Doktorun söyledikleri hyunjin'e ne kadar ağır gelse de kabullenmek zorundaydı.
"Birazdan sonuçları gelir siz de bekleyin ben bakıp geliyorum."
Doktor odadan çıktığında hyunjin'in telefonu çalmıştı.
"Efendim felix."
"Doktor ne dedi? Seni niye çağırdı sen kimsin ki!"
"Felix şu an bunu konuşacak halim yok daha sonra doktor sonuçları almaya gitti hızlı çıkar dedi gelicem birazdan sabredin ya."
"Hayır hâlâ anlamıyorum seni neden çağırıyor."
Hyunjin yüzünü eliyle ovuşturup sert ve yüksek bir ses tonuyla konuştu.
"Felix! Şimdi değil..! Anlıyorsun değil mi? Daha sonra."
Telefonu kapatıp düşüncelere dalmıştı eğer annesinin sözü olmasaydı seungmin ile hiç evlenmeyecekti. Aklına dolan anılar gözlerinin dolmasına sebep olurken içeri giren doktor düşüncelerini bölmüştü.
"Üzgünüm beklettim."
Hyunjin sorun değil der gibi sallamıştı ellerini iki yana.
"Sonuçlar çıktı sanırım."
"Evet bir saniye bakıyorum hemen."
Doktor bilgisayarından birkaç şey açtıktan sonra hemen önündeki kağıtlara dönüp incelemeye başladı.
Doktor tomografi sonuçlarını masanın üzerine koyup hyunjin e çevirdikten sonra endişeyle konuştu.
"Hyunjin bey bu ciddi bir durum şurada gördüğünüz tümör dağılmış. Başına darbe mi aldı?"
Hyunjin birden ne yapacağını bilemediğinden olduğu yerde hareketlenip en sonunda ayağa kalkıp masaya tutunmuştu. Her an ağlayacakmış gibi bir havası vardı.
"Bi-bilmiyorum yani ben evde değildim gece düşerken mi çarptı acaba kafasını, sarsılmış olabilir mi emin değilim."
Hyunjin yerine tekrardan oturduktan sonra eliyle yüzünü kapattı.
"Şu an bu durumda ameliyat edilmesi gerekiyor daha da yayılmaması için zaten bir sonraki randevuda ameliyat tarihini konuşacaktık ama riskli bir bölge sorun açabilir belki masada kalabilir ama ameliyat olmazsa bu tümör onu daha erken öldürür kararı siz verin."
"Tamam tamam olur ameliyat olsun ne zaman olacak en erken tarihte lütfen ameliyat edin."
Hyunjin doktora yalvarırken doktor bilgisayarından birkaç şeye daha baktı.
"Pazartesi, yani bu pazartesi günü ameliyata alalım sizle gelmemi ister misiniz yoksa tek mi gideceksiniz eğer seungmin beye siz söylerseniz daha iyi olur korkusunu azaltabileceğinize inanıyorum."
Hyunjin başını sallayarak odadan çıkmıştı. Önce tuvalete gidip yüzünü yıkamıştı ve direkt odaya gitmişti.
Kapıya geldiğinde göz yaşlarına engel olamasa da burnunu çekerek girmişti odaya.
Birden tüm gözler ona çevrilirken o ne yapacağını bilemeden direkt seungmine gidip sarılmıştı ama seungminden karşılık alamayınca tekrar ayrılmıştı.
Gözlerini eliyle silerken minho felix'i geriye alarak lafa girdi.
"Doktorla ne konuştunuz?"
Hyunjin derin bir nefes alıp konuştu.
"Off... seungmin sanırım başına darbe almış, tümör dağılmış, doktor pazartesi ameliyata alalım izin verirseniz dedi ben de kabul ettim."
Seungmin duydukları ile şoka girmişti ve korkmaya başlamıştı.
Korktuğu gayet belli oluyordu hyunjin daha sakin davranarak elini tutmuştu konuşurken seungmin elini geri çekmişti.
"Seungmin endişelenme ben senin ya-"
Felix sinirlerine hakim olamayarak tüm duyguları ile karamsarca konuştu.
"Sakın! O cümlenin devamını getirme adi herif. Ayrıca sen kim oluyorsun da senden izin alıyor ki doktor hah kimsin sen kocasını aldatan şerefsizin tekisin."
Hyunjin daha fazla dayanamayıp odadan çıkmıştı hızlı adımlarla kapıyı sertçe kapatırken.
Arkasında düşünceler içerisinde bir seungmin bırakmıştı.
"Keşke birden çıkışmasaydın doktorun dediklerini anlatmadı daha yarım saattir sadece bunu mu konuştular." Dedi felix'e dönerek
"Seungmin saçmalama hala o piçi savunmayacaksın değil mi?"
"Ne yapmamı bekliyorsun felix emin ol hyunjin'in yerinde minho hyung olsaydı sen de benim gibi davranırdın ne kadar başkasını seviyor olsada benimle evli ve ben lanet olsun onu çok seviyorum."
Seungmin sesi git gide kısılırken bu ağlama durumlarından gittikçe sıkılmaya başlamıştı ama kendine engel olamıyordu.
Hyunjin ise kapıda söylenilen her şeyi duyduğu için kendisini çok kötü hissediyordu.
Üf ne yazdım amk hiçbir şey anlamadım ben sizden de anlamanızı istemiyeceğim osndofnddlndoejdodmflfkrşdö
Ama tek anladığım düz yazıda daha iyiyim ama texting yapmak da cidden eğlenceli wıehskejwlw
Dün akşam bölüm yazıp atacaktım ama atamadım kusura bakmayın uyuya kalmışım aodjrşwpspdow
Seungjin etiketinde #5 e girmiş kitap ajaheowhpss minlix de #8 di sanırım bu kitabın bu kadar hızlı okunacağını tahmin etmemiştim 1 hafta bile olmadı çünkü yayımlayalı hatta birkaç gün oldu skshwkwjsl
İyi okumalarrrrr..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't/hyunmin
FanfictionHyunjin hasta olduğu için evlenmek zorunda kaldığı seungmin'i sevmiyordu. Texting + düz yazı Başlangıç: 05/06/21 Bitiş:-- not: okuyan herkesten özür dilerim