,,Co? Myslíš tu ruku? Ale byl jsem v posilce a trochu jsem si ji namohl, tak jsem si ji obvázal."
,,Ahaa, tak snad to bude brzy v pohodě." Usměju a sundám si boty.
,,Posaď se.Dáś si něco k pití?"
,,Stačí voda, děkuju." Sednu si a rozhlédnu se po obýváku.
,,Tak s čím potřebuješ poradit?"
,,Vlastně jsem tě chtěla jenom vidět."
,,Aha, já jsem rád, že tě vidím." Podá mi sklenici s vodou a zaujme místo vedle mě.
,,Nebo vlastně, mohl by jsi jednomu klukovi poradit jak poslouchat hudbu? Aby ho to jako pohltilo a soustředil se na hudbu a ne na kroky? Víš, myslím si, že když se člověk zaposlouchá do hudby a nechá ji sebou proplouvat, zapomene na všechno."
,,Jo, myslím, že máš pravdu, tak já s ním promluvím, znám ho přes Andyho, je řeč o Mathiasovi?"
,,Ano, by by jsi moc hodnej, mohla bych jít taky?"
,,Cože? Ne, dej si volno, jeden den bez tréninku se obejdete. Já s ním promluvím a ve středu ti přijde jako nový člověk."
,,To svedeš jo?"
,,Jasně, nemusíš mít strach."
,,Dobře jsi skvělej." Dám mu pusu na tvář.
,,Nemáš za co mi děkovat, já rád." Usměju se a ještě chvíli si povídáme.,,Tak ještě jednou děkuju za pomoc Shawne."
,,Za málo, rád jsem tě viděl."
,,Já tebe taky." Usměju se, trochu zasněně a vydám se po schodech dolů. Chytnu si taxy a dojedu k hotelu. Naštěstí zastihnu holky na večeři a tak se k nim přidám.
,,Sidney má zítra zápas, tak nebudeme trénovat, nechceš něco po tréninku podniknout?"
,,Klidně můžeme od rána, můj partner taky zítra nemůže."
,,Aha, tak super, si uděláme holčičí den. Na pokoji naplánujeme, co budeme dělat."
,,Super." Usměju se a pustím se do svého jídla. Po jídle se vrátíme na pokoj.
,,Takže, asi bych zašla do kina, na tu novou romantickou komedii a potom se cournout po krámech."
,,Beru, super nápad." Skočím na postel a vezmu si počítač. Nevím proč, ale docela mě to zajímá, teda ta věc na, kterou jsem přišla, já už to tuším pár dní, ale pro jistotu si to ověřím. Začnu hledat Shawnovi fotky, najdu pár z koncertů a zadívám se na ně. Je neuvěřitelné, jak je vidět ta radost, ta vášeň pro to co dělá, co má rád, co ho naplňuje. Začnu se usmívat a úplně zapomenu na všechno kolem sebe.
,,Co se tak culíš do toho počítače?"
,,Já ne, jenom jsem něco hledala." Rychle ho odložím.,,Jdu spát, ať se zítra můžu připravit na náš den holčičí."
,,Jasně já za chvíli půjdu taky."
,,Dobře, dobrou." Otočím se ke zdi a zavřu oči. Nemůžu usnout, protože jsem myšlenkama stále u Shawna. Po chvíli konečně usnu. Ráno se probudím a dojdu si dát sprchu, vyfénuju si vlasy a lehce si je navlním. Namažu se krémem, vyčistím si zuby a lehce se namaluju. Vrátím se do pokoje, vyberu si oblečení a vezmu si ho na sebe. Sednu si na postel a počkám na Dianu, než se připraví. Naštěstí jsem tu svou rutinu stihla než se Diana vzbudila.
,,Já můžu."
,,Super." Zvednu se, vezmu si svůj batoh a společně se vydáme k autu. Sedneme si a Diana se rozjede. Za ty čtyři týdny už se tady trochu vyznám.
Dojedeme k nákupáku a vystoupíme. Já po telefonu rychle koupím lístky. Máme to docela na krev, protože tam po koupi pití a popcornu přijdeme na poslední reklamu.
,,Máme to na akorát." Pošeptá Diana a já kývnu. Celou dobu ten film docela probíráme, my totiž netušily, že je to jako muzikál, takže se tam zpívá a tancuje. Ty lidi za námi a před námi, byli docela dost vynervovaný z nás.,,Ježiši a viděla jsi toho hlavního? To byla hrůza, ten se to asi učil měsíc, před tím než měl jít točit." Začneme se obě smát, když vyjdeme ze sálu.
,,Nebo ta holka, jak se málem neudržel v té zvedačce, já nechápu, proč to tam dali." Zasmějeme se mé poznámce.
,,Jako ten příběh byl dobrej, měl potenciál, ale jinak to stálo za prd."
,,To máš pravdu." Dojím poslední kousky popcornu a vyhodím obal.
,,Tak jo, nevadilo by ti zajít do obchodu s botama? Potřebuju nové na trénink."
,,Ne, vůbec, já potřebuju nové legíny a nová mikina by se hodila."
,,No vidíš, tak máme první cíl." Diana mě chytne za zápěstí a vydá se do obchodu, kde mají sportovní oblečení.
,,Máte tam u vás nějaké sponzory?"
,,Jo, Adidas a druhou část našeho týmu zase sponzoruje Nike. Takže, si bereme na soutěže jejich oblečení a když máme vymyšlené nějaké spešl kostýmy, tak oni nám je ušijou."
,,Taky mám se svým týmem sponzora Adidas."
,,To jsme jak sestry." Vyjeknu a obě se zasmějeme. Navzájem si vybereme oblečení na trénink a já pak pomůže vybrat Dianě boty. Na náš pokoj se vrátíme až kolem desáté večer, trochu jsme to protáhly a proto obě hned zalehneme do postele a prakticky hned usneme.Ve středu brzy ráno dorazím do studia a rozcvičím se.
,,Tak jsem tu."
,,Ahoj, super, rozcvič se a začneme, dneska toho máme moc." Protáhnu se a počkám, než se Mathias protáhne.
,,Dobře zkusíme tu zvedačku, nejdřív ji budeme trénovat ze stoje, to bude lehčí."
,,Dobře." Přikývnu a postavím ho do jeho postoje a stoupnu si do toho svého.
,,Chytni mě za pas a pevně, neboj se toho." Řeknu a on tak udělá a zvedne mě nad hlavu.
,,Ne tak křečovitě Shawne."
,,Cože?!" Rychle mě pustí a já spadnu na zadek. Ještě, že jsem to čekala.
,,Ježiši promiň, počkej, jak to víš?" Vykulí na mě oči.
,,Protože nejsem tak hloupá, abych si dala pět a pět dohromady. Navíc jsem tanečnice, takže poznám pohyby lidí, navíc ten hlas a ta zraněná ruka, mě přesvědčili."
,,Já se omlouvám, byl to nápad Andrewa, protože já Shawn bych nikdy do tohohle nešel."
,,Shawne, já to chápu, nezlobím se, naopak jsem ráda, že jsi to ty."
,,Opravdu?"
,,Ano, sice ti ty modré oči celkem i sluší, ale ty hnědý jsou prostě lepší a blonďáci jsou celkem hezký, ale já radši brunetky." Pousměju se a sundám mu paruku.
,,Není to takhle lepší?"
,,Je, cítím se líp." Usměje se a stáhne si mě do polibku.Tak máme tu další kapitolu, kde se pravda ukázala zatím tedy jenom mezi Ellie a Shawnem
Bára 💞
ČTEŠ
Let's Dance: Dance,Music,Passion
Roman pour AdolescentsTanec, hudba, vášeň to spojuje tyhle tři věci dohromady, ale přesto jsou tu i situace a chvíle kdy jsi tyhle tři slova, které odjakživa k sobě moc nenotují. Ellie Hudsonová devatenácti letá studentka taneční akademie. Pochází z Anglie, ale už od sv...