kývnu na souhlas.  ,,Tango zatančí Mathias Kennedy a Elizabeth Hudsonová. Prosím pojďte na taneční parket." Vyzvou nás a já společně s Mathiasem dojdeme na taneční parket. Hned začneme hrát malou scénku z našeho příběhu. Všimnu si, jak si to Mathias užívá a trochu ze mě spadne i prvotní nervozita. Dojde ke mně jako největší hrdina a hned mě chytne v tanečním držení. Dneska je méně nervózní, jak já a dneska vede spíš on mě než já jeho. Usměju se a kopíruju a doplňuju jeho kroky. Uklidním se a plně se ponořím se do tance. Dotančíme doprostřed a Mathias mě zvedne na zvedačku a dokončíme sestavu. Hned se rozezní bujarý potlesk, což mě úklidní, protože to máme za sebou.

Po náročném večeru, konečně dojedu na hotel. Nemusíte se bát postoupili jsme. Dneska to bylo docela napínavé, ale jsem ráda, že jdu spát. Diana už dávno spí. Takže si vlezu do postele, zhasnu lampičku a usnu. Ráno se probudím, obléknu se, upravím se a vydám se do ulic Toronta. Začnu se rozhlížet po vysokých mrakodrapech. Nedávám pozor na cestu a do někoho narazím. Naštěstí mě ten někdo chytne těsně před tím než se stačím dotknout země.   ,,My na sebe máme štěstí."  ,,Shawne." Vydechnu s úsměvem.  ,,Děkuju, za záchranu." Nervózně se zasměju.  ,,Za málo, jsem rád, že jsem byl ve správný čas na správném místě." Usměje se a přitáhne si mě k sobě blíž.  ,,Stejně děkuju." Usměju se.  ,,Nechceš jít ke mně?" Zeptá se s ještě hezčím úsměvem.   ,,Proč ne, klidně." Usměju se. Shawn mě chytne za ruku a vydá se k sobě domů. Otevře dveře od svého bytu a nechá mě vejít. Já si automaticky sundám boty a počkám na něho. On udělá to samé a zavře.

,,Tak dáš si něco?"   ,,Stačí voda, děkuju." Usměju se a sednu si na gauč.   ,,Dobře." Natočí mi vodu a podá mi to.   ,,Tak co včera, viděl jsem, že jste postoupili." Usměje se a napije se své vody.   ,,Jojo, včera to bylo ještě lepší, ale to je jasný, že to bude lepší a lepší. On je šikovnej." Usměju se, trochu nervózněji. Nechápu, proč jsem v jeho přítomnosti, tak nervózní. Nedá mi to a přiblížím se k němu. Shawn udělá to samé a při jeho přiblížení spojí naše rty. Chvíli sedím jako v tranzu, ale potom začnu spolupracovat. Ucítím Shawnovi ruce na lemu svého trička a rázem natáhnu ruce nad hlavu, aby mi mohl Shawn sundat tričko úplně. Hned mu sundám jeho tričko a rozepnu kalhoty. Shawn mě položí na gauč. Aniž by přerušil polibek mi rozepne kalhoty, stáhne je a hodí na zem. V tu chvíli mě pohltí chtíč a vzrušení. Rychle mu stáhnu jeho kalhoty a podívám se mu do očí. Shawn nic neřekne a sundá mi i podprsenku. Hned mě začne líbat na krku a pomalu mi dává polibky na prsa, pupík až k lemu mých kalhotek. Můj dech se zrychlí a srdce rozbuší. Usměje se a stáhne mi i kalhotky, sobě sundá boxerky a lehne si úplně na demě.  ,,Můžu?" Zeptá se něžně.  ,,Můžeš." Odpovím s úsměvem. Shawn se usměje a pomalu do mě vnikne. Prohnu se v zádech a zakloním hlavu. Shawn se začne hned pomalu a jemně pohybovat.  ,,Ahh." Slastně vzdychnu, dám mu jednu ruku na lopatku a druhou na zátylek. A nechám se unášet vlnou rozkoše a spojení našich těl.

Tak máme tu další kapitolu snad se bude líbit

Bára 💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat