24

1.7K 160 148
                                    

Bir hafta sonra

Seungmin hyunjin ile aynı şirkette işe başlamıştı.

Seungmin ilk iş günü olduğu için çok heyecanlıydı, hyunjin ise günler sonra seungmin'i göreceği için heyecanlıydı.

Yaklaşık bir haftadır telefonda dahi konuşmamışlardı.

Hyunjin masasına geçtiğinde elinde olan işleri ile ilgileniyordu changbin'in yanına geldiğini fark ettiğinde biraz dikkati dağıldığı için işleri bırakmıştı.

"Pışt, seungmin gelmiş."

"Şaka yapıyorsun, nerde?" Hyunjin heyecanla ayağa kalkmıştı.

"Toplantı odasında, patron ve chan hyungla birlikteler."

Hyunjin koşarak toplantı salonuna gitmişti.

Kapının önüne geldiğinde camdan seungmin'i görünce tahmininden daha da heyecanlanmıştı.

Seungmin ise hyunjin'i daha fark etmemişti.

Bir süre bekledikten sonra işleri bittiğinde kapıya açtıklarında seungmin hyunjin'i fark edince olabildiğinden daha da hızlı atmaya başlamıştı kalbi.

"Hyunjin bey bir problem mi var."

Hyunjin patronunun ona yönelttiği soruyla birden ne diyeceğini bilememişti.

"Şey, ımm, seungmin."

"Pekala sorunlarınızı aranızda giderirsiniz. Chan bey seungmin beye gerekli her şeyi anlatırsınız siz, iyi günler."

Patron gerekli şeyleri söyleyip ortamdan ayrılmıştı. Seungmin işe girerken hyunjin ile evli olduğunu söylediği için patronu biliyordu durumlarını.

"Hyunjin bir şey mi diyeceksin, seungmine şirketi gezdiricem. Ha bu arada seungmin yeni yazılım uzmanımız."

"Evet biliyorum."

Hyunjin gözlerini seungminden çekmeden konuştuğundan chan gülerek cevap vermişti.

"Hah seungmin baksana daha ilk günden bizim çapkını da etkiledin desene bu arada bu hyunjin pazarlama-"

"Tanıyorum, kendisini yakınen tanıyorum chan hyung."

"Ya öyle mi tanışıyorsunuz demek nerede tanıştınız."

"Hyung biz ev-"

"Liseden beri yakın arkadaşız."

Hyunjin tam söyleyecekken seungmin lafını bölmüştü ama saklamak gibi bir düşüncesi yoktu ve hyunjin klişeleri hiç sevmezdi.

"Evet ve de evliyiz hyung, yani senin tabirin ile 'çapkın' kişi zaten onunla evli yani anlatabilmişimdir umarım."

Hyunjin seungmin'in elinden tutarak yangın merdivenlerine çıkarmıştı. Seungmin de inkar etmeden peşinden yürümüştü.

"Aman tanrım seungmin." Hyunjin chan'ın söylediklerinden dolayı az da olsa sinirliydi.

"Üzgünüm haber vermeliydim ama pek umrumda olduğu söylenemez az önce yaptığın neydi öyle."

Seungmin ne kadar mutlu olsa da altta kalmak istemiyordu.

Hyunjin ise sıkılmıştı bu durumdan.

"Tamam seungmin ne istiyorsun düşündün mü az önce bir şey yapmadım ayrıca bir hafta sonra seni ilk defa gördüm ve chan hyung'un sözleri hoşuma gitmedi."

"Pek de yalan söylediğini düşünmüyorum hyunjin."

"Düşündün mü seungmin!"

"Düşündüm, bitirelim."

"Seungmin, ben istemiyorum tanrı aşkına lütfen."

"Hyunjin burda konuşmayalım işinin başına dön, gidiyorum ben."

Seungmin hiç arkasına bile bakmadan gittiğinde hyunjin ise sinirle gidip masasına oturmuştu.

(Şey düşünün bir tane drama var ya She Was Pretty ordaki gibi düşünün şirketi çalışıyorlar işte oturma planı felan o şekil bir şey bilmiyorsanız bi bakarsınız)

Seungmin ise biraz daha uzak çaprazında oturuyordu ve onu görmek oldukça rahattı.

Elinde atıştırmalıkları ile changbin yanına gelip masasına yaslanmıştı.

"N'aptınız."

"Ayrılmak istiyor, hyung ben istemiyorum."

"Sen kimsin lan it seungmin ne derse o olacak sen değil misin terk eden niye o ağlasın, sen ağla geçen de dedim seungmini kaybettiğin için saatlerce ağlaman gerek."

"Hyung bu espirilerin hiç komik değil."

"Ne espiri oğlum alaylı şekilde gerçekleri tokat gibi yüzüne vuruyorum, git ağla, zırla, ayaklarına kapan, beni affet diye ama dur doğru sen yaptın onu zaten değil mi ama yine kaybettin gerizekalı."

"Oğlum şu sikini iki gün daha tutaydın var ya kaybetmeyecektin seungmini, git kaderine ağla lan piç kurusu ya da ağlama sana atıcağım dosyaları düzenle ve yeni yazılım uzamanımıza ver verirken yavşama döverim seni."

"Ya ben bunu anlamıyorum ki neden herkes kocama yavşamama mı söylüyor."

"E söylüyorlarsa yapma geri zekalı işini yap zırlama hem evde hem burda seni çekemem."

"Off hyung off."

bu chanbin artık favım kwjpsndpnwpwwj ficdeki yeni ben

Ha bu arada bu fici taslaklarda bitirdim bugün 3. Bölümü atıyorum eğer canım isterse hepsini de atabilirim akdjepeoprn ama biraz okumaları artsın öyle atıcam

Ne diycektim he normalde argo küfür sevmem cidden ve watty den sonra ficlerde göre göre kullanmaya başladım ama kişisel yaşamımda hiç kullanmıyorum eğer rahatsız oluyorsanız sori ben de sevmiyom ama ağağğağaa

I can't/hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin