🎧6🎧

63 5 3
                                    

Shawn
,,Ano?" Úplně zkamením.   ,,Je všechno v pohodě?" Zeptá se a já si rychle a nenápadně nasadím čočku. Zamrkám a postavím se.  ,,Už dobrý." Nervózně se zasměju.   ,,Dobře." Usměje se a vrátí se do obýváku. Podívám se do zrcadla.    ,,Bezva Shawne, to se ti povedlo." Protočím očima a pomalu se vydám za ní.   ,,Omlouvám se, za menší komplikace."    ,,V pohodě, jsi v pohodě?" Zasměje se.    ,,Jo jsem, naprosto v pohodě." Usměju se. Ne, nejsem v pohodě, protože ti lžu a ještě jsem se, málem prozradil. Debil jsem, to je to slovo, co já jsem.   ,,Dáš si ještě něco?" Zeptám se a usměju se.  ,,Ne, zatím ne."    ,,Dobře, tak kdyby něco, tak si řekni o cokoliv." Kývne a napije se.  ,,Nevím o čem mluvit, protože ty jsi mi řekla, tak nějak všechno."   ,,Máme to podobně." Uchechtne se a pak ji pohled sklouzne, na moji kytaru.   ,,Ty hraješ?" Usměje se.   ,,No trochu, Shawn mě něco naučil."    ,,Shawn a jaký je?"   ,,No, vlastně něco jako já, proto si, tak dobře rozumíme a jsme skvělý tým."    ,,Oh, to je možné hezký."  
,,Děkuju. Klidně něco zahraju, když ti teda nevadí, že ti upadnou uši." Zasměju se a Ellie se mnou.   ,,Možná to prubnu."    ,,Dobře, ale kdyby něco, tak mě zastav."   ,,Neboj." Usměje se.

Začnu hrát, svou písničku Act like you love me. Zavře oči a začne si to užívat, stejně jako já. Dohraju a oba otevřeme oči naráz. Lehce se usměje a začervená.   ,,Máš hezký úsměv."    ,,Děkuju, ty taky." Usměje se znovu a v očích se jí zableskne.  ,,Tak já už asi půjdu." Nervózně se zasměje a zvedne se z gauče.    ,,Už? Počkej, je tu pokoj pro hosty." Chytnu ji za ruku a ona sebou lehce cukne. ,,Ale, to nemusíš, já to zvládnu, ale děkuju, za..."    ,,Ne budeš tady." Řeknu a odvedu ji do jejího pokoje.   ,,Zabydli se a zítra pojedeme spolu do studia. Koupelna kde je víš, no obývák, kuchyně taky."    ,,Dobře, tak jo, děkuju." Usměje se a já se vydám pryč z pokoje a dojdu do toho svého. Sundám si všechno kromě boxerek a vlezu do postele. Chvíli jen, tak koukám do stropu, potom se otočím na bok a ponořím se do říše snů.

Ráno se probudím a obléknu se. Vyjdu z pokoje a moje kroky, mě hned zavedou do koupelny, kde si vyčistím zuby a upravím se.
,,Dobré ráno." Uslyším za sebou hlas Ellie.   ,,Dobré ráno." Usměju se a odstoupím od umyvadla. Přistoupí blíž.  ,,Ehm. Já tu nemám nic."   ,,Oh, počkej já ti půjčím všechno co budeš potřebovat." Poškrábu se na zátylku a podám ji kartáček na zuby a další věci.  ,,Děkuju." Zářivě se usměje.   ,,Není za co. Nechám tě tu." Vyjdu z koupelny a udělám si snídani. Sednu si ke stolu a pustím se do toho. Po nějaké chvíli přijde Ellie a sedne si naproti mně.   ,,Dáš si něco?" Vyhrknu a postavím, tak rychle, že shodím židli.   ,,Ne v pohodě já si něco koupím po cestě."    ,,Ale neblázni. Co si dáš?"    ,,Stačí mléko a cereálie." Kývnu a přpravím jí to.  ,,Děkuju, dobrou chuť."    ,,Děkuju, tobě taky." Usměju se a znovu se pustím do jídla. Ellie chvíli váhá, ale potom se do něho pustím taky.

Pomalu dojíme a já vezmu nádobí a dám ho do myčky. Dojdu si pro věci na trénink a vezmu věci Ellie a vydám se ke dveřím.   ,,Je, ty jsi hodnej." Usměje se a otevře mi dveře. Já ji podám klíče a vyjdu ven. Ellie hned za mnou, zavře dveře od bytu a zamkne je. Vrátí mi je do kapsy a vydá se k autu. Já položím jednu tašku na zem a odemknu auto. Do kufru dám věci a sednu si za volant. Ellie si hned sedne vedle mě a připoutá se. Udělám to samé, nastartuju a rozjedu se, na místo, kde máme tréninky a v sobotu i první kolo. Už skoro týden, tam jezdím a ještě jsem si to nezapamatoval.   ,,Dneska bychom mohli natrénovat, tu zvedačku v otočce." Prohlásí z ničeho nic Ellie.   ,,Počkej to je?" Zeptám se trochu nechápavě.   ,,To je jak, jsme v držení a ty mě potom vyzvedneš. Neboj to zvládneš to není nic náročného, jenom jde o dobré načasování." Usměje se a já kývnu.

Dojedu, tam a zaparkuju, před tou halou. Rychle vystoupím a oběhnu auto a otevřu Ellie dveře.   ,,Děkuju." Vystoupí a já mezitím vezmu tašky a zavřu kufr auta. Zamknu a vydám se dovnitř a Ellie hned za mnou.   ,,To nemusíš, já bych si to vzala." Doběhne mě a hned začne šmatlat po tašce.   ,,Ne to je dobrý, já to vezmu, je to moje povinnost za to co pro mě děláš. Jak mě učíš."   ,,Ale Mathi."    ,,Žádný, ale Mathi, pojď." Dojdu do našeho tanečního sálu a převléknu se. Ellie udělá to samé.  ,,Takže, začneme hned zostra."  Stoupne si do tanečního držení a mě nenapadne nic jiného, než vykulit oči. Blbeček Mendes, to si nevybereš no. Postavím se do tanečního držení a začnu si v hlavě opakovat doby a kroky.  ,,Super. A raz, dva, tři. Pojď, raz, dva, tři a postoj. Super, teď tu zvedačku. Já půjdu dopředu, ty dozadu a jakože půjdeme do strany, ale ty mě zvedne a zatočíš se dokola. Chápeš?" Zeptá se a já začnu kývat, ale potom rychle zakroutím hlavou.   ,,Eh, dobře, tak co na tom nechápeš?"    ,,To, jak půjdu do strany a potom dokola a zvedačka."    ,,Počkej, tak to uděláme jinak. Ukážu ti to zpomaleně." Řekne a stoupne si do postoje.

Protočím oči a udělám to samé. Uděláme celou sestavu zpomalně, a pak přijde ta zvedačka.  ,,Tak?"   ,,Jo dobrý, už jsem to pochopil."    ,,Super, tak na hudbu a celé." Usměje se a dojde pustit hudbu. Sedne si na gauč, jako by to byla ta lavička. Já k ní přijdu a potom už spolu začneme tančit do toho příběhu.   ,,Pojď." Usměje se a já ji vyzvednu a zatočím se. V tom kroku dojdu až k lavičce a sednu si na ni a Ellie nechám u sebe na klíně.  ,,Super!" Vypískne a obejme mě kolem krku. Pevně ji obejmu.    ,,Myslím, že to nejtěžší máme za sebou a zítra to jenom zopakujeme a pozítří už naostro." Řekne a mě trochu pohltí nervozita, ale potom se usměju. Zbytek tréninku, už jenom pilujeme detaily a tak. Po náročném tréninku oba skončíme na gauči.   ,,Jdu se osprchovat." Oznámím Ellie a vydám se do sprch, kde se umyju a převléknu. Potom se vrátím a počkám na Ellie.   ,,Tak můžeme." Přijde s úsměvem a já se zvednu. Společně zamíříme do auta a já ji odvezu na zpět.

Z pohledu Ellie
Vystoupím, zavřu dveře, vezmu si tašku z kufru a dojdu k Mathiasově okýnku.   ,,Děkuju za pohoštění a z přespání a půjčení věcí."   ,,To je v pohodě. Já rád. Tak zítra ahoj." Usměje se a nechá mě odstoupit a pak se rozjede domů. Já si vezmu svou tašku a vydám se na svůj pokoj.   ,,Ellie, kde jsi byla?" Zeptá se hned Diana, trochu vyděšeně.  ,,U Mathiase." Řeknu a zrudnu jako rajče.   ,,Ahaa? Takže, takhle? Povídej, přeháněj." Sedne si na svou postel a nasadí vyzvýdavý výraz.   ,,Stalo se něco mezi vámi? Spali jste spolu? Víš jaký z toho budou aféry. Je dobrej? Má velký to? Však víš co myslím."    ,,Počkej brzdi. Nic nebylo, ale byl hrozně pozorný, ale taky trochu divnej."    ,,Počkej, jak jako?"   ,,No, šel do koupelny a já slyšela nějaké zvuky, tak jsem se tam šla podívat a on klečel na zemi a něco hledal."    ,,Aha, ale tak já říkám své, že každá celebrita je divná, to si nevybereš."   ,,Asi máš pravdu." Nasadíme obě vážné výrazy, ale potom vybuchneme smíchy. Potom si ještě chvíli povídáme, potom se vydáme na večeři do jídelny.
Pátek uteče jako voda.

V sobotu ráno se probudím a dojdu si na snídani. Dneska musím být na místě, už v deset, protože máme zkoušku šatů a make-upu. Potom jsou generálky a pak už se jede o postup. Společně s holkama tam dojdeme a dojdeme do šaten, kde nás nalíčí a dají nám šaty, podle toho co dneska budeme tančit. Obléknu si svoje světle modré až na zem a se závojemi na rukávech.   ,,Ty jo sluší ti to." Usměje se na mě, Cassie.  ,,Děkuju vám všem to sluší a moc." Usměju se.   ,,Tak jo holky, za chvíli půjdeme na zahájení."    ,,Ježiši já se bojím."
,,Mairo klid."  Řekne Diana.  ,,Holky pojďte musíte se jí postavit." Přijde nám oznámit organizátor a my se vydáme do naší části, kde, pak budeme chodit po těch schodech až dolů na parket. Jsme předposlední, což znamená, že tančíme jako předposlední, naštěstí v tomhle kole nikdo nevypadává, takže, když to s prominutím posereme, tak se nic nestane. Jsem nervózní jsem hodně nervózní. Ještě víc znervózím, kdy začnou hlásit páry.

,,Hudební producent a skladatel Mathias Kennedy a jeho partnerka Elizabeth Hudsonová." Vyjdu na druhé straně a ukloním se, potom stejně jako Mathi seběhnu schody a uprostřed menšího vyvýšení mě otočí a oba se ukloníme, potom si dojdeme stoupnou vedle Diany a počkáme na zahájení. Po zahání se všechny páry odeberou do backstage a pozoru ostatní páry na parketě.   ,,Tak jdeme." Pomalu se zvednu a vydám se připravit, teď tančí Diana a Sidney. Jsou hrozně dobrý, hlavně ten příběh v tom tanci. Když skončí, tak je ohodnotí porota.  ,,A teď se nám představí poměrně mladý taneční pár s číslem devět. Ani jeden z nic se ještě před týdnem neznal a teď spolu budou plout v romantickém tanci." Řekne Mark, což je moderátor a ještě Gina. Potom pustí naše tréninky. Trochu se oklepu a usměju se na Mathiho.

,,Waltz nám zatančí Mathias Kennedy a Elizabeth Hudsonová. Prosím pojďte na taneční parket."

Tak po hrozně dlouhé době, je tu další kapitola, nebudu lhát neměla jsem vůbec nápady, jak to napsat a teď kvůli škole asi ani čas, ale budu se snažit, tak snad tu ještě někdo zůstal koho tohle baví číst

Bára 💞

Let's Dance: Dance,Music,PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat