🎧14🎧

27 2 4
                                    

,,Dobře, takže nemáme moc času, takže vstávej." Nastoupím energicky do tanečního sálu. 
,,Ježiši, já mám hlavu jak střep a ty po mně chceš, abych tancoval? Ani náhodou, jsi se zbláznila."
,,Ne nezbláznila, neměl jsi to tak rozjíždět na afterparty."
,,Ježiši, sama jsi viděla jak to tam žilo, prostě to bylo divoký a já dopadnul takhle."
,,Ano, ale pohybem to musíš rozhýbat."
,,To se spíš pobleju."
,,Ale notak, pojď." Postavím se doprostřed parketu.
,,Dobře a co tancujeme?"
,,Jive, takže to bude energické."
,,Kruci, tak to mě zase týden bude bolet celý tělo."
,,No a to je to teprve čtvrtý večer."
,,No to je noční můra, já čekal, že už bude konec."
,,Nene, ještě je tu foxtrot, charlestone, paso doble, freestyle a tak, takže nebrblej."
,,No jo, takže co mám dělat? "
,,Počkej, takže zakomponovala bych tam dvě zvedačky a jednou mě jakoby odhodíš."
,,Do popelnice? Klidně." Zasměje se a já mu dám menší pohlavek.
,,Nech toho, nebo uvidíš."
,,Jdeme na to, takže začneme." Narovnám ho do jeho postoje a trochu mu odtáhnu nohy od sebe. Stoupnu si na jeho levou stranu a pravou nohu pokrčím za sebe tak, že se pata dotýká mého zadku.
,,Tak jo, teď otočkou přejdu na tvou pravou stranu, ty pravou nohu pokrčíš, levou natáhneš a jdeš trochu dolů. Já udělám to samé, ale obráceně levá dopředu pokrčená, pravá natažená."
,,Dobře, nechápu, ale snad to dám."
,,Pustím hudbu a snad to půjde." Usměju se na něho a pustím hudbu. Mathias se hned chytne a udělá přesně to co jsem mu řekla. Pak přijde malá sólo část.

,,Tak jo, skok, překřížit nohy otočka, pravá noha dopředu, zpátky k levé a obráceně. Hop, hop. Super, teď už to bylo lepší."
,,Díky." Řekne udýchaně.
,,Počkej, ještě to uděláme do toho odhazu a nechám tě."
,,Dobře no." Prohlásí trochu vyděšeně a já se tomu musím zasmát. Uděláme to co už trochu umí a pak se dvěma tanečními kroky přesunu před něho a oba se ještě otočíme o tři sta šedesát stupňů. No a protože je to Jive tak přidám kroucení boků. Po otočce se k němu ještě otočím, uděláme pár kroků a potom se k němu otočím zády.
,,Tak jo, jdi do lehkého podřepu, dej ruku na moje záda, ale obráceně, prostě mě obejmi a zpevni paži." Vysvětlím mu jak to udělat, a když tak udělá chytnu se pevně, ale přitom jemně jeho paže, aby mě mohl "odhodit"."
,,Dobře a teď mě odhoď za sebe."
,,Dobře." Chytne mě ze spodu stehno, já propnu druhou nohu, tu volnou a vyšvihnu ji za sebe, tím se otočím a dopadnu za něho.
,,Na první pokus to nebylo marné." Poplácám ho po zádech, začátek sestavy si zkusíme ještě třikrát a potom se rozejdeme. Já dorazím napokoj úplně hotová, takže si rychle sním večeři, kterou mi přinesla Diana, dám si sprchu a zalezu do postele. Vymyslela jsem si docela náročnou sestavu, tak musíme začít zítra už brzo ráno. Po chvíli přemýšlení se odběru do říše snů.

Brzy ráno se dostavím do naší zkušebny.
,,Čau, chválím jsi tu první."
,,Trochu jsem nemohl spát, tak jsem se trochu rozehřál."
,,Super, ty mě nepřestáváš překvapovat."
,,Jsem dobrej co?"
,,Musím uznat, že pro tentokrát ano."
,,Díky, tak jdeme na to." Přikývnu a rozcvičím se. Zapnu hudbu a začnu mu vysvětlovat zbytek sestavy.
,,Tak jo a teď mě otoč, oba jdeme dolů do dřepu. Chytni mě za pas a vyzvedni." Říkám mu co má dělat a on tak udělá. Chytne mě za pas, já mu dám ruce na ramena a on mě zvedne a já dám nohy tak, aby tvořili pravý úhel.
,,Takhle?"
,,Jo, už mě můžeš pustit." Začne trochu vrávorat až skončíme na zemi a já skočím na něm.
,,Au." Chytne se za ruku.
,,Ježiši jsi v pořádku?" Rychle z něho slezu.
,,Asi jsem si narazil ruku, to nic není."
,,Jak nic není, ne musí se ti na to někdo podívat, když to bude vážné, tak tě tancovat nenechám." Zvednu se a pomůžu mu na nohy.
,,Ellie, já jsem v pohodě."
,,Já ti věřím, ale bude lepší, když se ti na to kouknou na ošetřovně." Zvednu ho za zdravou ruku a vydám se na ošetřovnu.
,,Ne tam nejdu." Otočí se k odchodu, když dojdeme ke dveřím ošetřovny.
,,Nebuď jako malej Mathiasi." Zatáhnu ho k sobě a zaklepu.
,,Dále."
,,Jen pojď." Vejdu a posadím ho na lehátko.
,,Sestřičko, můj taneční partner si narazil ruku po pádu při zvedačce, mohla byste se mu na to podívat?"
,,Ale jistě." Prohlédne mu ruku.
,,Je to jen mírně naražené. Stáhneme to obvazem a dneska ať je ruka v klidu a hlavně ledovat. Po celou dobu tréninků doporučuji mít ruku obvázanou, aby byla v sobotu fit." Nadiktuje mu to, Namažeš chladivou mastí a obváže mu to.

Vyjdeme z ošetřovny a zamíříme do šatny.
,,Omlouvám se, je to moje vina měl jsem tě pustit dřív."
,,Ne, já se omlouvám, spadla jsem na tebe a poranila ti ruku. Je mi to líto."
,,To je v pohodě, půjdu domů, dám si na to led a budu odpočívat."
,,To ráda slyším, hlavně žádné kraviny, večer ti napíšu a zjistím si to." Mrknu na něho a vezmu si věci.
,,Tak snad zítra, ještě si dáme vědět." Vezmu si věci a vydám se ven. Rozhodnu se dojít k hotelu pěšky. Po cestě si pouštím stále dokola tu písničku a snažím se do jejího rytmu zakomponovat vymyšlené kroky. Ke konci mé cesty mě něco napadne, možná jsem zjistila, kdo by mi mohl pomoct. Rychle vyběhnu schody nahoru a doslova jako hurikán se přiřítím do pokoje. Nikdo tu naštěstí není, proto si dám rychlo sprchu, lehce se namaluju, upravím si vlasy, vezmu si na sebe džíny a svoje oblíbené tričko. Vyjdu z koupelny a popadnu svůj batůžek. Vyjdu z pokoje a zamknu. Seběhnu dolů, chytnu si taxi a nadiktuju mu adresu.
Zaplatím za cestu, vystoupím a vydám se dovnitř. Dojdu k bytu Shawna a zazvoním. Chvíli se nic neděje a po pěti minutách se dveře otevřou.
,,Ellie? Co tu děláš?" Zeptá se trochu překvapeně.
,,Ahoj potřebovala bych s něčím pomoct."
,,Jasně pojď dál." Otevře dveře a natáhne ruku směrem dovnitř. Až teď si všimnu, že má tu ruku obvázanou.
,,Co se ti stalo?" Zeptám, vejdu do bytu a on zavře dveře.

Tak máme tu další kapitolu, snad vás neunudila k smrti a budu se těšit u příští.

Bára 💕

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat