32✌︎︎

1.3K 100 295
                                    

Hyunjin son iki hafta evrak işlemlerini tamamlamıştı.

O süre zarfında ise seungmin evde byeol için çok güzel bir oda ve ortam hazırlamıştı.

Bugün ise byeol'ün yeni ailesi ve yeni evindeki ilk günüydü.

Hyunjin ve seungmin beraber erkenden hazırlanmış ve son yapılması gereken şeyleri yaptıktan sonra byeol'ün yanına gitmişlerdi.

"Aman tanrım hyunjin çok heyecanlıyım kalbim yerinden çıkıcak gibi hissediyorum."

"Sakin ol bebeğim, diyorum ama ben de çok heyecanlıyım."

İkisi de byeol'ün yanına gidip eşyalarını toparlamış ve ardından yanlarına aldılar.

Byeol hyunjin'in elini tutup arkasına saklanarak arabaya gitmişti.

Seungmin, ne kadar ondan kaçsa da alışacağını düşünerek arabaya ilerlemişti.

Arabadayken seungmin sürekli konuşmaya çalışsa da byeol hiç cevap vermiyordu ama hyunjin'in ağzını açması bile dillenmesine yetiyordu.

Bu durum seungmin'i ne kadar üzse de belli etmemeye çalışarak eve kadar sessiz kalmıştı.

Eve yaklaştıklarında seungmin tekrar neşelenmeye başlamıştı. Byeola odasını ve evi göstermek için can atıyordu.

"Eve geldik minik kızımıza yeni evini göstermek için sabırsızlanıyorum."

Arkasını dönerek byeola baktığında hyunjin de aynadan onlar bakıp gülüyordu.

"Sen de hazır mısın bakalım bebeğim."

Byeol bir süre boş boş baktıktan sonra hyunjinle konuşmaya başladı.

"Sen gösterir misin?"

Seungmin'in tekrar yüzü düşerken hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin ise eşinin üzülmesini istemediği için müdahale olmuştu duruma.

"Olmaz seungmin göstericek çünkü o hazırladı ben bile görmedim daha biliyor musun byeol çok merak ediyorum hadi inelim ve evimize gidelim."

Seungmin biraz da olsa gülümsediğinde hyunjin de mutlu olmuştu ama byeol'ün yüzü olabildiğince asıktı.

Adabadan inip evin kapısına geldiklerinde seungmin anahtarlarını çıkarıp neşeyle kapıyı açmıştı.

"Evet, yeni evine hoşgeldin byeol."

Seungmin neşeyle uzatarak söylediğinde byeol'e elini uzatmıştı ama o hyunjin'in arkasına saklanıp onun elini tutmuştu.

Seungmin alışacağını düşünerek moralini yüksek tutmaya çalışıyordu eve girdiklerinde tek tek her yeri gezdirmişlerdi.

Bu sürede sürekli hyunjin ile konuşmuş ve seungmin'in söylediklerini pek dinlememişti.

"Eveetttt, sırada byeol'ün yeni odasındaa."

Yavaş yavaş kapıyı açarken gülümsemesi büyüyordu üçlünün.

Kapıyı açtığında byeol etrafa kocaman gözlerle bakıp koşarak yatağın üzerindeki ayıcıkların üzerine atlamıştı.

Ufak çığlıkları kapıda onu izleyen hyunjin ve seungmin'i duygulandırıyordu.

Seungmin odasını beğendiğini düşünerek derin nefes almıştı ve dolu gözlerle hyunjin'in boynuna sarılmıştı.

Kısa süren sarılmalarından sonra ikisi de byeol'ün yatağının yanlarına oturmuştu ve minik kızlarını ortalarına almışlardı.

Hyunjin kolunu byeole atınca byeol ona daha da yakınlaşmıştı.

I can't/hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin