*pustiť hudbu*
Vznášala sa v bielej miestnosti, bez dverí a okien. Okrem nej tam nikoho nebolo. Zostúpila na zem. Bosé nohy sa jej dotkli mäkkého bieleho koberca. A vtedy to začula. Tiché 'bum'. Rýchlo sa obzrela aby zistila odkiaľ to vychádza. BUM BUM BUM.
Znelo to čo raz hlasnejšie. BUM
Pribehla k stene a priložila k nej ucho. BUM
Ten zvuk nevychádzal zo steny. BUM BUM BUM
Ľahla si na koberec. BUM BUM BUM BUM
Nevychádzal ani zo zeme. BUM
Hlasitosť sa zvyšovala. BUM!
Každým úderom to bolo silnejšie. BUM. Zmätene sa otáčala okolo svoje osi. BUM. Hľadala pôvod zvuku. BUM. Ako tlkot srdca . Bum Bum. Dotkla sa mieste, kde by malo byť jej srdce. Bum Bum Bum. Cítila ako jej bije. Bolo to také hlasné! BUM! Zakryla si uši rukami.
" Nech to prestane." zavzlykala. No bilo stále hlasnejšie. BUM BUM BUM.
" VYPNITE TO NIEKTO!" kričala zúfalo. " NIE! ÁÁÁÁ..."
*vypnúť hudbu*
Neprestávala kričať .
" Myslím, že na dnes to stačí." podotkol Rodolphus . Lily si uvedomila , že ruky si drží na ušiach a sedí na rozmočenej zemi. Pomaly zložila ruky a otvorila oči. Prudké svetlo ju oslepilo. Keď si jej uslzené oči privykli na denné svetlo, zistila , že je v lese.
Nie! Vedela som to. Vedela som ,že som v lese.
" Áno , pane." prikývol muž, ktorý pre toľkým dňami priviedol Lily k Rodolphusovi. Teraz už vedela, že sa volá Urlich. Teraz už áno , pretože ubehlo presne štrnásť a pol dňa , od tretej úlohy turnaja. Štrnásť ukrutných dní, počas ktorých sa hrali na mačku a myš. V tomto prípade boli myši dve. Lily a Scorpius. A Rodolphus mačka. Mačka s dlhými drápami a šialenými očami.
Ulrich pomohol Lily vstať a kráčať. Vracali sa späť ku vlaku. Celý jeden vagón patril jemu. Rodolphusovi sa to zdalo brilantné. Koho by len napadlo, že sa budú prevážať muklovským spôsobom?
Odviedol Lily a Scorpiusa do ich kupé a nechal ich tam samých. Scor sedel v kúte a prezeral si dobité ruky. Nezodvihol od nich pohľad. Lily si sadla do sedadla a vzala sa Denného proroka, ktorého jej priniesol Ulrich.
PO DVOCH TÝŽDŇOCH PÁTRANIA STÁLE NIČ
Už sú to dva týždne od zahájenia pátrania po nezvestných Lily Potterovej (16) a Scorpiusovi Malfoyovi (18). Harry Potter , držiteľ Merlinovho rádu 3.stupňa , premožiteľ Veď-Viete-Koho, jediný človek , ktorý prežil smrtiacu kliatbu( a to dokonca dva krát) , dlhoročný auror a vážený člen Wizengamotu ako i otec nezvestnej Lily Potterovej, odmietol poskytnúť rozhovor na túto tému ale z tajných zdrojov vieme, že doposiaľ sa nenašli žiadne stopy po unesených alebo únoscoch. Ministerstvo na túto , zatiaľ veľmi neúspešnú akciu , minulo cez 200 tisíc galeónov. Ale pýtam sa vás? Je to naozaj tak ako to vyzerá? Naozaj sa dajú Lily Potterová a Scorpius Malfoy , považovať za úbohé obete neznámeho únoscu?Zdroje prezradili, že obaja mladistvý spolu v minulosti udržovali milostný vzťah. Idú naše peniaze, len na nájdenie dvoch zamilovaných teenegerov , ktorý spolu utiekli?
Viac sa dozviete na stranách 21-25.
Harry odhodil noviny do kúta. Bol zúfalý. Nič sa im nedarilo. Celé oddelenie aurorov pátralo po jeho dcére a tom Malfoyovie chlapcovi. Harry sám sa zapojil do pátrania ale počas piatich dní, ktoré presedel na metle , takmer bez žiadneho spánku , ho odvolali. Už zašli aj na muklovskú políciu, ktorá vyhlásila celoštátne pátranie. On , Hermiona a pár Lilynách kamarátov roznosili letáky po celej Šikmej Uličke , Godrikovej Úžľabine, Rokville ale i v Londýne a jeho okolí. A stále nič.
Ginny mu priniesla šálku horkého čaju a sadla si k nemu. Oprela sa o jeho rameno a pevne mu stisla ruku: " Harry." pošepla. " Nesmieš si ich brať k srdcu. Sú to novinári, vieš aký sú."
" Áno." usmial sa smutne Harry.
" Vieš , že mi ju nájdeme." povedala Ginny a ako na potvrdenie jej slov sa rozleteli dvere. Stál v nich Draco Malfoy vo svojom plášti a zadychčane zo seba sypal slová:
" Našli ich! Pri rieke Meig ...v Škótsku!"
Tak a je tu ďalší diel ,čo na to hovoríte? :) V pondelok pridám ďalšiu, je super ako som sa rozhodla pridávať pravidelne až na konci príbehu .... ;D Ďakujem vám za všetky komentáre a votes a reads ... keby ste videli ako sa potom vždy vyškieram :D Dúfam, že sa vám časť páčila :) Ste skvelý :*
YOU ARE READING
Lily Luna
FanfictionNa Rokforte prežila krásne 4 roky, ale čo ju čaká nasledujúce tri? Lebo staré spomienky môžu ožívať.