21

2K 170 279
                                    

Seungmin ameliyata girdiğinde çocuklar onu sabırsızlıkla bekliyordu.

Normalde olsa felix hyunjin burda olduğu için ortalığı yıkabilirdi ama öğrendiklerinden sonra ona karşı bir şey yapamıyordu da diyemiyordu da eğer seungmin izin verirse her şeyin düzene gireceğine inanıyordu.

Hyunjin ise seungmine kendini affettirebilmek ve ondan ayrılmamak için elinden geleni yapacaktı.

Doktor ameliyathaneden çıktığında hepsi heyecanla doktorun yanına gitmişti.

"Seungmin'in durumu nasıl, iyi mi, bitti mi her şey, artık iyi değil mi?"

Hyunjin arka arkaya sorularını sıralarken doktor gülerek yanıtlamıştı.

"Evet, her şey bitti seungmin ameliyatı beklediğimizden daha da kolay atlattı sonuçlar çok iyi %96'lık kötü huylu tümör'ü temizledik ilaçlarına devam ederse sağlığını ve psikolojisini iyi tutarsa ufak bir operasyon ile kalan tümörü de temizleriz riskli bir bölge olduğu için çok zorlamak istemedik. Birazdan seungmin'i odaya alıcaklar yarın ise yüz yüze görüşebilirsiniz bir haftaya kalmaz taburcu ediceğiz."

Üçlü duydukları ile çok mutlu olmuştu bu kadar iyi olması onları kat kat mutlu etmişti.

Bir saat sonra seungmin odaya alındığında hepsi çok mutluydu bir an önce seungmin'in uyanmasını istiyorlardı.

(Ertesi gün)

"Hyunjin, hyunjin uyan seungmin uyandı kalksana hadi!"

Felix hyunjin'i dürterek uyandırmaya çalışmıştı ama tüm gece uyumadığı için çok derin bir uykuya dalmıştı.

Gözlerini açtığında ise anında koşarak seungmin'in odasının önüne gelmişti.

Hali olmadığı her şekilde belli olan seungmin hafif gülerek elini kaldırıp selam vermişti.

Hemşirelerden birinin odadan çıktığını gören minho hemen yanlarına gitmişti.

"Pardon, görebilir miyiz?"

"Im yaklaşık 15 dakikaya kendi odasına alıcağız durumu gayet iyi o zaman görebilirsiniz."

Hyunjin ve felix mutlulukla birbirine sarıldığında minho da eksik kalmayıp felix'in arkasından sarılmıştı.

Onların bu halini gören seungmin'in mutluluğu katlanmıştı.

(1 gün sonra)

"İyisin değil mi? Yastık koymamı ister misin? Başka bir isteğin var mı? Başın ağrıyor mu? Ne yapmam gerekiyor?"

"Üff hyunjin yeter bir şey istemiyorum iyiyim de, git başımdan."

Seungmin ne kadar da hyunjin'i başından savmaya çalışsa da hyunjin sürekli ilgi göstermeye çalışıyordu.

Seungmin bu durumdan olabildiğince sıkılmıştı ve hyunjin in kırılacağını düşünmeden sarf etmişti sözlerini.

"Bu şekilde davranınca çok itici oluyorsun ve kararımın değişmeyeceğini bilmeni isterim."

Hyunjin'in tüm morali ve son umudu yıkılmıştı.

"Kalbimi kırmana gerek var mı?"

I can't/hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin