🎧13🎧

25 2 2
                                    

,,Anno, sestřičko moje zlatá, ty taky se ozveš své starší sestře?" Zasměju se své poznámce, ale trochu se zarazím, když na druhé straně telefonu je hrobové ticho. ,,Ann-" Rychle se odtrhnu od mobilu, když Anna hlasitě zapiští. ,,Ségra ty jsi se ani nepochlubila, že cukruješ se Shawnem Mendesem, jako opravdu?" ,,Počkej, zastav. Jak tohle víš proboha?"  ,,Ségra je toho plný instagram."  ,,Plný čeho?"  ,,Ježiši ségra vašich fotek s podtitulem "Shawn Mendes má novou známost" chápeš to už?"
,,Sakra a je tam toho hodně?"
,,No docela jo. Proč?"
,,Sakra, sakra, promiň mám trénink, musím letět." Rychle hovor ukončím a kouknu se na instagram. Všude jsou naše fotky, když jsme spolu byli venku.
,,Tak tohle je v háji, Elino do čeho se to pouštíš?" Zanadávám si. Někdy jsem fakt pitomá.  Prolistuji několik fanouškovských stránek, které to sdílí dál. Dál scrolluju dolů a vlastně tu nic jiného není.
,,Ježiši." Trochu se leknu, když mi začne volat Mathyas, ten tu ještě scházel.  Rychle to příjmu.
,,Čau partnerko, chtěl jsem se zeptat kdy je další trénink."
,,Jaký trénink? Jo trénink, zítra, doufám, že přijdeš, protože máme už jenom tři dny na trénink, takže není nejlepší se teď flákat."
,,Rozkaz, budu tam v plné zbroji"
,,Dobře budu se těšit, Ahoj." Vypnu hovor, schovám telefon a vydám se zpátky na hotel.

Sednu si na postel a vezmu si počítač, abych udělala, alespoň něco do školy, trochu jsem ji zanedbala, ale moc učení nemáme, teď je to spíš o tom tanci a ten já trénuju skoro každý den. Myslela jsem, že když toho je tak málo, půjde mi to jako po másle, ale spletla jsem se, v hlavě jsem si pořád promítala fotky, které jsem viděla na instagramu. Mám takovou chuť zavolat Shawnovi, jestli už je viděl a co na to říká. Je mi jasné, že s tím má už víc zkušeností, ale stejně to pro něho musí být nepříjemné. Měla bych mu napsat? Ne to nemůžu, třeba ani nemá čas, počkám do zítra. Zaženu myšlenky na tuhle situaci a pustím se do práce. Tolik se do toho záběru, že si ani nevšimnu, že se Diana vrátila na pokoj.
,,Ellie jdeš na večeři?" Trochu se leknu a teprve teď se na ni podívám.
,,Ahoj, ty už jsi tu? Ani jsem si nevšimla, že jsi tu."
,,Všimla jsem si, jak jsi se do toho zabrala." Zasměje se a já si promnu oči. Zaklapnu počítač, zvednu se, vezmu si tenkou mikinu a společně s Dianou sejdu dolů na večeři.

Vezmu si pořádnou nálož jídla, protože po dnešním dni mám obrovský hlad. Sednu si k Dianě, která na mě vytřeští oči.
,,To byl asi dlouhý hladový den." Zasměje se a pustí se do svého jídla.
,,Docela jo." Zasměju se.
,,Ale zítra nám naordinuju dlouhý trénink."
,,Dobře, ale hlavně to nepřežeň."
,,Klid jsem na to zvyklá, kdyby jsi věděla, co jsme všechno museli dělat na soustředku."
,,No o tebe strach nemám, ale o tvého partnera jo." Zasměje se a já se plácnu do čela.
,,Ježiši to bude zase keců. "
,,No právě, jenom co jsem slyšela od vedle nebo z tvého vyprávění. Já už nemůžu, mě bolí nohy." Zasměje se Diana a já se přidám. Je pravda, že když Mathias toho má dost tak je to konec prostě to jsou hrozný kecy co on má, ale myslím, že Cha-cha by ho bavit mohla, je to rychlý a rytmický." Doufám, že mám pravdu a že jsem výběrem choreografie vsadil na tu správnou kartu.

Po večeři se vrátíme na pokoj, vystřídáme se v koupelně a zalezeme do svých postelí, ještě chvíli si povídáme, než usneme. Druhý den dorazím do studia brzy, abych si v hlavě ještě prošla tu choreografii a psychicky se připravila, protože už za dva dny je další kolo taneční soutěže a my umíme pěkný kulový, takže dneska musíme za makat.
,,Čau tanečnice." Uslyším Mathiasův hlas, pořád nemůžu přijít na to čí hlas mi ten jeho připomíná.
,,No čau, připravený?" Usměju se na něho
,,Bude to bolet?"
,,Bude to hodně bolet." Zasměju se.
,,Ale nejdříve se rozcvičíme, teď zrovna nepotřebujeme, aby se jeden z nás natáhnul."
,,Prosím tě ty jsi tak ohebná, že ty si nic natáhnout nemůžeš."
,,Jo to by jsi se divil, taky dokážu být pořádný jelito. Jednou jsem byla na špičce sestavy, vzala mě křeč do nohy, tak jsem ji víc propnula a celá sestava se zhroutila, ale já padala do měkkého." Povím a Mathias dostane záchvat smíchu.
,,Ty jsi hustá."
,,Díky." Začnu se rozcvičovat a protahovat.
,,Nečum na sebe a protáhni se." Zasměju se.
,,Promiň, ale dneska mám totálně vlasy nahovno. Dělají si co chtějí a já se z toho můžu zbláznit, já se dneska bál vyjít na ulici a můj strach byl oprávněný, protože jakmile jsem vyšel, tak se mě jedna postarší dáma lekla. Jo a včera jsem byl za kamarádem, zvonil na něho a nic. No a kolem šla starší paní co venčila pejska, já akorát kopnul do dveří, protože jsem byl zoufalej a ona mě začala mlátit kabelkou a křičela 'ty hulváte, ty vandale' no hrozný, já byl vyřízenej." Zasměje se a já se snažím držet vážný výraz, to mi vydrží asi deset vteřin, než se začnu doslova válet smíchy po zemi.
,,Nesměj se, to ona mi určitě způsobila to jak vypadám. Vlasy mám jak nevím kdo a vypadám jak kus hovna."
,,Ty si nedáš pokoj, ale jako kus hovna budeš vypadat i večer."
,,Večer?! To tu budu do večera?"
,,No to si piš, musíme toho hodně udělat."
,,Fajn, ale chci vzít pak na véču."
,,Dobře." Protočím oči a vysvětlím mu do čeho bude náš tanec zasazený.

Jelikož je cha cha latinskoamerický tanec, tak i ten příběh bude s hlučných ulic Latinské Ameriky, odkud z každého rohu zní hudba a všichni tancují. Vysvětlím to Mathimu a po chvíli začneme tančit. Dala jsem do sestavy spoustu zvedaček a otoček. Na závěr jsem dala jednu část kdy mě Mathias vyhodí na malou zídku a já mu na konci skočím do náruče, asi to bude chtít hodně měkkých podložek, protože jinak se sobotního večera nedožiju já.
Poslední trénink, před večer, dopadl už dobře, ano ty předešlé byli docela o hubu a hodně jsem si naklepala zadek, ale za tohle to stálo a myslím si, že s touhle sestavou máme postup jasný a navíc ještě ty kostými podtrhnou to, že díky tomu tanci, hudbě a šatům, vás to přenese do ulic Buenos Aires. Už se nemůžu dočkat, zatím je něco kolem druhé hodiny, já už jsem s holkama v maskérně a nechávám se zkrášlovat. Dneska nejsem tak nervózní, spíš se na to těším a doufám, že nezklameme publikum a fanoušky. Určitě do toho oba dáme všechno a zajistíme si tak postup do dalšího kola.

Tak máme tu další kapitolu, co si myslíte, že by se mohlo dít dál?

Bára 💕

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat