31

1.5K 125 115
                                    

(1 yıl sonra)

Bugün hyunjin ve seungmin'in evliliklerinin 2.yılıydı. Hyunjin ne kadar plan yapsa bile sürekli minhoyu arayıp bir şeyler soruyordu.

Seungmin ise hyunjin ona süprizi olduğunu söylediğinden beri felix ile evde kıyafet seçiyordu.

Hyunjin'in aklında hayatlarına çok fazlasıyla etkisi olacak bir plan vardı. Seungmin'in çok beğeneceğini düşündüğü bir hediyesi bile vardı. Aslında hediyeden çok teklif gibi bir şeydi sadece seungmin de tamam derse olabilecek bir şeydi.

Jinnie 🤍
Hazırsan aşağıya gel bebeğim

Minnie 🤍
Hazırım hayatım iniyorum

☘︎︎

Hyunjin seungmin'i çok güzel, şık ve anlamlı bir kafeye getirmişti.

Seungmin uzun zamandır gelmediği yeri gördüğü için çok mutluydu kendisi buranın kapatıldığını düşünüyordu.

Bu kafe lise zamanlarında sürekli geldikleri seungmin'in hyunjin'e açıldığı yerdi.

"Hyunjin burası çok güzelleşmiş buranın kapatıldığını düşünüyordum."

Hyunjin seungmin'in karşısına otururken cevapladı.

"Ben de öyle sanıyordum ama biraz araştırdıktan sonra buraya taşındığını öğrendim."

Seungmin sevinçle kafeye bakarken yer dışında neredeyse her şeyin aynı olduğunu fark etmişti.

"Burası hâlâ aynı sanki az önce okuldan çıkmış ve gelmişiz gibi hissediyorum."

"Haha zaman ve şartlar değişti sevgilim, eskiden okuldan çıkar çıkmaz gelirdik şimdi ise evimizden çıkınca geliyoruz."

Bir süre birbirlerine bakarken gelen garson ile dikkatleri dağıldı.

İstediklerini sipariş edip yedikten sonra bir süre sohbet etmiş ve hyunjin'in teklifi üzerine yakınlardaki sahile geçmişlerdi.

Sahilde kuma uzanıp gök yüzünü izlediler bir süre.

"Ahh yıldızları çok seviyorum." Dedi seungmin.

"Biliyorum, ve sana çok değerli ve güzel bir hediyem yani bir nevi teklifim var seungmin."

Hyunjin kafasını seungmin'ie çevirdiğinde seungmin de merakla kafasını ona çevirdi.

Bir süre soran gözlerle ona bakarken hyunjin heyecanını dizginlemeye çalılıyordu.

Kendini hazır hissetmiyordu, aslında alacağı tepkinin olumsuz olmasından korkuyordu.

Elleri titreyerek cebindeki kağıdı çıkarıp seungmine uzattı.

Seungmin kağadı aldıktan sonra bir süre boş boş bakarken diklendi ve incelemeye devam etti. O sırada hyunjin de titrek sesiyle ve heyecanla atan kalbi ile lafa girdi.

"Adı Byeol*, 4 yaşında ailesin bir trafik kazasında kaybetmiş ve yaklaşık 3 aydır yetimhanede kalıyor."

Seungmin hyunjin'e soran gözlerle bakarken hyunjin istemeyeceğini düşünerek kafasını yere eğdi.

"Yeni bir aileye ihtiyacı var biz belki bu minik kıza yeni bir aile olabiliriz ama eğer istemezs-"

Hyunjin'in lafını seungmin'den gelen hıçkırık sesi bölmüştü. Kafasını kaldırıp baktığında gözlerinden akan yaşlara rağmen güldüğünü gördü.

"Bu çok güzel bir sürpriz hyunjin ve tabii ki isterim."

Hyunjin'in boynuna sarılıp devam etti.

"Çok teşekkür ederim bu çok güzel bir şey bizim bir çocuğumuz mu olacak şimdi."

Hyunjin kafasını sallayarak onayladı.

"Evet sen de istersen minik bir kızımız olabilir bizim minik yıldızımız."

Seungmin sarılmasını daha da sıkılaştırırken hyunjin tekrar konuştu.

"Eğer istersen yarın gidip tüm işlemleri onaylatabiliriz ben her şeyi hallettim sadece bir hafta kadar sürecek birkaç işlem var daha sonrasında bu minik şey bizim kızımız olabilir."

Seungmin hızlıca kafasıyla onaylayıp konuştu.

"Tamam benim yapmam gerek bir şey var mı."

"Hayır bir şey gerekmiyor sen sadece yeni odasını ve bahçesinde oynayabileceği oyuncaklarını hazırlamalısın."

Seungmin aniden hyunjin'i iterek telefonunu eline aldı.

"Hemen felix'e haber vermeliyim en güzel eşyaları almamız gerekiyor ona."

"Bebeğim biraz sakin ol önce bir yanına gidelim ve sevdiği şeyleri öğrenelim o zaman daha kolay olur her şey."

Hyunjin ayağa kalkıp sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da seungmin'in bu tatlı hallerine gülüyordu.

Artık onların yeni yaşamına katılan yeni bir üyeleri olacaktı ve hayatları eskisine nazaran bin kat daha keyifli ve güzel geçecekti.

Son

Evetttt bu ficinde sonuna geldik 2. Tamaladığım ficim bu oldu ksejpdeıe yazıp da en kısa sürede bitirdiğim de diyebiliriz

Burda bitirdim ama özel bölüm yazmayı planlıyorum en az 3 bölüm de özel bölüm gelecek

Fici yazarken de okurken de yorumlarınıza bakıp cevaplarken de çok eğlendim 😭 ağlarım ben ühüğğ

Üf ne ağlıycam be sanki ölüyomdmrrucmruxmrıxmrumxroö ıhım özel bölümleri biraz zaman geçtikten sonra atmayı planlıyorum aslında daha yqzmadım yalana gerek yok yazınca atarım

Görüşürüüzzzz

Not sonradan eklendi bir byeol yıldız demek eklemeyi unutmuşum bir okuyucu söyledi aklıma geldi iki ya ama ben 31 olduğunu hiç dikkat etmedim niye öle diyonuz ama yaaaa normalde 33 bölüm oluyo bir de özel bölümler de var ama a a. A aa. A a a a aa. A ayalöayın agalar
Kendinize iyi bakınnn.........

I can't/hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin