Bu bölüm bana küfürler saydıracaksınız ama soriii bunun olması gerekiyordu.
☘︎︎
Hyunjin jeonginden gelen son mesajdan sonra direkt arabasına binip yanına gitmişti.
Kapıya geldiğinde derin nefes alarak çaldı.
Jeongin sulu gözleri ile kapıyı açtığında karşısında hyunjin'i görünce aynı hızda geri kapatmaya çalıştı ama hyunjin ondan önce davranıp eve girmiş ve jeongine sarılmıştı.
Jeongin ne kadar itemeye çalışsa da hyunjin hiç hareket etmemişti ve durumu kabullenip o şekilde ağlamaya devam etmişti.
Kendine lanetler okuyup ona karşılık verip kollarını beline doladı hyunjin'in.
Bir süre öyle kaldıklarında hyunjin kafasını kaldırıp dudaklarını birleştirdi bir süre öyle kaldıkların hyunjin ilk adımı atarak hareketlenmeye başladı ve jeongin'i kucağına alarak odasına doğru yol aldı.
(Abi ben bunu yazarken bile utanıyom cidden benden smut beklemeyin)
☘︎︎
Ertesi sahah seungmin tüm gece hyunjin'i beklemişti ama tahmin ettiği gibi o gelmemişti.
Canı ne kadar acısa da bu durumu kabullenmeyi düşünmüştü ama bu düşünce ona çok ağır geliyordu.
Tüm gece düşünmüş ne yapması gerektiğine karar vermişti. Eğer o seungmin'i istemiyorsa seungmin ondan ayrılacaktı. Bu evliliğin daha fazla sürmeyeceğini de kabullenmişti.
Kendi yanında olacak arkadaşları da vardı. Ona yardım edeceklerine inanıyordu.
Yarım saat sonra felix geldiğinde düşüncelerini onunla da paylaşmak istedi.
"Felix, ben... hyunjinden ayrılıcam."
Felix ne kadar sevinse de belli edememişti çünkü içinde bir yerlerde o da üzülüyordu.
Gidip seungmin'e sarıldığından içeri minho girmişti. Bir şey söylemeden koltuğa oturup karşısındaki ikiliyi izlemeye başlamıştı.
"Seungmin sen en iyisini bilirsin ama-"
Sözleri seungmin'in onu hızlıca itip tuvalete koşması ile kesilmişti.
Seungmin tuvalete gidip kusmaya başladığında felix arkasından gitmişti ve minhoya doktora haber vermesi gerektiğini söylemişti.
Bir süre sonra doktor geldiğinde seungmin'in durumu hala aynıydı.
Biraz daha seungmin'in rahatlamasını beklediler. Seungmin kendine gelip elini yüzünü yıkadıktan sonra yatağına geri dönmüştü.
Doktor ise bilgilendirmek ve rahatlatmak için konuşmaya başladı.
"Evet, şimdi korkulacak bir şey yok bana haber vermeniz iyi oldu bilgilendirmiş olurum seungmin zaten biliyordur ama sanırım siz bilmiyorsunuz."
Seungmin başıyla onayladığından çocuklar dikkatle onu dinliyordu.
"Ameliyat olması için birkaç gün ilaç kullanmayacak ve baş ağrısı ve kusma eylemi çok kez gerçekleşecek korkmanızı gerektirecek bir şey yok yani zaten 2 gün sonra ameliyata alınacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't/hyunmin
FanfictionHyunjin hasta olduğu için evlenmek zorunda kaldığı seungmin'i sevmiyordu. Texting + düz yazı Başlangıç: 05/06/21 Bitiş:-- not: okuyan herkesten özür dilerim