....
Tak rýchlo ako Lily stratila vedomie, sa vrátila do reality.
" Lily?Lily?" pýtal sa niekto vedľa nej. Stále bola v Sále. Zrejme si nikto nevšimol, že bola mimo. Všetci sa rozprávali a jedli jedlo, ktoré sa tam len tak objavilo.
" Ako dlho som bola mimo?" otočila sa na Tracy. Tá len pokrčila plecami a ďalej sa venovala bravčovému rezňu. Lily sa otočila na Mel, ktorá na ňu zrejme volala.
" Asi minútku. Len si tu sedela zo zavretými očami. Čo sa ti vlastne stalo?"
Lily si spomenula na Apriliné slová. " Potom vám to poviem. Kde sú naši vyvolený?"
"Išli do miestnosti niekde tam vzadu. Už sa neviem dočkať , kedy bude prvá úloha!" povedala jej Julie.
" To sme dve.“
„ PRESTAŇ! PRESTAŇ! PRESTAŇ!“ kričala Lily .
„ Ja mám prestať? Ja? Počúvaš sa vôbec?!“ kričal na ňu Scor späť.
„ Vypadni ! Nechcem ťa už ani vidieť!“ V tom vzduchom preletel vankúš. Scorpius ho mávnutím prútika odklonil preč.
„ Nikam nejdem Lily, pokiaľ si to nevyriešime.“ povedal už kľudnejšie. Stále nahnevaná Lily si odhrnula vlasy s tváre. Vrel v nej hnev. Síce nie na Scorpiusa ale potrebovala to zo seba dostať von.
„ Vypadni z tejto izby alebo už v živote nebudeš môcť mať deti.“ povedala a teplota v miestnosti sa znížila o niekoľko stupňov.
„ Počula si ma. Nikam nejdem.“
„ Áále ideš.“
„ Lily...“ nestihol ani dopovedať a ona ho už tlačila preč s izby. Pevne ju chytil za zápästia a pritiahol k sebe. Jeho pery sa spojili s Lilyními. Vášnivo ju bozkával a nechcel ju pustiť. Nakoniec sa podvolila. Jeho zovretie povolilo.
Odtisla ho od seba a jednu mi vlepila: „ Nemôžeš všetko riešiť takto!“
„ Vážne?“ nadvihol obočie. Opäť sa mu podarilo pobozkať ju ale teraz schytal viac ako len facku. Lilyna noha vystrelila rýchlosťou svetla a trafila ho do rozkroku.
„ Áááá.“ Scor sa predklonila a skučal od bolesti. Lily , sekundu zhrozená nad tým čo urobila sa snažila zachovať si vážnu tvár.
Keď Scor opustil, stále skučiac od bolesti, jej izbu , zabuchla za ním dvere. Zhlboka dýchajúc sa snažila upokojiť. Takto to už šlo niekoľko týždňov. Neprestajne sa hádali a bolo len otázkou času, keď sa stane niečo vážnejšie.
Lily s úsmevom podišla k stolu a na zdrap papiera napísala:
Dúfam, že som ti neublížila.
Lily
P.S. Stále sa na teba hnevám
Pripevnila ho k nohe jej sovy a otvorila jej okno. Tá nespokojne zahúkala a odletela preč. Lily sa zvalila na svoju posteľ . Do izby prišli Mel a Tracy rozosmiate a zabrané do súkromného rozhovoru. Lily sa prevalila na bok a spod vankúša vytiahla list, ktorý dostala len dnes ráno.
Nesmieš sa ísť pozrieť na tretiu úlohu! Pre všetko čo máš rada, nehraj sa s osudom.
Toto si našla po raňajkách na posteli. Už ju unavovali tieto anonymné lístočky. Ale zároveň sa bála, že sa niečo môže stať Rose. Tá vidina musela byť skutočná. Lily sa bála, že sa zopakuje história, že sa stane to isté čo jej otcovi. Ale to by znamenalo, že má naozaj čas ešte do tretej úlohy.
„ Nemala by som o tom niekomu povedať? Riaditeľke alebo aspoň niekomu?“ vravela si Lily.
„ Vravela si niečo?“ spýtala sa jej Tracy. Lily niečo zamrmlala a rozhodla sa ísť spať. Predsa len, bol pred večer prvej úlohy.
Lily sa ráno zobudila s nepríjemných bolením brucha. Nebolo to len z toho, že tak ako aj u iných čarodejníc, ani ju neobišli pravidelné periódy ale aj z toho , že mala akúsi nepríjemnú predtuchu.
Obliekla sa čo najpohodlnejšie do sychravého počasia a vybrala som dolu do Sály, na raňajky. Sála bola napratá, ako teta Muriel vo sviatočnom habite. Lily si sadla čo najďalej od akýchkoľvek ľudí ale zvuky ich rozhovorov počula aj tak. Sotva dokázala zjesť jeden krajec chleba , taká bola nervózna.
„ Vyzeráš akoby sa tu chcelo odpadnúť.“ povedala Rose a prisadla si k nej.
Lily si ju kriticky premerala: „ Nevyzeráš o nič lepšie.“ Rose sa chabo usmiala.
„ To bol ale nápad, prihlásiť sa čo?“ zašepkala Rose. V jej hlase boli cítiť obavy.
„ Hej to bol. Ale som si istá , že ty to zvládneš.“ povedala Lily ale sama si tým vôbec nebola istá.
„ Moja drahá Lily, budete taká veľkorysá a pripojíte sa k nám?“
Lily sa otočila , aby sa mohla pozrieť do tváre Chrisa Polkinsa: „ Bude mi cťou , mladý pane.“
Spolu s Chrisom a Julie sa Lily vybrala k miestu konania prvej úlohy. Kráčala akosi pomaly, nohy ju nechceli poslúchať.
„ Počuj Lily ak chceš aby som ťa odniesol na rukách, kľudne povedz. Ja to rád urobím.“ uškrnul sa Chris. Lily ho spražila pohľadom. Zdvihol ruky v obrane ale úsmev z tváre mu nezmizol.
„ Radšej povedz ako idú prípravy na MLOKa.“ povedala Lily.
„ Strašne. To vyučovanie cez , to divné muklovské zariadenie mi nesedí. Pochybujem , že sa takto niečo naučíme.“
„ Mne to naopak neprekáža. Je to celkom zábavné.“ povedala Julie. „ Je to omnoho lepšie akoby si chodil medzi oboma školami.“
„ Neviem , prečo sme sa nevrátili! Aj tak ma nevybrali.“
Všetci traja si sadli na tribúny. Pred nimi sa rozprestierala široká lúka a stan v ktorom sa nachádzali súťažiaci.
Julie rozprestrela Denného proroka. Hlavný titulok znel:
TROJČARODEJNÍCKY TURNAJ! MÁME SA BÁŤ O VLASTNÉ DETI?
Po niekoľkých rokoch sa Ministerstvo rozhodlo opäť usporiadať Trojčarodejnícky Turnaj. Naposledy sa skončil tragickou smrťou mladého Cedrica Diggoriho a víťazstvom , vtedy len dvanásť ročného vyvoleného, Harryho Pottera......
Lily prerušil z čítania hlas komentátora : „ Pred tým ako oficiálne začneme Trojčarodejnícky Turnaj , nám riaditeľ Dudkey vysvetlí pravidlá“
Malý Dudkey nakráčal ku komentátorovi a začal rozprávať.
YOU ARE READING
Lily Luna
ФанфикNa Rokforte prežila krásne 4 roky, ale čo ju čaká nasledujúce tri? Lebo staré spomienky môžu ožívať.