Patronus

458 36 0
                                    

"Scor prestaň. Nemám chuť do jedla." okríkla ho Lily. "Musíš niečo jesť. Nechcem aby si odpadla uprostred zápasu." nedal sa mladý kapitán slizolinského fakultného družstva.  Lily odsunula tanier z párkami. Chcela vstať a odísť ale Scoropius ju chytil za ruku. Ako náhle sa jej dotkol,  jej srdce začalo biť o niečo rýchlejšie. Pritiahol ju späť a donútil sadnúť si . "Aspoň jeden."poprosil. "Scoro..." nestihla dokončiť vetu a už mala v ústach hrianku. Začala prežúvať na čo Scoropius reagoval obrovským úsmevom.

Celá škola, až na Nemocničné krídlo sa zišla na metlobalovom ihrisku. Vzduch bol svieži a fúkal mierny severozápadný vietor.

Dva tými, Slizolin a Bystrohlav sa prezliekali vo svojich šatniach. Lily bola nervózna. A kto by nebol , pred jeho prvým metlobalovým zápasom. " Nič hrozné sa mi nemôže stať. Pri najhoršom ma trafí dorážačka, zhodia ma z metly ." upokojovala sa v duchu. "Hej Potterová natri im to dnes. Budeme dávať pozor aby si nespadla z metly." zakričal za ňou John Flowers,odrážač. Lily sa len usmiala. Bála sa, že ak otvorí ústa, povracia sa. Miesto toho zodvihla hlavu a tváriac sa smelo odchádzala z ostatnými na ihrisko.

Tribúny boli plné. Keď slizolinčania uvideli svoj tým začali tlieskať a to isté spravili aj bystrohlavčania. Vzlietli do vzduchu. Madam Hoochová odštartovala zápas.

"A máme tu nováčika. Lili Potterová ,  s číslom 16 , zastupuje za Teda Higgsa." kričal komentátor Bernie. " "Slizolin sa zmocnil prehadzovačky, Forest prihráva Potterovej, tá naspäť Forestovi. Ouuu dorážačka takmer trafila Barnesa, kapitána Bystrohlavu. " kričal.

Lily mala prehadzovačku. Prihrala Donovi a zrýchlila. Šikovne sa vyhla Jo-ovi . Don jej prihral späť. Chytila a prehadzovačka vzápätí mierila na bystrohlavského strážcu. "A SLIZOLIN DÁVA GÓÓÓL! Zatiaľ je to 10:0 pre Slizolin."

Scoropius striehol vo vzduchu. Očami hľadal zlatú strelu.  Práve im dali gool. Rozhodol sa , že zmätie bystrohlavského stíhača. Vyrazil prudko na pravo. Bystrohlavský strážca Willis ho nasledoval. Keď videl , že sa nechal zmiasť zmenil smer nahor. 

"A SLIZOLIN SKÓRUJE! STAV ZÁPASU 70:30!ZLATÁ STRELA SA ZATIAL NEOBJAVILA."

Lily sa maximálne sústredila na svoju úlohu. Prihrávali si a skórovali ale aj strácali loptu. Opäť jej niekto prihral. Adrenalín v jej krvi začal fungovať. Bystohlavský triafač ju obral o prehadzovačku ale ona mu ju zobrala. Prihrala Forestovi. Hodil jej ju späť . Zrazu tvrdý náraz. Lily  sa takmer spadla z metly. Krvácala jej pera a visela dolu hlavou. Držala sa len nohami. 

"Ale ale čo sa deje, malá Potterová sa nevie udržať na metle?" posmieval sa nahlas nejaký bystrohlavčan. Adrenalín v nej vrel. Vyšvihla sa späť na Blesk. Z hľadiska sa ozvalo zborové "Uch."

Madam Hochoová odpískala tri penalty pre Slizolin. Lily sa pripravila. "Za to , že sa mi posmievate!" myslela si a strelila gool. Ešte dva. "Pre fakultu!" a strelila gool. Slizolinčania jasali. Posledný. " Aj keď ste to možno neboli vy, za Tracy!" a prehadzovačka preletela obručou aj zo strážcom. Hralo sa ďalej.

Zazrel niečo malé a lesklé. Ohnivú strelu. Bola niekoľko centimetrov od Lily. Stav zápasu bol 120:70. Rýchlo letel smerom za strelou. Bystrohlavský stíhač tiež. Scor sa k nej približoval. Už len pár metrov. Pár centimetrov. Natiahol ruku  a celou silou narazil do Lily. Obaja zleteli dole.

"KONIEC ZÁPASU, STÍHAČ SLIZOLINU, MALFOY CHYTIL ZLATÚ STRELU. SLIZOLIN VYHRAL 270:70!"

Lily sa hodila Scoropiusovi okolo krk. Nadšene jej opätoval objatie.

Slizolinčania sa k nim vrhli. V tej chvíli bolo každému jedno, že Lily je dievča, že ona a kapitán kamsi zmizli, všetci sa tešili  z víťazstva. 

Lily LunaWhere stories live. Discover now